[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 08:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:26 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
Wg mnie plecak po kims to zly pomysl.. Wyobrazmy sobie taka sytuacje: ktos wygrywa 10 : 0 i ginie a tamten zbiera wszystkie itemy po nim. Ma 300 cg 40rl 30 rg po 3 sztuki broni itd a tamten 0 bez sensu :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
no wlasnie fajnie, bo bedzie mogl dogonic enemy

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:35 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
Reaver: ale przeciez leza inne bronie na mapie ( kazda bron zabija ) nie musi akurat do plecaka wracac ,moze byc lepsza walka bo bedzie ciezej odbic mape i kazdy bedzie chcial byc tym co ma "300 cg 40rl 30 rg " : )

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:37 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
PRZECIEZ W PLECAKU ZNAJDUJE AMUNICJE + BRON KTORA AKURAT UZYWAL PRZECIWNIK


a nie wszysktie bronie jakie mial ...

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:39 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Miłosz z pakiem dobrze gada.

Może ja z innej beczki ~ grałem sobie dzisiaj z jarkiem na pre_alfa_wersji i to będzie coś. Przedewszystkim dużo szybsza gra, motywy ala qw/pm ~ cg, cg, cyk, rail - swietna opcja.

Troszeczke zmienia sie też charakter gry, na korzyść lepszego aima, oczywiście bez zadnego przesadyzmu - dalej jest 'swojo', ale tak 'inaczej'.

Dopracowałbym :

- natychmiastowy start CG, bez rozkręcania i zatrzymania - czyli zwyczajny shaft

- HUD - zostaje taki sam, ale np. po prawej stronie powinna być lista broni + amunicja jakie mamy i jakie możemy użyć. Jak porzycimy konserwatywne trzymanie sie starego wyglądu, tylko zyskamy. To naprawde fajna opcja.

- Force respawn zdecydowanie na tak

- W związku z tymi zmianami, fajna byłaby konwersja jakiś ciekawych map - nie chodzi tu o to, że stare są złe czy nie miodne, ale jest to mod w założeniu stricte DUEL, a jak sami wiemy ~ w CPM'ie jest pare zajebistych map, tak samo i w QW. Warto byłoby je dodać, albo po prostu sprawdzić czy jest sens tak klikac. No i tu ukłon do Asbesta, Staha, Kapitana i może jakiś innych, undergroundowych maperów - to może naprawde fajnie wyjść.

- A i w związku, ze fizyki nie ruszamy, to rakiety szybsze, ALE nieznacznie - testowalismy z jarkiem i lekko przyspieszone to imho najlepsza i najrozsądniejsza opcja

Jeżeli ktoś będzie potrafił wszystkie te zmiany wprowadzić w zycie to ja sie przesiadam :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:40 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:57
Posty: 344
Lokalizacja: B-stok
Karma: 7
a moze ciekawiej byloby jak w plecaczu bylyby wszystkie bronie i ammo co mial przeciwnik .]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
$this->bbcode_second_pass_quote('Dive', 'a') moze ciekawiej byloby jak w plecaczu bylyby wszystkie bronie i ammo co mial przeciwnik .]


moze jeszcze quad ? i ps ? :D
_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:55 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
jezeli w plecaku znajduje sie tylko to, co posiadal w danej chwili przeciwnik, to czy jest sens je dodawac.. chyba ze upcha sie tam jakies drobne bonusy :]
sprawy zwiazane z hudem (lista broni) itp mogła by pozostac na vote jak w tdm
tak jak pisałem wczesniej a wons potwierdził - szybki rozruch chg to podstawa :]

p.s dla mnie wiele rakiet juz jest zdecydowanie za szybkich, a Wy chcecie je jeszcze podkęcić?... :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
a moze daloby sie ustawic, zeby mg strzelal idealnie w celownik, bez rozrzutu? byloby fajnie

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 16:04 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Co ty - to juz przesada, po co tak ruszac fizyke.

Po co vote na huda ? Kto chce ten wlącza - jak hand3. Nie widze wiekszego sensu w głosowaniu na ten temat. Jak nie chcesz huda bo ci przeszkadza - to go wylączasz. Chcesz - masz.

I tak każdy będzie go uzywał - bardzo uzyteczna sprawa, a przyzwyczaic sie to gora dwa dni.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 16:17 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
http://interpc.pl/~half/pro.zip

jak widzicie wyszedl maly problem, mozna strzelac duzo szybciej :}}}

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 16:21 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
A cieżko to zmienić : ?

:>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 16:23 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
to wynika z szybkiej zmiany broni. Po zmianie bron jest od razu gotowa do strzalu. TRzeba to cwano rozwiazac, moze jakos sie bede wzorowal na qw.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 18:10 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
gralem przed chwila z kicia na duel1

miazga, kombo rl + rg albo cg + rg miazdzy : )

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 18:13 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
moze flashbangi i smoke grenady da sie ? i podzial na glowe tulow i nogi tez by byl niezly :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 18:53 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
:rofl:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 19:00 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
imho predkosc rakiet powinna byc jak w q3


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 19:49 

Karma: 0
zmiana fizyki meev - zagraj w cpma i vq3 i bedziesz wiedzial o co chodzi , albo najlepiej obejzyj pare demek z defraga .


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 20:49 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
ok.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 22:12 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Commandor : fizyka nie zmieniona. wniosek : za szybkie rakiety + normalna predkosc poruszania sie = lipa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 172 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza