[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 14:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2004, o 00:07 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Wiecej pozytku bedzie z wyeliminowania strzelajacego lyzwiarza niz z pro duela

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2004, o 10:24 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
co to jest dokladnie ten strzelajacy lyzwiarz kiełbasow?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2004, o 15:56 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Za duzo bonda sie naogladal. A tak serio, kiełbasow, ile myslales nad tym postem? Jesli uwazasz, ze wiecej pozytku przyniesie poprawienie animacji niz zrobienie nowego moda to polecam ut2k3. Tam nie ma "strzelajacego lyzwiarza" a gameplay jest z dupy. Cos w sam raz dla ciebie. Nastepnym razem pomysl zanim cos napiszesz :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 01:17 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Harv napierdziales wypierdziales, a kupy nie widac. Gram w q2, ostatnio nawet na necie bo ping juz tak nie skacze. Co do animacji smieszy mnie tylko bieganie podczas nieprzerwanego strzelania. Half-Life kozysta niemalze z niezmienionego silnika q2 i tam ten blad naprawiono, czemu wiec nie w q2?? Patch taki na pewno rozszedlby sie, az milo popatchec i w koncu cos pozytecznego :P

Hehe harv ty pomysl zanim cos napiszesz. w Q2 gameplay nie jest z dupy tylko animacja. To wy ujebaliscie sie gameplay i robicie mody. I kto tu qrwa mysli.

Btw. Det ktos cipo-zwolil do mnie zwracac sie w ten sposob?? Skopac ci doope popaprancu?? Nabijaj sobie posty w randka.pl czy w czatach pizdu.pl a nie tutaj.

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 03:26 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
strzelający lyzwiarz czy inny surfer jest ok. to ze model po schodkach nie przebiera nóżkami, to nie znaczy ze jest cos zle, a napewno nie jest to błąd. Jezebel ładnie macha kucem, a grunt drapie sie po jajach :D ; sadze, ze zrobienie animacji kroku nie stwarzało dla ID swego czasu kłopotu - po prostu miało tego elementu od początku nie być.

so chill out


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 09:19 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ech, kielbasow, teraz wychodzi ze nawet czytac nie umiesz... Nigdzie nie napisalem ze gameplay w q2 jest z dupy. Uwazam ze jest debest u sugeruje ci ut2k3 bo tam masz poprawione te twoje kochane animacje. Kazdy prawdziwy fan q2 w dupie ma ze nia zrobiono animacji strzelania podczas biegania. Na tym polega piekno q2, a jak dalej nie czaisz o co chodzi to popros mame zeby wkoncu nauczyla cie czytac (ze zrozumieniem).

A tak btw. Half-Life korzysta z BARDZO zmodyfikowanego silnika Quake (1)

Dalsza czesc posta n/c. Chyle czola przed wyzsza inteligencja.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 12:31 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
O, Harven dobrze prawi!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 16:25 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', '.').. Kazdy prawdziwy fan q2 w dupie ma ze nia zrobiono animacji strzelania podczas biegania. [...]Chyle czola przed wyzsza inteligencja.


czy na odwroot?
_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 20:05 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
Harv: przecież sam pisałeś tutorial jak zrobić, żeby ludzik biegał po schodach. może nie jesteś prawdziwym fanem q2, tylko udajesz :D chytry. btw. pozdro dla Kiełbasowa!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2004, o 21:58 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
A bo wtedy bylem mlody gniewny i w MP gralem tylko z botami lub z bratem ;)

Qiub sory, na odwrot, biegania podczas strzelania :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 15:57 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Harv nie chcialbym tego ciagnac i nie wnikac w to kto tu czyta bez zrozumienia. Gdyby nauczyli cie w szkole wyciagac wnioski z pewnoscia zauwazylbys, ze w powyzszym poscie stwierdzilem, ze animacja w q2 jest z dupy. Nie widze tam zadnej odnosni do twojego posta. Wiec o co Ci chodzi????? Poza tym nie problem w bieganiu po schodach tylko w bieganiu podczas strzelania. LOL. Mnie osobiscie tez to wisi ale sa losie grajacy z q3 smiejacy sie z tego i uwazaja ta gre za lipna tylko przez ten szczegol, ktory faktycznie z calkiem powaznej gry robi c"yrk monty pajtona". Poprawiajac ten drobiazg tym samym zachecisz nowych graczy. Czy wszyscy sa slepi by po tylu latach nie dojzec w tym czegos osmieszajacego gre??

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 16:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
ty jestes jakis pojebany chyba... no offence stary jakos calej reszcie to nie przeszkadza a Ty masz problemy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 16:54 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
imho te troszke niedorobione animacje wcale nie osmieszaja q2

pro duel to mod do gry a nie podziwiania modelu przeciwnika...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 17:16 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Nie mam problemow, a mialem pomysl :( FU

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 19:34 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ok w takim razie wytlumacze ci czemu to jest niewykonalne. Wytlumaczysz łosiom grajacym w q3 i bedzie git.
Po pierwsze trzeba dorobic wiele, wiele animacji do istniejacych modeli male, female, cyborg itd. oraz do wszystkich modeli broni: w_blaster, w_shotgun itd. NoCheat raczej tego nie podaruje. Po drugie trzeba pozmieniac wiele, wiele w kodzie. Dajmy na to, ze zrobie to w TDM. Bedziesz chcial wejsc na serwer z innym modem to animacje modeli nie beda sie zgadzaly. To chyba powinno wystarczyc.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 19:44 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', ' ')Po drugie trzeba pozmieniac wiele, wiele w kodzie.

A od czego tu jestes?

Jak juz zmodyfikujesz kod, mozesz go powielac. 2 problem z Nocheat? wysylasz list do autora, gosciu tworzy nowa wersje uwzgledniajaca patch( jesli zobaczy, ze to dobra robota i ma to jakis sens), modele robilem wlasne i taki model to zaledwie (hmm ok.) 120 klatek animacji (3dmax ma opcje klatek kluczowych co skraca czas tworzenia animacji do max 15 min). Jezeli przyjmie sie strategie tworzenia modelu q3 i podzieli sie go na pol w pasie bedzie jeszcze latwiej (latwiej dla animatora, nie programisty) ograniczy to animacje dolnej czesci modelu do biegu w przod i tyl. Z reszta, po co brnac w to gowno dalej, jeszcze sie okaze, ze to calkiem fajny pomysl to dopiero bedzie przesrane (mala rewolucja) :( . Jednakze wprowadzenie tego w zycie zmieniloby caly sens gry, wowczas przeciwnik broniacy pokoju nie mialby najmniejszego problemu wymierzenia w ciebie rakieta, badz koleszka z trafieniem ciebie z raila. Skret tulowia zdradza zamiary ruszenia sie w danym kierunku.
_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 20:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 12:38
Posty: 1237
Lokalizacja: Poland/3miasto/gdA
Karma: 25
1. karabasow chciał dobrze :D
2. niech ten pro nie ma animacji, zostanmy przy efekcie syzbkich weaponów
3. chętnie zobaczyłbym q2 z animacjami [nowy mod?] czyli taki wybajerzony, dopieszczony i wogóle :D
4. ale niech q2 zostanie taki jaki jest
bo [przynajumniej ja] sram wszystkimi grami typu [animacja > fizyka + klimat]
jak chce zobaczyc fajen animacje i efkety to oglondam matrixa :D
a gra jest po to żeby poczuć klimat ;s
nom to tyle :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 22:05 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Karabasow, ale nie rozumiesz ze wtedy na KAZDYM serwie (nie tylko w Polsce, lecz na calym swiecie, bo nocheat nie jest tylko dla Polakow) musialby byc ten mod zrobiony przeze mnie? Teraz jest juz za pozno na takie zmiany. Mozna co najwyzej uwzglednic te brakujace animacje przy robieniu jakiegos TC na enginie q2 albo tak jak napisal Kilerj, zrobic takiego moda 4fun tylko ze chyba szkoda na to czasu.

[edit:]
btw. modele graczy w q2 maja po 197 klatek, jakbys dodal jeszcze nowe do biegania+strzelania we wszystkich kierunkach to wyszloby grubo ponad 240.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2004, o 22:59 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
AHA!! Wiec to nadmierna ilosc klatek jest przeszkoda!![(joke)laugh] 8O
W porzadku. W modele wnikalem przed wakacjami. Gdyby jednak poprawienie animacji szlo w parze z dobrym modem tj. TDM badz jakis tam tourney lub inny rewolucyjny mod ktory stalby sie obowiazkiem na kazdym serwerze, rozpowszechnienie naszego patcha bylo by proste jak bulka z serem. Ale to mozna wlozyc miedzy bajki. Dzieki za zrozumienie i konwersacje w tej kontrowersyjnej kwestii :P

Btw. niektorzy lubia gdy w samochodowkach nie kreca sie kolka.
Btw2. CS tez byl modem 4fun.

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2004, o 23:43 
Fajny

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:59
Posty: 987
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
Karabasow, chyba z nudow wymyslasz takie bzdury...
jezeli szukasz gry dopracowanej pod wzgledem animacji to poszukaj w nowszych tytulach ...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 167 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza