[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

particle size
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=3391
Strona 1 z 1

Autor:  ven [ 29 sty 2011, o 21:41 ]
Tytuł:  particle size

odgrzebawszy starego q2 zauważyłem, że mam problem z efektami iskier, smug i wybuchów
pomimo poniższych danych z cfg rozmiar partykuł jest nadal domyślny i jak dla mnie zdecydowanie za duży
zawsze miałem je pozmniejszane gdzieś o połowę i nie wiem dlaczego pomimo dawnych wpisów w cfg efekt na ekranie jest inny niż powinien

od czasu ostatniego klikania zmienił mi się system na win7 i grafa z radka na gforce
co jest nie tak ? bo zardzewiałem w temacie i ciężko mi się myśli

odpalam przez r1q2

set vid_ref "ncgl"

set gl_particle_max_size "2"
set gl_particle_min_size "1"
set gl_particle_size "5"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"


^ tak było dawniej
jak je teraz pozmniejszać ? bo wpisywanie innych wartości działa tylko w jedna stronę - powiększania..

Autor:  sil [ 29 sty 2011, o 21:44 ]
Tytuł:  Re: particle size

Heh, ten sam problem miałem i po kilku dniach walki dałem sobie spokój.
Nie wiem, czy wina nie leży w kliencie. Kilka dni temu odpaliłem q2 poprzez quake2.exe i rozmiar cząstek był inny (w riku bez względu na wartości cvarów ich rozmiar pozostaje niezmieniony). Nie drążyłem jednak tematu, bo sram już tymi particlesami :/
Wypróbuj q2pro tudzież aprq2 :)

Autor:  ven [ 29 sty 2011, o 21:48 ]
Tytuł:  Re: particle size

no to teraz mam prośbę do ludzi z ww klientami :]
sprawdźcie proszę czy da się to zrobić za pomocą prostej komendy

Autor:  Scout [ 29 sty 2011, o 21:53 ]
Tytuł:  Re: particle size

w klejka znowu grasz ?:D

Autor:  sil [ 29 sty 2011, o 22:00 ]
Tytuł:  Re: particle size

q2pro: komenda gl_partscale działa jak należy. Ponadto są też te standardowe zmienne.
Cząstki są jednak inne. Nie wiem, czy będziesz zadowolony z takiego czegoś.
aprq2 nie mam w tej chwili, nie mam jak sprawdzić.

Autor:  ven [ 29 sty 2011, o 23:34 ]
Tytuł:  Re: particle size

dzięki, obczaję !

ciężko nazwać to graniem ale staram się w wolnych chwilach, których jak na lekarstwo
stara paczka kumpli zebrała się na lanie i jestem pod presją : D

Autor:  Scout [ 30 sty 2011, o 00:50 ]
Tytuł:  Re: particle size

duel ! :}

Autor:  neveride [ 4 lut 2011, o 18:40 ]
Tytuł:  Re: particle size

$this->bbcode_second_pass_quote('ven', '
')odpalam przez r1q2...


set gl_driver "opengl32"
set vid_ref "r1gl"
set gl_particle_min_size "2"
set gl_particle_max_size "40"
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.01"
set gl_particle_att_c "0.01"
set gl_particle_size "1"

Autor:  sil [ 4 lut 2011, o 18:41 ]
Tytuł:  Re: particle size

Nie działa. Rozpracowywałem na wszelkie możliwe sposoby ;) Jakiś bug r1q2 imho, bo na Quake2.exe działa jak należy.

Autor:  ven [ 4 lut 2011, o 19:22 ]
Tytuł:  Re: particle size

no więc właśnie
należałoby to poprawić :]

Autor:  neveride [ 4 lut 2011, o 19:26 ]
Tytuł:  Re: particle size

a kombinujac z set gl_ext_pointparameters 0/1/2?

Autor:  sil [ 4 lut 2011, o 20:00 ]
Tytuł:  Re: particle size

o chuj neveride :O
z gl_ext_pointparameters 2 działa

o_O

PLUSIK! Dzięki wielkie :piwo:

Autor:  ven [ 5 lut 2011, o 01:20 ]
Tytuł:  Re: particle size

o chuj
hahaha
plus !

Autor:  majcin [ 5 lut 2011, o 01:46 ]
Tytuł:  Re: particle size

co to daje?:P

Autor:  ven [ 5 lut 2011, o 10:16 ]
Tytuł:  Re: particle size

no jak w temacie, zmniejsza wielkość particles
tylko nie wiedzieć czemu w r1q2 nie wystarcza samo particle_min i _max size

Autor:  majcin [ 5 lut 2011, o 10:39 ]
Tytuł:  Re: particle size

no spoko , tylko trzeba wiedziec co to particle :D strzelam ze sa to piksele po np rakiecie ? ;>

Autor:  sil [ 5 lut 2011, o 10:45 ]
Tytuł:  Re: particle size

Tak, o tym sobie właśnie gaworzymy Marcinie ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/