[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 22:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Witam mam pytanie czy są jakieś bindy DROOP'Y takie bym nie musiał szukać literek na klawiaturze po to by wyrzucić komuś broń??
sęk w tym że mam tak archaiczne bindy gdzie każdy wyrzucany przedmiot jest u mnie pod oddzielnym klawiszem i często się w nich gubię i zastanawiam który nacisnąć

bind b "drop shells;drop super shotgun;say_team DROPED SSG - $$loc_here"
bind c "drop slugs;drop railgun;say_team DROPED RG - $$loc_here"
bind m "drop BFG10k;drop cells;say_team DROPED BFG - $$loc_here"
bind z "drop bullets;drop machinegun;say_team DROPED MG - $$loc_here"
bind p "drop power shield;drop cells;say_team TRZYMAJ PSA!! $$loc_here"
bind v "drop rockets;drop rocket launcher;say_team DROPED RL - $$loc_here"
bind x "drop bullets;drop chaingun;say_team DROPED CG - $$loc_here"
bind n "drop shells;drop shotgun;say_team DROPED SHOTGUN - $$loc_here"
bind . "drop grenades;say_team DROPED GRENADES - $$loc_here"
bind , "drop cells;drop hyperblaster;say_team DROPED HB - $$loc_here"

Ma ktoś jakieś PATENTY by temu zaradzić i uprościć życie?

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 22:56 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
modifiery


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 23:09 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('', 's')et modifier 0
alias +modifier_1 "set modifier 1"
alias -modifier_1 "set modifier 0"
alias +modifier_2 "set modifier 2"
alias -modifier_2 "set modifier 0"

bind MOUSE4 +modifier_1
bind MOUSE5 +modifier_2

bind r "rg"
alias rg "rg_$modifier"
alias rg_0 "use railgun"
alias rg_1 "drop railgun; drop slugs; say_team $ret URB $arw [RAILGUN] $loc_here "
alias rg_2 "drop slugs; say_team $ret URB $arw [SLUGS] $loc_here"

bind g "rl"
alias rl "rl_$modifier"
alias rl_0 "use rocket launcher"
alias rl_1 "drop rocket launcher; drop rockets; say_team $ret URB $arw [ROCKET LAUNCHER] $loc_here "
alias rl_2 "drop rockets; say_team $ret URB $arw [ROCKETS] $loc_here "

itd


naciskasz np. r uzywasz raila, naciskasz mouse4+r dropuje kose i slugi, naciskach mouse5+r, dropuje same slugi, no i tak samo robisz z innymi kosami czy czymkolwiek innym, pod jednym klawiszem np. masz quad own, quad dead i cos tam jeszcze, w zaleznosci czy naciskasz klawisz z modyfikatorem jakims

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 23:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
tak Normam słyszałem o tym ale chciałbym żeby ktoś to rozrysował i przedstawił (własne opcje)

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 23:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
urbas a co w sytuacji jak pod jednym klawiszem mam np 2 bronie

alias chain "use Machinegun;use Chaingun"
alias hyper "use Hyperblaster"
alias granat "use Grenades;use Grenade Launcher"
alias ss "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias MOUSE3_0 "chain"
alias 4_0 "hyper"
alias g_0 "granat"
alias 3_0 "ss"
alias 1_0 "use BFG10k"
bind MOUSE3 "MOUSE3_$mod"
bind 1 "1_$mod"
bind g "g_$mod"
bind 3 "3_$mod"
bind 4 "4_$mod"
bind MWHEELUP "set mod 1"
bind MWHEELDOWN "set mod 0"
set mod 0
bind 0 "use power shield"
bind 7 "use Blaster"
bind e "use railgun"
bind q "use rocket launcher"
bind f "use Hyperblaster"

będzie wydawało 2 bronie na raz ?
czy ktoś mógłby rozrysować to do moich ustawień ?

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 23:22 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
bedzie tak jak sobie ustawisz, mozesz tak zrobic ze bedzie wywalac 2 bronie ale domyslam sie ze tak nie chcesz wiec np. robisz sobie:

$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')bind MOUSE3 "cg"
alias cg "cg_$modifier"
alias cg_0 "use machinegun; use chaingun"
alias cg_1 "drop machinegun; drop bullets;"
alias cg_2 "drop chaingun; drop bullets;"


czyli naciskasz MOUSE3 to bedzie to co masz obecnie, nacisniesz modyfikator1 + mouse3 bedzie ci dropowal mg, nacisniesz modyfikator2 + mouse3 bedzie ci dropowac cg

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 23:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
dzięki urbas!

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 21 wrz 2011, o 00:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
jeszzce mały problem wszystko dziala

set modifier 0
alias +modifier_1 "set modifier 1"
alias -modifier_1 "set modifier 0"
bind MOUSE5 +modifier_1

bind e "rg"
alias rg "rg_$modifier"
alias rg_0 "use railgun"
alias rg_1 "drop railgun; drop slugs; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED RG] $$loc_here"

bind q "rl"
alias rl "rl_$modifier"
alias rl_0 "use rocket launcher"
alias rl_1 "drop rocket launcher; drop rockets; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED RL] $$loc_here"

bind f "hb"
alias hb "hb_$modifier"
alias hb_0 "use Hyperblaster"
alias hb_1 "drop cells;drop hyperblaster; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED HB] $$loc_here"

bind MOUSE3 "cg"
alias cg "cg_$modifier"
alias cg_0 "use Chaingun"
alias cg_1 "drop bullets;drop chaingun; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED CG] $$loc_here"

bind 3 "ssg"
alias ssg "ssg_$modifier"
alias ssg_0 "use Super Shotgun"
alias ssg_1 "drop shells;drop super shotgun; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED SSG] $$loc_here"

bind g "grenades"
alias g "granat_$modifier"
alias g_0 "use Grenades"
alias g_1 "drop Grenades; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED GRENADES] $$loc_here"

bind m "bfg"
alias bfg "bfg_$modifier"
alias bfg_0 "use BFG10k"
alias bfg_1 "drop BFG10k;drop cells; say_team $$ret aDi^^ $$arw [DROPED BFG] $$loc_here"

bind v "drop bullets;drop machinegun;say_team DROPED MG - $$loc_here"
bind p "drop power shield;drop cells;say_team TRZYMAJ PSA!! $$loc_here"
bind b "drop shells;drop shotgun;say_team DROPED SHOTGUN - $$loc_here"


ale nie wiem czemu zniknęły mi bindy 2krotnego przycisku

alias chain "use Machinegun;use Chaingun"
alias hyper "use Hyperblaster"
alias granat "use Grenades;use Grenade Launcher"
alias ss "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias MOUSE3_0 "chain"
alias 4_0 "hyper"
alias g_0 "granat"
alias 3_0 "ss"
alias 1_0 "use BFG10k"
bind MOUSE3 "MOUSE3_$mod"
bind 1 "1_$mod"
bind g "g_$mod"
bind 3 "3_$mod"
bind 4 "4_$mod"
bind MWHEELUP "set mod 1"
bind MWHEELDOWN "set mod 0"
set mod 0
bind 0 "use power shield"
bind 7 "use Blaster"
bind e "use railgun"
bind q "use rocket launcher"
bind f "use Hyperblaster"
bind m "use BFG10k"

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: BINDY WARTOŚĆ DROOP
PostNapisane: 21 wrz 2011, o 00:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
tak tak już doszedłem do tego błędu :P temat uważam za zamknięty THX URBAS

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza