[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 kwi 2024, o 13:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 8-bit textures
PostNapisane: 25 lis 2003, o 18:36 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
nie wiem ktora komenda w .cfg decyduje za "8-bit textures" w "video options". co uruchomienie kwacza, to mam ustawione ne "yes" - jest to denerwujace, zwazywszy na to, ze po ustawieniu na "no" jest wyrazna poprawa kolorow.
sprawdzilem juz gl_bitdepth. wedlug http://www.planetquake.com/console/comm ... ake_2.html powinno decydowac o wyswietalniu tekstur 16-bitowych. dalem 1 i kwacz odpala sie w okienku a "8 bit textures" nadal jest na "yes". wartosci 8, 16, 24, 32 tez nic nie daja ;)
wie ktos w takim razie jaka komenda za to odpowiada, lub co jest nie tak z tym gl_bitdepth?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 19:31 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
set s_loadas8bit "0"


takie cos ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 19:37 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
commandor wszystkie komendy w konsoli ktore zaczynaja sie na "s_" dotycza dzwieku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 19:40 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
to nie to. "s_" oznacza ze to dotyczy dzwieku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 20:53 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
nie bo jesli cos zaczyna sie na "s_" to jest od dzwieku


: D

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 21:17 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
dobrze wiedziec :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 21:35 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
set gl_ext_palettedtexture "X"
x=0 lub 1 (1 = 8 bitowe textury)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, o 21:35 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
hyhy, mialem tu nie wchodzic ale jak sie 3ba uczyc to jakos nie ma co robic :D

Venom, jest jeszcze latwiejszy sposob pozyskania nazw textur dla konkretnej mapay. Przygotuj sobie dwie wersje quake2, w jednej z wszystkimi rozpakowanymi texturami, w drugiej bez zadnych textur. Zaluz serwer na tej pierwszej (quake2.exe +set dediacted 1 +map q2dm1) i wlacz ta druga normalnie ktora nie ma textur. Laczac sie (na 127.0.0.1) sciagna ci sie wszystkie co brakuja do katalogu textures :D
Albo wogole to nie musisz zakladac serwera, mozesz wejsc do gry na ta mape i w konsoli pokarza ci sie bledy jakich brakuje. Uruchamiajac q2 z logfile ustawionym na 1 wszystkie bledy w konsoli bedziesz mial w pliku qconsole.log :]

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, o 14:59 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
ok dziala. thx Qiub.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2003, o 21:17 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Jak sie zaczyna na "s_" to jest zwiazane z ustawieniami dzwieku
:squarewink:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2003, o 02:23 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 16:08
Posty: 269
Lokalizacja: Manchester
Karma: 0
to dziwne. nawet nie chce mi sie wierzyc! zawsze myslalem ze "s_" jest odpowiedzialne za dzwiek...
dogi

_________________
never trust a woman...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2003, o 19:20 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
w radiu mowili cos ze s_ to za dzwiek ale dokladnie nie pamietam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 10:53 
Cichociemny

Dołączył(a): 16 sty 2003, o 11:22
Posty: 98
Lokalizacja: Przeworsk
Karma: 0
zgadzam sie z przedmówcami komendy z "s_" dotyczą ustawień dźwięku... (hmm czy to jakaś świąteczna akcja pt "nabijanie postów" ? ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 10:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
wszystko co zaczyna sie na s_ zwiazane jest z nabijaniem postow :}

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 20:02 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
a ja kupilem sobie cd-action wydanie specjalne i tam jest pelna wersja gry quake2 i instrukcja(!) i tam jest napisane ze komendy zaczynajace sie od s_ to sa komendy dotyczace dzwieku...
a tak powaznie to na okladce jest napiusane ze quake q to kultowa gra FPS...ja myslalem ze q2 to gra FPP (first person perspective). nie sadze zeby to byl blad. bo na okladce raczej nie moze byc bledow...szczegolnie ze skrot FPS jest uzywany ok 10 razy (pod spodem tez na okladce jest napisane PLAKATY Z NAJNOWSZYCH HITOW GATUNKU FPS). ktos mnie oswieci? a tak na marginesie to pamietajcie ze quad damge daje najwieksze obrazenia w polaczeniu z bfg10k! ("w polaczeniu z chaingunem lub BFG10K quad damage zamienia cie w maszyne do destrukcji...").
fajne jest tez tlumaczenie shotgun -> OBRZYN. "EJ TY RZUC OBRZYNA..." :P. od OBRZYNA lepszy jest...SUPEROBRZYN! ;P smiechowo...
w menu options jest opcja "customise controls" (przez s!), a strejfy sluza do...unikania rakiet!!! :)
panowie z cd-action tez nie umieja liczyc...apteczki firstaid dodaja 1 punkt zycia, a armor shard 1 punkt pancerza...jest jeszcze pare niedociagniec, ale nie kce mi sie juz o tym pisac. odpowiedzcie mi tylko na pytanie co to jest FPS!

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 20:14 
Cichociemny

Dołączył(a): 16 sty 2003, o 11:22
Posty: 98
Lokalizacja: Przeworsk
Karma: 0
FPS to first person shooter :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 171 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza