[ Fajny Board ] Forum Quake2 http://www.fajnyboard.planetquake.pl/ |
|
Texture Quality http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=3507 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sensei [ 15 wrz 2011, o 17:21 ] |
Tytuł: | Texture Quality |
Jaka jest komenda w configu aby zmienić texture quality w q2 , optymalnie mam nastawione na max. I w dodatku jak usunąć lub zmniejszyć prawie do minimum dymek z rakiety a także znak po strzale z rg? |
Autor: | abc [ 15 wrz 2011, o 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Texture Quality |
dymek zalezy od tego jaki masz model r_explode |
Autor: | sil [ 15 wrz 2011, o 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Texture Quality |
Co do "dymka" i "znaku" to zastosuj poniższe komendy: set gl_ext_pointparameters "2" set gl_particle_att_a "0.01" set gl_particle_att_b "0.0" set gl_particle_att_c "0.01" set gl_particle_max_size "0.01" set gl_particle_min_size "0.01" set gl_particle_size "1" Zmniejszą wielkość pikseli, które składają się na smugę (dym) rakiety oraz promień (spiralę) raila. Jakość tekstur pogorszysz zwiększając (parametr) odpowiadający za rozmycie tekstur: gl_picmip |
Autor: | Sensei [ 15 wrz 2011, o 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Texture Quality |
dzięki |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |