[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 01:25 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', ' ')Ponoc u nas na serwach jest cos zjebane z tym openal bo ludzie z zagranicy sie skarzyli jak u nas grali ze zle slysza.

ogladalem duela na mhs i tam dzwieki byly normalne, na polskich czesto zamiast dzwiek odtworzyc z lewej to robi to z prawej strony i na odwrot. goscia co jedzie winda slychac na calej mapie. wydaje mi sie tez ze kroki i wystrzaly z broni slychac z dalszych odleglosci. na mniejszej mapie to pewnie wszystko slychac.

co do tych niemilych dla ucha dzwiekow wydaje mi sie ze wystarczy zmiksowac odpowiednio wavy i powinno dzialac.

dla mnie to czit

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 01:42 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('dsRUL', 'A')ha, urbasek ma włączone cienie i przez to może widzieć jak ktoś jest za SKRZYNKĄ !!!!!!
Podobno cały wschód na tym gra.


ale rika i tak nie zobaczysz :D

tak w ogole to nie wiem ocb wam i o co wlasciwie jest afera? jak dla mnie to troche dziwne ze wiele osob nie wie co to openal, moze jeszcze glosniej zaczniecie mowic o tym (ze nie wiedzieliscie co to jest) a wszyscy zza granica graja od dawna na tym, zapewne jeszcze wieksza bekule beda mieli z was :D pretensje o to nikt wam nie powiedzial? lol, wszedzie pisze o obsludze openal w r1q2 czy to readme czy chocby na anticheat.planetquake.pl, wiecej informacji na temat openal zapewne w google? przeciez nikt tego nie ukrywal

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 02:42 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, o 20:57
Posty: 185
Lokalizacja: : O
Karma: 25
czyli openal to czit, to w takim razie r1q2 to takie frkq2, przeciez obsluguje openala.... są dwa wyjscia, albo wrocic do nocheatow, lub idzcie jebnijcie banią w sciane ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 02:45 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', '')$this->bbcode_second_pass_quote('dsRUL', 'A')ha, urbasek ma włączone cienie i przez to może widzieć jak ktoś jest za SKRZYNKĄ !!!!!!
Podobno cały wschód na tym gra.


ale rika i tak nie zobaczysz :D

tak w ogole to nie wiem ocb wam i o co wlasciwie jest afera? jak dla mnie to troche dziwne ze wiele osob nie wie co to openal, moze jeszcze glosniej zaczniecie mowic o tym (ze nie wiedzieliscie co to jest) a wszyscy zza granica graja od dawna na tym, zapewne jeszcze wieksza bekule beda mieli z was :D pretensje o to nikt wam nie powiedzial? lol, wszedzie pisze o obsludze openal w r1q2 czy to readme czy chocby na anticheat.planetquake.pl, wiecej informacji na temat openal zapewne w google? przeciez nikt tego nie ukrywal

chyba to jasne dlaczego niektorzy sie wzburzaja
pierwotnie w q2 nie slyszales tak wiele jak mozesz slyszec dzieki openal - mozesz nie wierzyc ale slyszec jak ktos wchodzi do wody z kazdego miejsca na mapie grajac duela na dm1 BARDZO pomaga
jest to na pewno duze ulatwienie i psuje tez troche gre - bo kiedys musiales zgadywac czy koles poszedl po rg czy sie czai gdzies z cg - a tak juz nie musisz zgadywac
nawet te wieksze mapy staja sie przez to mniejsze i to co bylo ich zaleta przestaje nia byc
ja bylbym za tym zeby to usunac o ile sie w ogole da bo to jednak jest zbyt duze ulatwienie
openal zabiera jeden z atutow q2 - efekt zaskoczenia
nie robmy z tej gry kolejnego q3
_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 03:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
mialem chwile to instalnalem to
ROTFL LOL
jestem sobie w wodzie slysze obie windy, gram 2v2 na dm3 slysza bedac w RL jak sobie ktos winda na rg wjezdza, POJEBANE
slychac mh, quady, redy tez tak? pewnie kwestia doboru, podmiany dzwieku? jak ktos ma to niech od razu wrzuci, po co bede sie meczyl i to sprawdzal? fajnie bedzie slyszec jak ktos bierze RA w dowolnym miejscu na mapie.
bo windy slysze bedac w dowolnym miejscu na mapie.. jak bedzie mi sie chcialo jutro to przetestuje, ale gratuluje. to naprawde nie pomaga w grze. dzwiek fakt dosc dziwny, ale zapewne szybko sie idzie przyzwyczaic, nie moglem wyczaic tez jak ktos byl blisko mnie czy daleko[czasami, ale moze nie jestem przyzwyczajony do tego dzwieku], ale niech ktos tu nie pisze chociaz ze to nie pomaga w duelu, bo tutaj ktos ma mega przewage.. nie zawsze slychac "w normalnym q2" czy ktos poszedl do wody czy jedzie winda, a tutaj slychac to w dowolnym miejscu na mapie [ tak urbasek w dowolnym ] jezeli jest tez jeszcze mozliwosc slyszenia reda, quada itd. no nice


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 09:02 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
urbi. to ze openal jest to wiedzialem ale za daje takie mozliwosci - tego nie wiedzialem.

exe dla mnie zmiana na s_initsound 2 to byla masakra, ale sie zmusilem i wczoraj pogralem wieczorem na tym 3h. teraz strasznie dziwne jest s_initsound 1...takze przyzwyczaic sie idzie szybko.

wydaje mi si, ze trzeba jakis nowy pak z dzwiekami zrobic, bo stare maja za slaba jakosc i nie sa tak czyste jak moglyby byc. ma ktos jakis fajny pak z dzwiekami w dobrej jakosci? (np. podmianka z q3)

ps. exe, gdy stalem w dolnym RL przy apteczce to nei slyszalem goscia wchodzacego do wody..

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 09:59 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no to jak slychac wszystkie dzwieki to troche lol, z jedej strony daje to przewage napewno w duelach, ale nie gram wiec mi to <><, natomiast w tp taki dzwiek bedzie bardziej przeszkadzal niz pomagal, przy 8 osobach na mapie slyszac wszystkie dzwieki zamiast tych w poblizu to moim zdaniem tylko powoduje chaos i bardziej by mnie denerowalalo niz pomagalo, jedyny plus tego ze niby slychac jak mowicie kazdy quad, red itd niezaleznie od miejsca w ktorym jestesmy praktycznie, no ale przeciez jest oprocz ciebie 3 w teamie, wiec jak wiecie raczej rzadko jest sytuacja ze nikt nie wie czy quad poszedl albo cos... wiec ja osobiscie raczej nie wlacze tego gowna :D ten dzwiek jest jakis mega dziwny, moze dlatego ze tyle lat sie gralo bez tego i teraz trzebaby sie przyzwyczajic i skumac dzwieki, bo ja osobiscie nie wiem jakos nie umie rozpoznac lokalizacje tych dzwiekow jak pisalem gdzies wyzej, w q4 tez sie gralo z openal i tam zajebiscie to dzialalo, w q2 mi sie wydaje jakis z dupy ten dzwiek jest (moze trzeba miec pak z dzwiekami fajnymi bo z tymi orginalnymi mega lipa)
no ale znajac zycie teraz wszyscy beda to wlaczac i grac na tym...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 10:33 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
zainstalowałem, sprawdziłem...

W moim przypadku słyszę wszystkie dźwięki... windy, dźwięk wody itd. jakość jest gorsza - urywa niektóre dźwięki (np. słyszę tylko kawałek wave'a odgrywanego podczas strzału z rg itp). Dodatkowo pojawiły się trzaski, podobne do tych, które występują podczas odtwarzania płyt winylowych ;) osobiście nie mogę ustawić wartości parametru s_openal_device - jakakolwiek ucisza quake'a permanentnie :D możliwe, że kupno odp. karty dźwiękowej rozwiązałoby ten problem ;] r1ch napisał wyraźnie, że support tego OpenAL jest eksperymentalny. może to oznaczać, że nie każdy uzyska satysfakcjonującą jakość. dodatkowo v3non zaznaczył, iż dźwięki na OpenAl odgrywane są szybciej. Dodając do tego motyw z hiper-percepcją słuchową otrzymujemy gadget dający przewagę w grze. jedyne co pozostaje, to lecieć do sklepu po odpowiedniego creative'a ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 10 lut 2010, o 11:34 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
no dobra, ale czy dzwieki r1q2 po przejsciu z nocheata nie byly dla was dziwne? bo dla mnie tak i ten dzwiek przypomina mi bardziej ten nocheatowy (na ktorym slyszalem kiedy gosc wskakuje do wody prawie wszedzie, natomiast windy pod woda to nie zdarzylo mi sie uslyszec ;)).

proponuje wydzielic wątek do osobnego tematu.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 10 lut 2010, o 14:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
dziekie, ze ktos wydzielil. nie mialem zbytnio czasu.

pozatym nie widze wogole problemu ze sie dopiero teraz dowiedzieliscie o openAL. tak jak ktos wspomnial, nie jest to tajemnica (readme etc). To ze lenie jestescie i czekacie az ktos was uswiadomii to wasz problem.

imo openAL sux. troche pogralem, ale glowa mnie bolala od dzwiekow no i tak jak mowicie, trudno sie przyzwyczaic

ps.
ricz tego nie zablokuje, bo dla niego czitem jest np cellshading. Ale openAl juz nie. wiec imo koniec tematu

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 10 lut 2010, o 15:37 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
chwile pogralem na oal i mocno zdezorientowany bylem w pewnych sytuacjach =.=
ale:
mam jakis dziwny motyw w paku ze jak JA zbiore armor to mam specyficzny timer..
3s przed spawnem armora slychac pewien dzwiek (zmieniajacy swoj ton wraz z uplywem tych 3s) na openal slysze ten dzwiek w przypadku gdy enemy zbiera armor ogolnie fajna sprawa Obrazek

sam w sobie oal jest niegrywalny na tdmie dzwieki czasem sa ucinane nieslychac dobrze footsteps... zagralem pare dueli na tym i czesto bylo tak ze musialem drzec zelowy bo chlop nagle za plecami mi wyskakiwal z rozkreconym cg O_o

wiec trzeba by przystosowac tdma pod openal albo zmusic ricza do zablokowania tego syfu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 10 lut 2010, o 15:48 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
Oj Panowie.... zazdroszczę co niektórym beztroskiego rozumowania.
Poważnie.... strach by było Wam pokazać odtwarzacz mp3, bo byście mnie spalili na stosie za czary. Gdy teraz się dowiem, że w q2 ludzie mają włączony choćby an-alogowy zegarek to będę siedział cicho ;) Jak dla mnie to już nie jest robienie z igieł wideł, tylko z wideł snopowiązałki...

Co do pytania o dźwięki, ja mam oryginalne soundsy z q2, poza Quadem, Pentem, Armorem, wystrzałem z bfg, rg i megasem(to chyba wszystko), do tego po zainstalowaniu OpenAL zauważyłem, że wybuch rl/granata był za głośny i tłumił inne dźwięki, więc go podmieniłem na inny.

P.S. Nie na openal nie słychać dźwięków z całej mapy(chyba, ze to moja dupna karta), do tego słabiej słychać footsteps, jak ktoś ma jakiś spoko dźwięk do footsteps to niech go gdzieś podrzuci.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 10 lut 2010, o 18:18 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
i tak jestes CHEATER :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 10 lut 2010, o 20:04 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2004, o 11:17
Posty: 392
Lokalizacja: New Port, Oregon
Karma: 38
Hm. Mi się podoba ta cała gra.

_________________
Twój komentarz oczekuje na moderację.

halopinopopo - FAIL


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Aktualne czity - czyli z czym nam przychodzi grac
PostNapisane: 11 lut 2010, o 09:38 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'g')ralismy ostatnio jakis mecz, q mi sie zamyka, myslalem ze cos mam spierdolone chociaz troche mnie to zdziwilo bo nic nie zmienialem a klejka nie wlaczalem 2 tygodnie, ale z tego co widze to chyba nie tylko sie tak dzieje, bo exe cos pisal w komentarzu gdzies na plq2 ze tez mu sie zamyka q

ocb z tym? r1ch cos spierdolil? czy o co chodzi

R1CH ? Reply #12 on: Today at 08:35:53 AM ?
This is a problem in the latest AC update, I'm hoping to release a fix soon.
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 11 lut 2010, o 14:01 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Ta fajne to jest grasz sobie stoisz gdzies nawet nic nie robiac i wylacza ci q2 :D
Oczywiscie jak wlaczysz ponownie to zaczynasz od czystego ziomka.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 11 lut 2010, o 14:33 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Mi sie tak nie zdarzylo w grze. Kilka razy zaraz po wejsciu, ale nigdy w grze. Ja za to mam tak ze jak sie lacze z serwerami to za kazdym razem musze dac disconnect i reconnect, przeladowuje q2 i wchodzi na mape. Inaczej moglbym czekac w nieskonczonosc.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: OpenAL w Q2
PostNapisane: 13 lut 2010, o 23:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
LOLEX POLECAM TO DLA GRAJĄCYCH DEFA :dddddd

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza