[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 16 cze 2024, o 09:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:17 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
ober poszukaj takiej gry
QUAKE3


i wywal tego muminka z podpisu

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
no to moze nie wszystkie kolory teczy ale chociaz jeden - powiedzmy zielony ( a z kontrola lotu byl joke :wink: )

a jak wywale muminka to podpis straci sens :(

_________________
jad


Ostatnio edytowano 23 cze 2003, o 22:26 przez Ober, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:29 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
Zielony kolor w xywkach (tak jak xania) !!!!
Tu sie zgadzam z oberem. Fizyke imo zostawic w spokoju, byla o tym dyskusja jakis czas temu juz przy projekcie Jarka.

Btw jezeli wy programujecie, to przydalby sie team od testowania calego wynalazku (tak jak przy robieniu kazdego modu) ;], chetnie pomoge.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:53 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Z fizyki to co najwyżej można by zrobić że falling damage odbiera maxymalnie 15% życia, jak w Q1. Do tego nowe teleporty, z których sie wybiega z taką samą prędkością, z jaką wchodzi ;)
Kolorowe xywki to debilny pomysł, bo zrobi sie taka xywkomania jak w Q3 :P

A z tym źródłem do battle jest naprawde cieżko :( Nigdzie tego nie moge znaleść. Do tourneya nie ma co szukać - jest chyba komercyjny.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 23:08 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
Hm... poradzimy sobie bez src battle, co do betatesterow to mamy juz kilku, wprowadzilem wlasnie polecenia w konsoli do zmieniania parametrow broni (takie jak szybkosc strzelania, ilosc demage itd.), wywalilem z chaina i hb zbedny efekt zatrzymywania sie, ktory spowalnial tylko zmiane broni...

_________________
---
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 23:14 

Karma: 0
grubo :D
Jakby byl jeszcze timenudge to juz w ogole wypas


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 23:19 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Zajebisty pomysl. Ciekawe czy by sie przyjelo w Polsce a potem gdzies indziej ?

Moze byc naprawde fajna zabawa. Ciekawe czy sie uda...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 23:43 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
pomysl fajny
co do fizyki to zostawic
a kolory (tak jak pisal mik - tylko zielony jak w xani)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 01:25 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 21:49
Posty: 822
Lokalizacja: Bydgoszcz
Karma: 0
dobry pomysl z tym, ale jak sie to rozkreci to czy zwykly q2 bez tego moda bedzie jeszcze grany ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 01:41 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
tak
wszedzie poza polska C:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 24 cze 2003, o 01:48 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 cze 2003, o 15:16
Posty: 10
Karma: 0
kylix
c#
asm
tachi@wp.pl, pomoge jakby co ;O

_________________
^^


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 24 cze 2003, o 01:50 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 cze 2003, o 15:16
Posty: 10
Karma: 0
btw moze ktos jest chetny do napisania porzadnego anty czita, bo q2ace to r/zenada ;(

_________________
^^


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 02:05 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Do anticzita trzeba miec zrodlo, i nie tylko do q2ace, ale do charp.dll nie obiety GPL. Ciekawe czy komus udalo sie to znaleść :P

A jesli chodzi o anticzity to wyszedl nowy NoCheat. Jeszcze nie dorównuje q2ace, ale wkońcu go doścignie.


Ostatnio edytowano 24 cze 2003, o 02:07 przez As_Best, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 02:05 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Tworzenie nowego modu zawsze rozwija scene, wiec dla projektu zdecydowane TAK. Scena sie nie podzieli tak jak to bylo w przypadku promoda i vq3, dlatego, ze juz nie ma kto sie dzielic (bez obaw).

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 09:22 
Cukierkowy

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:59
Posty: 212
Lokalizacja: GL
Karma: 0
nie chcę się czepiać ale czy trochę nie za późno na te zmiany - głównie chodzi mi o fizykę gry i działanie broni - z tego co wiem to natychmiastowa zmiana broni jako opcja była już dostępna w OSP ale to wg mnie by skaszaniło by tylko całą rozgrywkę - możliwośc używania z bliska RG bez żadnych konsekwecji - nie trafiłem to myk na inną broń
a pro mode w Q3 też nie za bardzo się przyjął jako platforma turniejowa - poza Polską oczywiście
ale wszystkie inne bajery (liczniki itp.) popieram


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 09:51 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
fizyki nie ma co zmieniac, jedynie mozna zrobic ten wyskok z teleportu z predkoscia wskoku

a cl_fastweap w osp jest za wolne i tak

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 11:26 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 18 kwi 2003, o 18:44
Posty: 383
Karma: 9
moze cos takiego jak w q1 zrobic, ze jak przeciwnik leci w powietrzu i dostanie z ssg albo z cg z dolu to go podrzuca do gory? jak ogladalem filmiki z q1 to jest masakra :D btw z rl zrobic podobnie, tylko mniejszy dmg z bronii zeby walka byla dluzsza i bardziej efektowana :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 11:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2002, o 13:09
Posty: 1571
Lokalizacja: z wlasnej woli
Karma: 14
$this->bbcode_second_pass_quote('mik', 'Z')ielony kolor w xywkach (tak jak xania) !!!!
Tu sie zgadzam z oberem. Fizyke imo zostawic w spokoju, byla o tym dyskusja jakis czas temu juz przy projekcie Jarka.

Btw jezeli wy programujecie, to przydalby sie team od testowania calego wynalazku (tak jak przy robieniu kazdego modu) ;], chetnie pomoge.


kolorowe xywy ble ;p w teamie testujacym chcialbym byc :) sfinka
_________________
-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 11:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2003, o 23:46
Posty: 1216
Karma: 0
ogolnie mega miazga :D GL :)

a co do tych kolorow :D to moglby byc innen nie tylko zielone :) Muki: jak bedziesz chcial to mozesz uzywac tylko zielonego :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2003, o 11:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
bre kiedys powiedzial, ze w q3 rail wchodzi za czesto.
moim zdaniem urokiem q2 jest to, ze niezawsze wejdzie :)
kocham q2 jakie jest. jak bym chcial szybka zmiane broni itp to
poszedlbym grac w q3..... dla mnie bezsens

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza