[ Fajny Board ] Forum Quake2 http://www.fajnyboard.planetquake.pl/ |
|
modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2945 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | doddy [ 5 lut 2009, o 17:09 ] |
Tytuł: | modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
Hej. Od kilku dni po zmianie klienta q2 mam problemy z dostrojeniem obrazu tak by nie razil w oczy i tak by nie byl za ciemny. Tak wiec pytanie.. jakich wartosci uzywacie ponizszych polecen: $this->bbcode_second_pass_code('', ' gl_modulate vid_gamma intensity ') Z góry thc |
Autor: | paputek [ 5 lut 2009, o 17:27 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
intensity 1.5 vid_gamma 0.5 gl_modulate 20 |
Autor: | LEFTY [ 5 lut 2009, o 17:34 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
to w duzej mierze zalezy od tekstur ktore posiadasz. set gl_modulate "2" set intensity "2" set vid_gamma "0.4" set gl_coloredlightmaps "0" plus: bind F7 "echo MODULATE 100; gl_modulate 100" daje cos takiego: http://darksouls.one.pl/lefty/q2.jpg a ustawienia proplejerow znajdziesz tutaj: http://www.quake2.com.pl/download.php?id=002 |
Autor: | doddy [ 11 mar 2009, o 10:43 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
Tekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę. |
Autor: | dem [ 26 kwi 2009, o 12:32 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'T')ekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę. wiem ze temat stary etc. ale wczesniej tu nie zagladalem a moze komus odpowiedz sie przyda... nie musisz sie jebac z modulate i vid_restart bo wystarczy ze ustawisz sobie triggera na koniec mapy, aby ustawial modulate na 2, a po ponownym zaladowaniu mapy znow trigger ustawi ci modulate na 100... simple |
Autor: | Cz0kI [ 12 sty 2010, o 22:12 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
Cze mam problem z cfg , ustawione gl_modulate 1 po daniu gl_modulate 100 iteamy i postacie rozjasniaja mi sie jak trzeba lecz gdy wystrzele z broni migaja mi textury rozjasniaja się ocb ?? jak to ustawic ?? Mam aprq2 |
Autor: | sil [ 12 sty 2010, o 22:19 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
cl_lights 0 vid_restart |
Autor: | Cz0kI [ 12 sty 2010, o 22:31 ] |
Tytuł: | Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps |
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'c')l_lights 0 vid_restart dzięki [+] |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |