[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 6 maja 2024, o 15:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 22:33 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
Ja by proponował tylko takie dodatki do tych co maja byc juz w standardzie:
1. Szybsze GL z mozliwoscia double GL + RL
2. RL na tyle szybie zeby mozna było sie "wspinac" na rakietach , czyli cos a'la strejf + strejf z skokiem na sciane + RL [z taka predkoscia zeby zabardzo na doł nie zleciał, i dalej ruszył w dal] + RL
3. LG {lightgun} zamiast HB - tyle raczej nie koniecznie ;)

szczegolnie fajnie by było jak by był punkt 1 i 2 , jak ktos ma wyobraznie, moze wyobrazic sobie co moze powstac 8O

dziekuje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 22:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
q3, q3 ,q3. wypierdalac z jakimis lightning gunami czy innymi bounce bugami. jakbyscie nie zauwazyli to to nie ma byc q3, tylko mod duelowy do q2. pok\/j.

eh unioslem sie :3

EDeeT:

tak sie unioslem ze zapomnialem napisac to co chcialem :3
a wiec zgadzam sie z DioDDakiem co do tego .wav z helfem.
imo dobry patent, bo fajnie by bylo zeby na tym modzie mogli sie wyrzyc ludzie kochajacy prawdziwa nakurwiatornie, a nie jakies taktyczki i inne fikolki :3 a co do wypadajacego plecaka to, 'in imho' nic nie powinno wypadac, a cialo dodatkowow mogloby wybuchac :3 taka zemsta zza grobu xB ! co do szybkosci broni to moze zostac jak na demku ! tyle narazie, ide czytac potop ~>!< cz:epiec :}

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 23:18 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Wszystkie bronie zostaly wmocnione o pare kroć, a za tym powinień wzmocnić się defens

jacket armor 25 -> 50 max 100
combat armor 50 -> 100 max 200
body armor 100 -> 150 max 200

Pro duel pro duelem, ale maxymalnie za szybka zmiana broni jest bez sensu. Chociaz minimalne opóźnienie powinno być.

Szybsze wyrzucanie granatów z gl jest dobre bardzo.

Dodał bym większy odrzut od obrażeń rl, gr, gl, aby było więcej mid airów, co by rozkrecilo rozgrywke.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 23:54 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Zemsta zza grobu fajny patent ;)

Bronie nie zostaly wzmocnione bynajmniej.
W q1 byla taka zmiana broni i bylo ołkej. Musze tylko popracowac nad tym zeby korzystajac z szybszej zmiany nie mozna bylo strzelac czesciej niz normalnie.
No wlasnie, obrazenia z RL zostaly zmiejszone a odrzut zwiekszony (przy trafieniu centralnym nie). No i jeszcze zasieg wybuchu z RL zostal zmiejszony.

"Szybsze wyrzucanie granatow z gl", "Szybsze GL z mozliwoscia double GL + RL" - tego nie czaje. Szybsze w sensie ze czestotliwosc wieksza czy wieksza predkosc wylotowa?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 00:18 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
może tak jak w UT - ładujesz RL kilkoma rakietami przytrzymując klawisz i strzelasz po chwili na raz np czterema : P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 00:37 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Bez przesady...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 01:31 
Przyczajony

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 02:15
Posty: 33
Lokalizacja: K-ce(katowce dla ociemnia
Karma: 0
Jaka tam lipa?
Będzie dobrze!:p
Pozyjemy zobaczymy!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 01:48 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
ej to był joke :D ---> : P
(odpowiedź na pytanie harvena)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 11:11 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', '
')"Szybsze wyrzucanie granatow z gl", "Szybsze GL z mozliwoscia double GL + RL" - tego nie czaje. Szybsze w sensie ze czestotliwosc wieksza czy wieksza predkosc wylotowa?


i czestotliwosc wieksza i predkosc rowniez ;)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 16:56 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
"no ale bedzie miazga normalnie rzeznia bedzie no" czy jakos tak :P wszystko fajnie po obejzeniu pro.dm2 ale dla mnie lipa rail i szybko chain dobicie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 17:39 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
nie ma lekko, albo jestes łowcą albo zwierzyną... ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 18:23 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
:D Ja sie przyzwyczaiłęm do wolnego fajnego kłejka :)

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, o 21:39 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
Obawiam sie ze to bedzie kolejny Pro mode i tylko Polacy beda w niego grac tak jak to bylo z q3. Ciekawe czy innych "zarazimy" tym modem.

P.S jest link do tego Pro duel ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 00:24 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie ma linka, mozesz sobie w niego pograc na 213.241.37.38:27914. W tej chwili to nawet nie ma go po co sciagac bo jest to zwykly q2 tyle ze przelaczanie broni jest natychmiastowe, odrzut przy wybuchu wiekszy, mniejszy zasieg wybuchu i obrazenia z RL. W 6 slowach: rzeczy ktore mozna zmienic w 30 min.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 00:47 
Przyczajony

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 02:15
Posty: 33
Lokalizacja: K-ce(katowce dla ociemnia
Karma: 0
"rzeczy ktore mozna zmienic w 30 min."
Zmienić ale chiba dla programisty:p.
Ja mam starszą wersje( jeśli jest to wersja :P), masz tu coś takigo:
http://www.jin.prv.pl/cpm.rar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 01:56 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 23 wrz 2002, o 12:35
Posty: 401
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Jin', '"')rzeczy ktore mozna zmienic w 30 min."
Zmienić ale chiba dla programisty:p.
Ja mam starszą wersje( jeśli jest to wersja :P), masz tu coś takigo:
http://www.jin.prv.pl/cpm.rar


no to jest pre-alfa-alfa ;]]], ktora harven wypuscil rok temu ;]]]
_________________
= GG = 344779 =
http://www.quake2.hk.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 02:05 
Kozak

Dołączył(a): 15 mar 2003, o 02:55
Posty: 1132
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 14
Dodajcie 5/10 armoru na starcie coby nie bylo fragow z raila na starcie przy takiej szybkiej zmiennosci broni ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 02:25 
Przyczajony

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 02:15
Posty: 33
Lokalizacja: K-ce(katowce dla ociemnia
Karma: 0
może pre alfa-alfa ale jest:}
A jesli niema to znaczy ze znow net mi sie wali:(!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 04:18 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
cz:E

Juz wczesniej myslalem jakby to lepiej wywazyc. Jesli juz sie zwieksza power dla tego co przejol mape, powinno sie jakos zwiekszyc szanse tego co przegrywa. Inaczej wyniki meczow beda loteria ;]

- plecak tylko z amunicja - moze byc, ale czy bron powinna byc schowana w plecaku? :D

- Wiekszy knockback to bardzo dobry pomysl, mozna by zwiekszyc o jakies 200-300%

- wywalic kickangles (ruszanie sie celownika przy spadaniu/obrywaniu).

- Jesli RL ma byc szybszy, to powinien powodowac mniejszy damage.

- CG powinien zabierac mniej zycia o jakies 30-40%, za to amunicja do niego powinna dawać 65 buletsow (max 300, 450 przy ammo packu).

- strzaly z hb/b powinny miec minimalny zasieg razenia i odrzut, jak rl

- trafienie z sg/ssg powinno powodowac kickback nawet jesli player stoi na ziemi =)

- wziecie respawnowanej broni ktora sie juz ma, powinno dawac mniej ammo

- respy broni co 15s

- Mniejszy self-damage, zeby R-Jumpy mniej zycia zabieraly o jakies 50%

- handicap jak w q3?

- Taki fajny motyw: Anomal spada z duzej wysokosci, majac 50% zycia i tracisz 25%, ale ladujesz na glowie Lu[asa co ma 24% zycia i pojawia sie msg... "Anomal has break Lu[as's neck." :D Czaicie? Spadajac na przeciwnika powinno mu sie odbierac tyle samo zycia ile samemu sie stracilo przez upadek :D Albo nawet wiecej. Beda fajne rotfl'e :D

- Speed po wyjsciu z teleporta taki jak byl na poczatku.

- dropable blaster? :D Po zginieciu powinien zostawac blaster w packu, tak zeby mozna bylo miec dwa jednoczesnie (pomysl z UT). Przy hand 2/3 by po prostu 2x szybciej strzelal, a hand 0 i 1 by bylo go widac z 2 stron, jak na westernach ;]

- jesli ma sie tylko blastera i 0 jakiejkolwiek ammo, biegniemy 25% szybciej? :}

- droppable shield? <joke> ;]

- Force respawn zdecydowanie na tak

- Nowe entitiesy dla teleportu jak w q1 i ten moj pomysl multiserwera. Moglbym skompilowac kilka najpopularniejszych map 1v1 razem w jednym pliku bsp, zeby mozna bylo rozgrywac na jednym serwerze kilka dueli jednoczesnie (ale niezaleznie). Obsy by mialy obaw :)

- jesli chodzi o spawarke zamiast hb, to kiepski pomysl. Ale za to mozna by dodac taki motyw ze w wodzie jesli sie strzela cellsami, to wszyscy w niej traca zycie z powodu wyladowan elektrycznych :D Proba uzycia bfg pod woda oczywiscie powinna usmiercic w niej wszystko (lacznie ze soba).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 10:29 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
- jakas nowa bron moze nóż ? ktos sie czai na windzie a ty mu kose w plecu :D jakies 50% jego healtha i arm. obrazenia
- mozliwosc wyrzucania odpowiedniej ilosci amunicji np drop $ammo $ile
drop slugs 5 ( to jakby juz byl pro team :P)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 170 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza