[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 paź 2018, o 01:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Generator bindow-modifierow
PostNapisane: 26 cze 2009, o 12:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
Siema :}

Robie pewien projekt, który nie jest jescze skończony, ale pewna jego czesc oddalem juz na uczelni i chciałbym się z wami podzielić moja praca.
Program służy do "wyklikania" sobie cfg, w prosty, szybki i przyjazny sposob.
Poki co, mozliwe jest tylko zdefiniowanie sobie klawiszy (bindow, modifierów, + przypisanie im odpowiednich komend) ale w przyszlosci, bedzie możliwość zapisywania, edytowania swojego cfg w tej postaci jak jest aktualnie.

Chcialbym zebyscie potestowali i podzielili sie uwagami, ktore sie pojawia, po wyklikaniu sobie przykladowego cfg

http://iem.pw.edu.pl/~ostrowsb/indywidualny/ost/

dorzucam jeszcze sprawko, ktoro moze czasem wydac sie niezrozumiale (bo kazdy lubi palic rozne rzeczy), ale myśle ze strony 2 i 3, moga rozwiać wiele wątpliwości

http://iem.pw.edu.pl/~ostrowsb/indywidu ... prawko.pdf

1. kilka malych uwag: otwarte okna mozna lapac za "tytyl" i ustawiac w dowolnym miejscu
2. mozna otworzyc sobie wiele okien dla ulatwienia
3. po zdefiniowaniu klawiszy mozna je "podswietlic" za pomoca myszki - najezdzajac na dany klawisz. Wtedy zostana podswietlone klawisze z ktorymi sie laczy i pokaze czesc cfg przypisanego dla danego klawisza

no i prosilbym o testowanie w FF, bo ie to syf :D Opera tez daje rade.

ps. nie smiejcie sie z wstepu, no ale musialem gosciowi jakos zobrazowac czemu robie taki dziwny projekt

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Generator bindow-modifierow
PostNapisane: 27 cze 2009, o 21:34 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 sty 2005, o 12:43
Posty: 380
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 10
Dem, dodaj tam klawisze myszki żeby można było modifiery wstawić np no mouse 4 :)

_________________
Ziooomboooooj


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Generator bindow-modifierow
PostNapisane: 27 cze 2009, o 21:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('dza', 'D')em, dodaj tam klawisze myszki żeby można było modifiery wstawić np no mouse 4 :)

taaa, bedzie, tylko bede mogl sie tym zajac dopiero jak wroce z rejsu ;] mysle ze do konca wakacji bedzie juz all zrobione
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Generator bindow-modifierow
PostNapisane: 28 paź 2009, o 15:02 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
Kiedy będzie?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Generator bindow-modifierow
PostNapisane: 28 paź 2009, o 15:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
co kiedy będzie? sprecyzuj pytanie. chodzi ci o klawisze myszy?

jesli chodzi o klawisze do myszki to moge dodac na dniach. w wakacje tego nie zrobilem raczej z oczywistych przyczyn ;s

Spoiler:
aktualnie na uczelni pisze do tego system aby każdy mógł to sobie zapisać a potem za dni wyedtować, bez tworzenia od zera...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza