[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 16:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 01:19 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:23
Posty: 41
Karma: -5
czy da sie wylaczyc dzwiek skokow u mnie ale tylko mojego skina? chcesz slyszec innych jumpy, ale wylaczyc swoje

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 01:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
nie da sie ;]

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 05:49 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:23
Posty: 41
Karma: -5
o, dziękuję za odpowiedź..ehhh szkoda :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 10:33 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Shao :ok:
Absinth, nie da sie bez modyfikacji klienta. A jako, ze na scenie obowiazuje anticheat, to mozesz wybierac pomiedzy r1q2, aprq2 i q2pro. Zaden z nich, z tego co mi wiadomo, nie daje takiej mozliwosci.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 15:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
absint... chodzi ci o sens grania w trybie tdm (nie na modzie tdm czy otdm)? chdzi o to zeby nie slyszec female bo grasz jako female ale slyszec male?

odpowiedz dla Ciebie wbrew temu co pisza znawcy q2, da sie wylaczyc dzwieki skoku dla okreslonego modelu male/female. ale jesli dwa teamy graja jako np female to nie bedziesz slyszal skokow nikogo. to ma sens gdy sie gra modelA vs modelB, np female vs male i na owdrot.

zadales slabo sprecyzowane pytanie przez co ludzie wyrywaja sie z odpowiedzia, ktora nie jest i nie musi byc prawdziwa... pozdrawiam neveride. po raz kolejny malo ci wiadomo.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 16:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
:)

w skali TDM jest to wykonalne w ramach conajmniej 2 klientow. tak wiec zastanow sie, ktory z nas robi gorsze zalozenia. biorac pod uwage fakt ze ponad polowa scena skinem nazywa model, racje mam ja.

czekamy az absint potwierdzi moje zalozenie.

co ciekawe: ty robisz pesymistyczne zalozenie, ze sie nie da, bo tak ci sie tylko wydaje. Ja za to twierdze ze sie da, ale pod pewnymi warunkami. kto bardziej pomaga? mysle ze ja jako ze moje twierdzenie jest czesciowym rozwiazaniem problemu. natomiast twoja odpowiedz nie rozwiazuje nic i zaszczepia przekonanie ze SIE NIE DA W OGOLE. a to juz nie jest prawda.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 27 lut 2012, o 18:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ta... zwlaszcza ze jedyne dzwiekie jakie z siebie wydaja skiny to "OI OI OI..."***

pewnie dlatego, wyciagam zle wnioski i potrzebuje ankiet by niewierny qiub uwierzyl.

bedzie absint chcial to zrobic, to sie odezwie. nie bedzie chcial? no to bedzie zyl w smutnym swiecie wykreowanym przez never-agree, tfu, neveride gdzie sie nie da. kononowicz wita?

edit: o nie, Qiub mi spamuje PW. Nieeee... brzmi znajomo ?

*** bo wedlug neveride to skiny wydaja z siebie dzwieki. przeciez to takie oczywiste...

bo sie nudze w pracy:

$this->bbcode_second_pass_quote('Qiub', '[')url=http://fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?p=240140#p240140]Tytuł: dźwięk skoków[/url]

$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'a') nie mogles poprosic na PW zamiast robic OT? daj maila, wysle Ci.

tu poprosze, mejla nie podaje.
Offtopa nie bylo, chce tylko powiekszyc swoja wiedze na temat sceny, jesli dysponujesz taka kozacka ankieta chetnie rzuce okiem, argumentujesz wiec zakladam ze nie jest ona tajna
prosze bardzo Qiub.

$this->bbcode_second_pass_code('', '
czy skin to model?
(X) tak 51%
(X) nie 50%
(X) jestem z rosji 49%
')

co daje nam ladne 140%. Przy zalozeniu ze pytanie bylo skierowane jedynie do polskiej sceny daje nam ponad polowe odpowiedzi ze skin to model. a jesl nie wierzysz w wyniki to sorry, ale one sa tak samo tajne jak twoj adres e-mail... co bym i nie wyslal to i tak nie uwierzysz bo tak juz masz. Nie widze powodu z perspektywy czasu by traktowac cie powaznie. dlatego tez np nie dowiesz sie jak zrobic followip w aprq2.

Spoiler:
a co? mi nie wolno potrollowac jak innym?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 2 mar 2012, o 23:12 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:23
Posty: 41
Karma: -5
hmmm dem, to ciekawe, ale chodzi mi o sytuacje, kiedy ma miejsce mecz female vs male i grajac babka nie chce slyszec jej dzwiekow, ale slyszec dzwieki enemy czyli w tym wypadku male :) sprecyzowalem sie wystarczajaco dobrze?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 2 mar 2012, o 23:15 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:23
Posty: 41
Karma: -5
rozumiem ze w takim wypadku jest taka mozliwosc bez edycji klienta ale wtedy nie bede slyszec dzwiekow wszystkich osob w teamie np grajac 4-4

ale poniewaz ja zwykle gram 2-2 albo duele na przeciwna plec modelu - mysle ze bylo by mi to ogromnie pomocne - ostatnio sie nad tym zastanawialem


Ostatnio edytowano 2 mar 2012, o 23:41 przez Abs1nt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 2 mar 2012, o 23:18 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:23
Posty: 41
Karma: -5
hmmm nie mam za zle neveride, byc moze ja niedokladnie sie sprecyzowalem i koles sie zakrecil :)

tak czy siak, nie robmy off topu i skonczcie tą spine panowie, to powazna sprawa :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: dźwięk skoków
PostNapisane: 3 mar 2012, o 03:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
skoro grajac male nie chcesz slyszec male jest to jak najbardziej do zrobienia.

komenda link w r1q2 oraz copy_files (chyba, nie pamietam dokladnie) w aprq2. tak jak w przyadku switch models (link gdzies na fb oraz na q2scene forum) trzeba przygotowac folder z oryginalnymi plikami dzwiekow dla kazdego z modeli, oraz przygotowac folder z plikami "wyciszonymi", np pustymi. nastepnie trzeba przy pomocy wymienionych komend danych klientow napsac bardz krotki plik cfg, ktory podmontuje dzwieki ktorych nie chcemy slyszec do odpowiedniego folderu.

tyle na tyle, ide spac, i pozdrawiam neveragree :)

ps.
w razie pytan pytaj, ale najpierw zobacz jak dziala switch models (cfg) ;]

edit: wtf, gdzie posty neveragree wyparowaly? D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D:

doddy ale czemu wykasowales tylko glupie posty gagatka?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza