[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 11:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:41 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
odgrzebawszy starego q2 zauważyłem, że mam problem z efektami iskier, smug i wybuchów
pomimo poniższych danych z cfg rozmiar partykuł jest nadal domyślny i jak dla mnie zdecydowanie za duży
zawsze miałem je pozmniejszane gdzieś o połowę i nie wiem dlaczego pomimo dawnych wpisów w cfg efekt na ekranie jest inny niż powinien

od czasu ostatniego klikania zmienił mi się system na win7 i grafa z radka na gforce
co jest nie tak ? bo zardzewiałem w temacie i ciężko mi się myśli

odpalam przez r1q2

set vid_ref "ncgl"

set gl_particle_max_size "2"
set gl_particle_min_size "1"
set gl_particle_size "5"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"


^ tak było dawniej
jak je teraz pozmniejszać ? bo wpisywanie innych wartości działa tylko w jedna stronę - powiększania..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:44 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Heh, ten sam problem miałem i po kilku dniach walki dałem sobie spokój.
Nie wiem, czy wina nie leży w kliencie. Kilka dni temu odpaliłem q2 poprzez quake2.exe i rozmiar cząstek był inny (w riku bez względu na wartości cvarów ich rozmiar pozostaje niezmieniony). Nie drążyłem jednak tematu, bo sram już tymi particlesami :/
Wypróbuj q2pro tudzież aprq2 :)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:48 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
no to teraz mam prośbę do ludzi z ww klientami :]
sprawdźcie proszę czy da się to zrobić za pomocą prostej komendy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
w klejka znowu grasz ?:D

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 22:00 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
q2pro: komenda gl_partscale działa jak należy. Ponadto są też te standardowe zmienne.
Cząstki są jednak inne. Nie wiem, czy będziesz zadowolony z takiego czegoś.
aprq2 nie mam w tej chwili, nie mam jak sprawdzić.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 29 sty 2011, o 23:34 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
dzięki, obczaję !

ciężko nazwać to graniem ale staram się w wolnych chwilach, których jak na lekarstwo
stara paczka kumpli zebrała się na lanie i jestem pod presją : D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 30 sty 2011, o 00:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
duel ! :}

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 4 lut 2011, o 18:40 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('ven', '
')odpalam przez r1q2...


set gl_driver "opengl32"
set vid_ref "r1gl"
set gl_particle_min_size "2"
set gl_particle_max_size "40"
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.01"
set gl_particle_att_c "0.01"
set gl_particle_size "1"
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 4 lut 2011, o 18:41 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Nie działa. Rozpracowywałem na wszelkie możliwe sposoby ;) Jakiś bug r1q2 imho, bo na Quake2.exe działa jak należy.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 4 lut 2011, o 19:22 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
no więc właśnie
należałoby to poprawić :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 4 lut 2011, o 19:26 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
a kombinujac z set gl_ext_pointparameters 0/1/2?

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 4 lut 2011, o 20:00 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
o chuj neveride :O
z gl_ext_pointparameters 2 działa

o_O

PLUSIK! Dzięki wielkie :piwo:

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 5 lut 2011, o 01:20 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
o chuj
hahaha
plus !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 5 lut 2011, o 01:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
co to daje?:P

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 5 lut 2011, o 10:16 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
no jak w temacie, zmniejsza wielkość particles
tylko nie wiedzieć czemu w r1q2 nie wystarcza samo particle_min i _max size


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 5 lut 2011, o 10:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
no spoko , tylko trzeba wiedziec co to particle :D strzelam ze sa to piksele po np rakiecie ? ;>

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: particle size
PostNapisane: 5 lut 2011, o 10:45 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Tak, o tym sobie właśnie gaworzymy Marcinie ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza