[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

6 Counters on mousewheel
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=3028
Strona 1 z 1

Autor:  newash [ 2 paź 2009, o 19:46 ]
Tytuł:  6 Counters on mousewheel

Małe wprowadzenie:
Cfg podpinający na kółko myszki 6 counterów, czyli odliczarek.
weapon +30 - kółko w dół
armor +20 - shift + kółko dół
backpack +180 - mouse4 + kółko w dół

quad +60 - kółko w górę
megahealth +20 - shift + kółko w górę
adrenaline +60 - mouse4 + kółko w górę

Oczywiście możesz zmieniać miejsce ulokowania swoich modifierów wystarcza drobna edycja i zmiana guzika.

Mam nadzieję, że zaszeregowanie ich jest dość intuicyjne i zgodne z duchem ergonomii.

Istotą tego cfg jest idea, że nie trzeba przekręcać kółka o jeden ząbek.
Swobodnie można przekręcić i counter odpala się tylko raz.
Wszystkie countery pod ręką, nie trzeba odrywać oczu od ekranu a rąk od myszki czy klawiatury.
Swobodnie można odpalić countera w czasie skoku lub pomiędzy strzałami - ogólnie w czasie akcji.


Spoiler:
bind shift +modifier
alias +modifier "set mod 1; vars1_reset"
alias -modifier "set mod 0; vars1_reset"

bind MOUSE4 +modifier2
alias +modifier2 "set mod 2; vars1_reset"
alias -modifier2 "set mod 0; vars1_reset"

alias vars1_reset "alias arm arm0; alias weap weap0; alias bp bp0; alias quad quad0; alias mega mega0; alias adr adr0"


bind MWHEELDOWN "weap/arm/bp_counter_$mod"
alias weap/arm/quad_counter_0 "weap"
alias weap/arm/quad_counter_1 "arm"
alias weap/arm/quad_counter_2 "bp"

alias weap "weap0"
alias weap0 "say_team [ - W30 - $loc_here - ]; play w30.wav; alias weap weap1"
alias weap1 "alias weap weap2"
alias weap2 "alias weap weap3"
alias weap3 "alias weap weap4"
alias weap4 "alias weap weap5"
alias weap5 "alias weap weap6"
alias weap6 "alias weap weap0"

alias arm "arm0"
alias arm0 "say_team [ - A20 - $loc_here - ]; play a20.wav; alias arm arm1"
alias arm1 "alias arm arm2"
alias arm2 "alias arm arm3"
alias arm3 "alias arm arm4"
alias arm4 "alias arm arm5"
alias arm5 "alias arm arm6"
alias arm6 "alias arm arm0"

alias bp "bp0"
alias bp0 "say_team [ - BACKPACK 180 - $loc_here - ]; play bp180.wav; alias bp bp1"
alias bp1 "alias bp bp2"
alias bp2 "alias bp bp3"
alias bp3 "alias bp bp4"
alias bp4 "alias bp bp5"
alias bp5 "alias bp bp6"
alias bp6 "alias bp bp0"


bind MWHEELUP "quad/mega/adr_counter_$mod"
alias quad/mega/adr_counter_0 "quad"
alias quad/mega/adr_counter_1 "mega"
alias quad/mega/adr_counter_2 "adr"

alias quad "quad0"
alias quad0 "say_team [ - QUAD 60 - ]; play q60.wav alias quad quad1; alias quad quad1"
alias quad1 "alias quad quad2"
alias quad2 "alias quad quad3"
alias quad3 "alias quad quad4"
alias quad4 "alias quad quad5"
alias quad5 "alias quad quad6"
alias quad6 "alias quad quad0"

alias mega "mega0"
alias mega0 "say_team [ - MEGA 20 - ]; play mega20.wav; alias mega mega1"
alias mega1 "alias mega mega2"
alias mega2 "alias mega mega3"
alias mega3 "alias mega mega4"
alias mega4 "alias mega mega5"
alias mega5 "alias mega mega6"
alias mega6 "alias mega mega0"

alias adr "adr0"
alias adr0 "say_team [ - ADRENALINE 20 - ]; play adr20.wav; alias adr adr1"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


Proste i piękne.

"Po co mi counter plecaka?" - myślisz. A po co Ci jego brak?
Adrenalina - fakt. Bezsensu. Nie ma jej na mapach z dm (czy moze jest na dm4?), a do duela można mieć osobny cfg lub odliczać quadem. Ale kto wie co przyniesie czas, na jakich mapach będziemy grali za 10 lat. A zresztą - tak naprawdę to miałem wolne miejsce więc się ładnie wpasowało. :turn-l:

Można zamiast adrenaliny wprowadzić małe usprawnienie czysto kosmetyczne - ale to już jest dla wyrafinowanych cfg:

zamienić:

Spoiler:
alias adr "adr0"
alias adr0 "say_team [ - ADRENALINE 20 - ]; play adr20.wav; alias adr adr1"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


na

Spoiler:
alias adr "adr0"
alias adr0 "echo [ - STOPSOUND - ]; stopsound"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


co takiego psychotycznego to daje?
wyłanczasz pomyłkowe countery. Przydatne, gdy np za szybko włączyłeś quada.

ps: feedback please
edit: wersja z wprowadzeniem.

Autor:  fasadinek [ 2 paź 2009, o 20:22 ]
Tytuł:  Re: 6 Counters on mousewheel

dobra ale mi mozesz wytlumaczyc co robic bo ja nie wiem

Autor:  newash [ 2 paź 2009, o 20:29 ]
Tytuł:  Re: 6 Counters on mousewheel

Jeśli jesteś poważny w tym poście, to odpowiem, że po prostu wklej to do cfg.
Zwróć uwagę gdzie masz osadzone w cfg modifiery i tylko na tym polu zrób małą korektę.

Pewnie trudno zdobyć counter Backpack i Adrenaliny - stay tuned a podwieszę z głosem mojej dziewczyny :wink:

Autor:  dem [ 3 paź 2009, o 00:07 ]
Tytuł:  Re: 6 Counters on mousewheel

napewno dodaj wstawke teoretyczna ocb i jak to ma dzialac... szczerze, mi nic nie mowilo slowo "licznik" dopoki nie zajrzalem w cfg...

Autor:  fasadinek [ 3 paź 2009, o 01:20 ]
Tytuł:  Re: 6 Counters on mousewheel

newash nie bede niczego wklejal do cfg o czym nie wiem wiec ponawiam pytanie
co to jest? do czego sluzy bo pytam powaznie

Autor:  newash [ 3 paź 2009, o 12:39 ]
Tytuł:  Re: 6 Counters on mousewheel

Wybaczcie. Myślałem, że counter to nazwa urzędowa :?:
Wyedytowałem wraz z małym dodatkiem o stopsoundzie.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/