[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 16 cze 2024, o 06:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 16:47 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
omg, zle mnie zrozumieliscie. jestem ZA tworzeniem nowego modu, uwazam ze to moze POMOC a nie zaszkodzic! scena sie nie podzieli, bo nie ma sie jak podzielic, jezeli ludzie beda grali w nowy MOD to beda to robili jako granie w dodatek. byc moze projekt sie rozwinie bardziej, pozyjemy zobaczymy.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 18:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
fajny pomysl
ogolnie jestem za jakas swiezoscia na scenie (vide nowe mapy w ligach)

jesli rozgrywka ma byc dynamiczniejsza, to moze zwiekszyc nieco predkosc poruszania czy cos, zeby cala akcja wygladala jakby byla odtwarzana w predkosci 120% normalnego q2.
poza tym fajny pomysl zeby byl wiekszy odrzut po przyjeciu rakiety, obrzyna na twarz itp. W tym momencie koles ktory pierwszy dostanie z rl jest dead, bo dostaje kombo :D

ogolnie wszystko fajnie, chociaz ten pomysl z hand 3 bez sensu, bo niewiele poprawi a bedzie bardziej zaslaniac na ekranie (chociaz nie patrzalem na alfe moda)
reszta zmian jest fajna

wlasnie dzis dostalem wpis do indeksu z programowania w c++ i javie, takze jesli potrzeba mrowek robotnic to mozna mnie wolac :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 18:16 
Fajny

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:59
Posty: 987
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
tak naprawde to moze byc bardzo roznie z tym modem... nie jest powiedziane ze jego wprowadzenie wplynie tylko in + na korzysc sceny;
jak juz oni napisal trzeba jego potraktowac jako dodatek w ktory mozna pograc jak znudzi sie komus normalna rozgrywka - na dluzsza mete imo na dobre to by napewno nie wyszlo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 18:56 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Kolorowych ksywek nie bedzie, jest to niewykonalne z poziomu gamex86. Moga byc tylko dwa kolory: zielony i bialy, wiec zostanie tak jak bylo. Jesli chcecie miec kolorowe ksywki to wystarczy przemalowac poszczegolne literki w conchar.pcx :P. Poza tym nie wszystkie pomysly wymienione przez as_besta da sie zrealizowac. W kwestii sceny q2 nie bede sie wypowiadal bo sie po prostu na tym nie znam. Na koniec cos milego dla oka:
Obrazek
Jesli uwazacie, ze ta lista powinna byc w innym miejscu lub w innej kolejnosci oraz jesli macie jeszcze jakies ciekawe pomysly, to walcie smialo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:01 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
mozecie zrobic z lista tak jak z opcja hand:

.lista 0 - brak
.lista 1 - po prawej stronie
.lista 2 - u gory
.lista 3 - po lewej

chyba ze to niewykonalne, to wtedy nie :D

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:03 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
mozna dac komende hud_style 1/2/3/4 itp

czyli jak kto chce - lewa, prawa, gora?, dol

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:04 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
:) bones

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
jea, first :D

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:22 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie ma sprawy :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 19:27 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
a co z thc?

co do nowych map to jest za ponownym rzuceniem rdemow na servery tam naprawde byly imo zajebiste mapy i duelowe i tp(nie testowany niestety)

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 20:27 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 23 wrz 2002, o 12:35
Posty: 401
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Harven, mozna zamowic xaniowy promien z raila? :D

_________________
= GG = 344779 =
http://www.quake2.hk.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 20:40 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
tak apropo

nie ma sensu robic jakis pierdol jest nie jestes na 100 % pewny ze dasz rade zrobic teamy

jak robilem thc 2 czy 3 lata temu to tez jakies cuda wianki porobilem a sie okazalo ze mimo ze gra jest dynamiczniejsza to nie nic z tym zrobic bo nie ma timow :/

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 23:20 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Anomal - wiem. Wlasnie dlatego na poczatek powinno sie wziasc za zrobienie moda tylko do Duela 1v1, bo trzeba opracować tryb meczowy ze źródła które jest zwykłym id'owskim DM'czem. Taki mod prędzej by wyszedł niż pełny mod do team-playa, zawsze można tima zrobić jak pierwszy mod juz wyjdzie. Do gry druzynowej jest potrzebna masa innych komend adminowych i sterujących rozgrywką.
W q2 pojedynki 1v1 w większości są przynudnawe, przez niską dynamike gry. Bardziej się opłaca chować i zbierac powerupy niż atakować od razu.
Grę w tym modzie sobie wyobrarzam jak na mapie q2duel5, która jest tak ciasna, że gra się maxymalnie ofensywnie. Taka walka jest znacznie bardziej spektakularna, fragi są zdobywane co 5s, przeciwnik lata po scianach od wybuchów zaliczając kombosy, a rola może się w każdej chwili odwrucić :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 00:00 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'G')rę w tym modzie sobie wyobrarzam jak na mapie q2duel5, która jest tak ciasna, że gra się maxymalnie ofensywnie. Taka walka jest znacznie bardziej spektakularna, fragi są zdobywane co 5s, przeciwnik lata po scianach od wybuchów zaliczając kombosy, a rola może się w każdej chwili odwrucić :D


Wlasnie dlatego jaram sie duel5. Elegancka jest. Jak taka bedzie kazda mapa przy pomocy tego moda, to bylo by pieknie.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 00:22 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Wszystko da sie zrobic, trzeba tylko wpasc na odpowiedni pomysl :D

= Dodanie 3 trybu HAND, gdzie strzal widac prosto z oczu gracza, a nie z "podspodu".
Dzieki temu rakiety powinny leciec dokladnie tam gdzie sie celuje.

Jest maly problem, bo faktycznie dym z rakiety zaslania. Trzeba by po stronie klienta,
dac mozliwosc ze z hand 3 dym sie zaczyna generowac dalej. Tak samo z railem.
Ja osobiscie nienawidze sytuacji jak chce strzelic z gory w dol zza podlogi
w kogos, i trafiam w kraweznik :/

= Nad glowa gracza bedzie sie pojawial znak, informujacy ze gracz grzebie w konsoli, lub ma laga

To mozna zrobic dodając jakiegoś sprita, najlepiej pol-przezroczystego. Na poczatek mozna
skorzystac z kilku juz standardowo wbudowanych, ale nie wykorzystanych np: \sprites\s_bubble.sp2

= Opcjonalna lista broni
Co do Huda z broniami, to style powinny byc - lewy i prawy, oraz z malymi ikonami.
Tzn niekturzy graja w tak malych rozdzielczosciach (np. ja 512x384 bo lubie)
i nie widzial bym przez to za wiele. Zrobie zmniejszone pic'sy do 8x8, i sie zrobi jeszcze
z normalna czcionką ;)

= teleporty jak w q1, co zachowuja predkosc po przejsciu na druga strone

Trzeba stworzyc nowy entity na mapie, niewidzialny brush ktory bedzie dzialal jak teleport -
tak jak w q1. Takie brushe to triggery, np trigger_push. Mi chodzi o nowy trigger_teleport.
Obecnie sa specjalne podkladki z ktorych sie teleportuje - misc_teleporter i w ktorych sie pojawia
misc_teleporter_dest. Z nich powinno sie usunac te podkladki, i podwyzszyc miejsce skad sie
startuje o 16 texli w góre (dla zgodnosci). Misc_teleporter_dest powinien jeszcze zachowywac
predkosc z jaka sie weszlo do teleporta, dodajac tylko nowy kierunek.
Przydalo by sie tez wykasowac podkladki z info_player_deathmatch, nikt chyba nie lubi spawn-killow :P

= wylaczenie modelu wybychu z RL, dymu

Z dymem powinny byc 3 opcje. powiedzmy sv_rocket_smoke
0- brak
1- normalny dym
2- tylko "szary" dym
Do tego nalezy zwiekszyc odleglosc skad zaczyna byc dym rysowany, przy hand 3, by nie zaslanial widoku.

Jesli chodzi o wybuchy rakiet, to standardowo jest rysowany ten glupi model r_explode i
efekt iskier z wybuchu.
Powinny byc 2 zmienne to kontrolujace.
sv_rocket_explode_effect - 0/1 wylancza i wlancza efekt "iskier"
sv_rocket_explode_style zmienia standardowy model wybuchu na:
0- brak modelu
1- zwykly model r_explode.dm2
2- zamiast modelu, animacja z sprites\s_explo3.sp2
3- zamiast modelu, animacja sprites\s_explod.sp2

Podobnie dla granatow, z tym ze tylko jeden sprit - sprites\s_explo2.sp2

= rozne rodzaje promienia raila

sv_rail_type
0 - brak efektu
1 - zwykly rail
2 - efekt lasera, jak w xanii :P

= wiecej celownikow do wyboru
od pics\ch1.pcx do pics\ch9.pcx, a najlepiej jak by sie podoawalo samemu plik pcx :D

= opcjonalna synchronizacja pingow - oboje z graczy maja zrównywany
ping przez serwer do gorszego

Nie wiem czy to moze wyjsc idealnie, tzn. zwiekszenie czasu reakcji na przycisk fire
nie bedzie chyba problemem, ale widok przeciwnika i innych przedmiotow z opuznieniem
moze byc problematyczny ;) Ta pierwsza opcja wystarczy, tylko trzeba dobrze
wykalibrowac czas reakcji. Powinno sie zatrzymywac ruch graczy jesli jeden ma laga.

- obserwerzy moga patrzec z oczu innego gracza, lub swobodnie

nie zapomnijcie wylaczyc modelu playera i broni z takiego widoku ;)

= ladowane ustawienia przedmiotow na mapie z pliku textowego!

Ta opcja mi sie bedzie najbardziej podobac, bedzie mozna zaadoptowac prawie kazda mape :D
Pozycje przedmiotow w pliku mapy BSP sa zapisane w pewnej konwencji, ktora fajnie gdyby mozna
bylo zachowac. Tzn wyciagnac ta procedure, i by ladowalac z definiowanego pliku.


P.S.
Czy wiedzieliscie ze w q2 sa modele broni ktore nigdy w grze nie zostaly wykorzystane?
\baseq2\models\weapons\g_flareg\tris.md2 - wyglada na to ze to jakis miotacz flar :D
\models\weapons\v_disint\tris.md2 - jakis dysintegrator :D wyglada jak bfg
\baseq2\models\items\ammo\mines\tris.md2 - miny :D
\models\items\ammo\nuke\tris.md2 - ATOMOWKA! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 00:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')P.S.
Czy wiedzieliscie ze w q2 sa modele broni ktore nigdy w grze nie zostaly wykorzystane?
\baseq2\models\weapons\g_flareg\tris.md2 - wyglada na to ze to jakis miotacz flar :D
\models\weapons\v_disint\tris.md2 - jakis dysintegrator :D wyglada jak bfg
\baseq2\models\items\ammo\mines\tris.md2 - miny :D
\models\items\ammo\nuke\tris.md2 - ATOMOWKA! :D

dodalbys je do jakiegos osobnego moda?, zeby zobaczyc co to...

[ chodzi mi o to jak je wlaczyc ;) ]
_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 00:39 
Fajny

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:59
Posty: 987
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
tych min i nuke nie widze u siebie w paku ... :O


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 00:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '=') opcjonalna synchronizacja pingow - oboje z graczy maja zrównywany
ping przez serwer do gorszego


a nie moglo by byc do lepszego ? :twisted:
_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 03:36 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Bones, mozna podmienic oryginalne pliki i zobaczyć:

http://kubus.rulez.pl/~asbest/temp/ss-flare.jpg
http://kubus.rulez.pl/~asbest/temp/ss-miny.jpg
http://kubus.rulez.pl/~asbest/temp/ss-nukes.jpg

$this->bbcode_second_pass_quote('Ober', '')$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '=') opcjonalna synchronizacja pingow - oboje z graczy maja zrównywany
ping przez serwer do gorszego


a nie moglo by byc do lepszego ? :twisted:

Ober, chyba jakiś muminek ci mózg wyżarł :?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2003, o 09:31 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
nice.
tylko to zrownywanie pingu imo straszna lipa, lepiej zrobic komende min_ping "X" to da juz bardzo duzo.
Jezeli bedzie na serwerze gosc z pingiem 10 a drugi 80 i beda mieli ochote zagrac na rownych w miare pingach wbija sie min_ping 70 i robi sie podobnie (jest takie roziwazanie w q3).
Nie rozumiem co prawda sensu czegos takiego, bo naprzyklad ja w zyciu bym sie nie zgodzil na zagranie z czyms takim powazniejszego meczu, a luznego tez BARDZO niechetnie (o zrownywaniu pingu do gorszego nawet nie mowie, powiedzialbym osobie ktora chcialaby ze mna grac na czyms takim zeby sie puknela w glowe i poszedl na inny serwer ;]).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza