[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2945
Strona 1 z 1

Autor:  doddy [ 5 lut 2009, o 17:09 ]
Tytuł:  modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

Hej. Od kilku dni po zmianie klienta q2 mam problemy z dostrojeniem obrazu tak by nie razil w oczy i tak by nie byl za ciemny.
Tak wiec pytanie.. jakich wartosci uzywacie ponizszych polecen:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
gl_modulate
vid_gamma
intensity
')

Z góry thc :)

Autor:  paputek [ 5 lut 2009, o 17:27 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

intensity 1.5 vid_gamma 0.5 gl_modulate 20

Autor:  LEFTY [ 5 lut 2009, o 17:34 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

to w duzej mierze zalezy od tekstur ktore posiadasz.

set gl_modulate "2"
set intensity "2"
set vid_gamma "0.4"
set gl_coloredlightmaps "0"

plus: bind F7 "echo MODULATE 100; gl_modulate 100"
daje cos takiego:
http://darksouls.one.pl/lefty/q2.jpg

a ustawienia proplejerow znajdziesz tutaj:
http://www.quake2.com.pl/download.php?id=002

Autor:  doddy [ 11 mar 2009, o 10:43 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

Tekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę.

Autor:  dem [ 26 kwi 2009, o 12:32 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'T')ekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę.

wiem ze temat stary etc. ale wczesniej tu nie zagladalem a moze komus odpowiedz sie przyda...

nie musisz sie jebac z modulate i vid_restart bo wystarczy ze ustawisz sobie triggera na koniec mapy, aby ustawial modulate na 2, a po ponownym zaladowaniu mapy znow trigger ustawi ci modulate na 100... simple

Autor:  Cz0kI [ 12 sty 2010, o 22:12 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

Cze
mam problem z cfg , ustawione gl_modulate 1 po daniu gl_modulate 100 iteamy i postacie rozjasniaja mi sie jak trzeba lecz gdy wystrzele z broni migaja mi textury rozjasniaja się ocb ?? jak to ustawic ?? Mam aprq2

Autor:  sil [ 12 sty 2010, o 22:19 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

cl_lights 0

vid_restart

Autor:  Cz0kI [ 12 sty 2010, o 22:31 ]
Tytuł:  Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps

$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'c')l_lights 0

vid_restart

dzięki [+] :ok:

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/