[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 4 cze 2024, o 04:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: armory i rl na dm7
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 17:41 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:52
Posty: 2684
Lokalizacja: warszawa,s
Karma: 427
zylem do tej pory w blogim przeswiadczeniu ze armory sie po prostu sumuja ale jak sie okazuje
armor 50 + armor 25 = 62
(armor 25+armor 25) + armor 50 = 74
armor 50 + (armor 25 + armor 25) = 75

jesli wezmiesz dwa armory 25 to masz 50 ale nie mozesz wziasc 3 (chyba ze ci troche ubedzie to mozesz znow wziac i masz znow 50) ale jak wezmiesz armor 50 to potem mozesz brac dowolna ilosc zoltych 25 az ci sie ssumuja do 100 np.:
25 + 25 daje 50 +50 daje 75 +25 daje 87 +25 daje 99 +25 daje 100

ktos zna zasade jaka rzadzi sie branie armorow w q2?

i drugie czy ktos w tym kraju wie kiedy na dm7 przestaje sie pojawiac dolny rl?

_________________
sierota po Lost ;) & Q2 сдиелно ж ссср


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 18:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
dolny rl przestaje sie pojawiac w momencie w ktorym podczas respownowania jest zanuzowny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:00 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ja znam zasade jaka rzadzi sie branie armorow. Oto ona:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
qboolean Pickup_Armor (edict_t *ent, edict_t *other)
{
int old_armor_index;
gitem_armor_t *oldinfo;
gitem_armor_t *newinfo;
int newcount;
float salvage;
int salvagecount;

// get info on new armor
newinfo = (gitem_armor_t *)ent->item->info;

old_armor_index = ArmorIndex (other);

// handle armor shards specially
if (ent->item->tag == ARMOR_SHARD)
{
if (!old_armor_index)
other->client->pers.inventory[jacket_armor_index] = 2;
else
other->client->pers.inventory[old_armor_index] += 2;
}

// if player has no armor, just use it
else if (!old_armor_index)
{
other->client->pers.inventory[ITEM_INDEX(ent->item)] = newinfo->base_count;
}

// use the better armor
else
{
// get info on old armor
if (old_armor_index == jacket_armor_index)
oldinfo = &jacketarmor_info;
else if (old_armor_index == combat_armor_index)
oldinfo = &combatarmor_info;
else // (old_armor_index == body_armor_index)
oldinfo = &bodyarmor_info;

if (newinfo->normal_protection > oldinfo->normal_protection)
{
// calc new armor values
salvage = oldinfo->normal_protection / newinfo->normal_protection;
salvagecount = salvage * other->client->pers.inventory[old_armor_index];
newcount = newinfo->base_count + salvagecount;
if (newcount > newinfo->max_count)
newcount = newinfo->max_count;

// zero count of old armor so it goes away
other->client->pers.inventory[old_armor_index] = 0;

// change armor to new item with computed value
other->client->pers.inventory[ITEM_INDEX(ent->item)] = newcount;
}
else
{
// calc new armor values
salvage = newinfo->normal_protection / oldinfo->normal_protection;
salvagecount = salvage * newinfo->base_count;
newcount = other->client->pers.inventory[old_armor_index] + salvagecount;
if (newcount > oldinfo->max_count)
newcount = oldinfo->max_count;

// if we're already maxed out then we don't need the new armor
if (other->client->pers.inventory[old_armor_index] >= newcount)
return false;

// update current armor value
other->client->pers.inventory[old_armor_index] = newcount;
}
}

if (!(ent->spawnflags & DROPPED_ITEM) && (deathmatch->value))
SetRespawn (ent, 20);

return true;
}
')


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
to sie hanan ucieszy napewno :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 12:38
Posty: 1237
Lokalizacja: Poland/3miasto/gdA
Karma: 25
do połowy jeszcze kumałem pozniej mi sie zmienne poplątały :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:31 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Chodzi mniej wiecej o to ze jesli mamy:
1. gorszy armor i podniesiemy lepszy to doda nam sie tak:
(odpornosc_starego / odpornosc nowego) * ile_starego.
Ta liczba dodaje sie do podstawych punktow nowego armora. Jesli liczba po dodaniu jest wieksza od maksymalnych punktow nowego armora to wtedy otrzymujemy maksymalna ilosc nowego armora.

Podstawowe punkty armorow:
jacket armor - 25
combat armor - 50
body armor - 100

Maksymalne punkty armorow:
jacket armor - 50
combat armor - 100
body armor - 200

Odpornosci armorow:
jacket armor - 0.3
combat armor - 0.6
body armor - 0.8

2. lepszy armor i podniesiemy gorszy (lub ten sam) to doda nam sie tak:
(odpornosc_nowego / odpornosc starego) * podstawowe punkty nowego.
Ta liczba dodaje sie do tego co mielismy a jesli wynik jest wiekszy od maksymalnych punktow starego to otrzymujemy maksymalna wartosc starego.

Jesli mamy juz na maksa to nowy armor sie nie podnosi - to chyba kazdy wie :]


Ostatnio edytowano 3 kwi 2004, o 19:37 przez Harven, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:35 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Mozecie sobie wziac kalkulator i wyprobowac to w grze czy sie sprawdza :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 19:44 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
ja wierze na słowo :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 21:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
to jest zbyt skomplikowane, chyba juz nie bede w ogole bral armorow.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 22:31 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
Nice :)

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 22:58 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2003, o 22:16
Posty: 2331
Lokalizacja: WR/KR
Karma: 49
yh,.... kurwa Harven tak zamotal tym postem akcje z amorami, rozumiem jak sie z nimi robi,.. ale to co on napisal to .... uoh : DDDDDDDD ciezko ciezko : >>>>> pozdro! L: : DDDDDDDDDDDDDDDDDD

_________________
<<<---PIRAT


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 23:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
zlew na to :=] jakos nigdy nie zwracalem na to uwagi , ale zgadza sie z tymi armorami :=]

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2004, o 23:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
kto ma dropy na armory ?

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 00:06 

Karma: 0
Stawiam browar, ze nastepne pytanie bedzie zwiazane z respawnowaniem sie ps'a na dm8 !


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 00:27 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
no tez z tym psem ciekaw jestem :)

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 00:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
ja wiem. to jest tak, ze on sie pojawia wlasnie.
btw teraz wychodzi dla kogo q2 to sport : D

_________________
jad


Ostatnio edytowano 4 kwi 2004, o 00:31 przez Ober, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 00:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
akuku :=] a ja mam to w dupie :d ide spac :)

------------------------------------------------------------>

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 02:17 
Cukierkowy

Dołączył(a): 3 sie 2002, o 15:45
Posty: 162
Karma: 0
prosty kod a tyle pierdolenia...

_________________
Obrazek hmm, zabraklo mi tu inspiracyi :D <? echo"$USERNAME co sie gapisz ? :D"; ?>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 02:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 14:29
Posty: 1671
Lokalizacja: Bstok/Krk
Karma: 11
harven chyba rozbiłes już całego kłejka na czynniki pierwsze..

po co sie zastanawiac, wazne żebyś nie był na 1 strzał z rg..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 14:02 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nigdy sie nad tym nie zastanawialem, chcialem tylko zaspokoic ciekawosc hanana. Przy okazji sam sie mocno zdziwilem ze to takie pogmatwane :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza