[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 2 paź 2009, o 19:46 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Małe wprowadzenie:
Cfg podpinający na kółko myszki 6 counterów, czyli odliczarek.
weapon +30 - kółko w dół
armor +20 - shift + kółko dół
backpack +180 - mouse4 + kółko w dół

quad +60 - kółko w górę
megahealth +20 - shift + kółko w górę
adrenaline +60 - mouse4 + kółko w górę

Oczywiście możesz zmieniać miejsce ulokowania swoich modifierów wystarcza drobna edycja i zmiana guzika.

Mam nadzieję, że zaszeregowanie ich jest dość intuicyjne i zgodne z duchem ergonomii.

Istotą tego cfg jest idea, że nie trzeba przekręcać kółka o jeden ząbek.
Swobodnie można przekręcić i counter odpala się tylko raz.
Wszystkie countery pod ręką, nie trzeba odrywać oczu od ekranu a rąk od myszki czy klawiatury.
Swobodnie można odpalić countera w czasie skoku lub pomiędzy strzałami - ogólnie w czasie akcji.


Spoiler:
bind shift +modifier
alias +modifier "set mod 1; vars1_reset"
alias -modifier "set mod 0; vars1_reset"

bind MOUSE4 +modifier2
alias +modifier2 "set mod 2; vars1_reset"
alias -modifier2 "set mod 0; vars1_reset"

alias vars1_reset "alias arm arm0; alias weap weap0; alias bp bp0; alias quad quad0; alias mega mega0; alias adr adr0"


bind MWHEELDOWN "weap/arm/bp_counter_$mod"
alias weap/arm/quad_counter_0 "weap"
alias weap/arm/quad_counter_1 "arm"
alias weap/arm/quad_counter_2 "bp"

alias weap "weap0"
alias weap0 "say_team [ - W30 - $loc_here - ]; play w30.wav; alias weap weap1"
alias weap1 "alias weap weap2"
alias weap2 "alias weap weap3"
alias weap3 "alias weap weap4"
alias weap4 "alias weap weap5"
alias weap5 "alias weap weap6"
alias weap6 "alias weap weap0"

alias arm "arm0"
alias arm0 "say_team [ - A20 - $loc_here - ]; play a20.wav; alias arm arm1"
alias arm1 "alias arm arm2"
alias arm2 "alias arm arm3"
alias arm3 "alias arm arm4"
alias arm4 "alias arm arm5"
alias arm5 "alias arm arm6"
alias arm6 "alias arm arm0"

alias bp "bp0"
alias bp0 "say_team [ - BACKPACK 180 - $loc_here - ]; play bp180.wav; alias bp bp1"
alias bp1 "alias bp bp2"
alias bp2 "alias bp bp3"
alias bp3 "alias bp bp4"
alias bp4 "alias bp bp5"
alias bp5 "alias bp bp6"
alias bp6 "alias bp bp0"


bind MWHEELUP "quad/mega/adr_counter_$mod"
alias quad/mega/adr_counter_0 "quad"
alias quad/mega/adr_counter_1 "mega"
alias quad/mega/adr_counter_2 "adr"

alias quad "quad0"
alias quad0 "say_team [ - QUAD 60 - ]; play q60.wav alias quad quad1; alias quad quad1"
alias quad1 "alias quad quad2"
alias quad2 "alias quad quad3"
alias quad3 "alias quad quad4"
alias quad4 "alias quad quad5"
alias quad5 "alias quad quad6"
alias quad6 "alias quad quad0"

alias mega "mega0"
alias mega0 "say_team [ - MEGA 20 - ]; play mega20.wav; alias mega mega1"
alias mega1 "alias mega mega2"
alias mega2 "alias mega mega3"
alias mega3 "alias mega mega4"
alias mega4 "alias mega mega5"
alias mega5 "alias mega mega6"
alias mega6 "alias mega mega0"

alias adr "adr0"
alias adr0 "say_team [ - ADRENALINE 20 - ]; play adr20.wav; alias adr adr1"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


Proste i piękne.

"Po co mi counter plecaka?" - myślisz. A po co Ci jego brak?
Adrenalina - fakt. Bezsensu. Nie ma jej na mapach z dm (czy moze jest na dm4?), a do duela można mieć osobny cfg lub odliczać quadem. Ale kto wie co przyniesie czas, na jakich mapach będziemy grali za 10 lat. A zresztą - tak naprawdę to miałem wolne miejsce więc się ładnie wpasowało. :turn-l:

Można zamiast adrenaliny wprowadzić małe usprawnienie czysto kosmetyczne - ale to już jest dla wyrafinowanych cfg:

zamienić:

Spoiler:
alias adr "adr0"
alias adr0 "say_team [ - ADRENALINE 20 - ]; play adr20.wav; alias adr adr1"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


na

Spoiler:
alias adr "adr0"
alias adr0 "echo [ - STOPSOUND - ]; stopsound"
alias adr1 "alias adr adr2"
alias adr2 "alias adr adr3"
alias adr3 "alias adr adr4"
alias adr4 "alias adr adr5"
alias adr5 "alias adr adr6"
alias adr6 "alias adr adr0"


co takiego psychotycznego to daje?
wyłanczasz pomyłkowe countery. Przydatne, gdy np za szybko włączyłeś quada.

ps: feedback please
edit: wersja z wprowadzeniem.


Ostatnio edytowano 3 paź 2009, o 14:13 przez newash, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 2 paź 2009, o 20:22 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
dobra ale mi mozesz wytlumaczyc co robic bo ja nie wiem

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 2 paź 2009, o 20:29 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Jeśli jesteś poważny w tym poście, to odpowiem, że po prostu wklej to do cfg.
Zwróć uwagę gdzie masz osadzone w cfg modifiery i tylko na tym polu zrób małą korektę.

Pewnie trudno zdobyć counter Backpack i Adrenaliny - stay tuned a podwieszę z głosem mojej dziewczyny :wink:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 3 paź 2009, o 00:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
napewno dodaj wstawke teoretyczna ocb i jak to ma dzialac... szczerze, mi nic nie mowilo slowo "licznik" dopoki nie zajrzalem w cfg...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 3 paź 2009, o 01:20 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
newash nie bede niczego wklejal do cfg o czym nie wiem wiec ponawiam pytanie
co to jest? do czego sluzy bo pytam powaznie

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 6 Counters on mousewheel
PostNapisane: 3 paź 2009, o 12:39 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Wybaczcie. Myślałem, że counter to nazwa urzędowa :?:
Wyedytowałem wraz z małym dodatkiem o stopsoundzie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza