[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 gru 2018, o 12:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 5 lut 2009, o 17:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Hej. Od kilku dni po zmianie klienta q2 mam problemy z dostrojeniem obrazu tak by nie razil w oczy i tak by nie byl za ciemny.
Tak wiec pytanie.. jakich wartosci uzywacie ponizszych polecen:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
gl_modulate
vid_gamma
intensity
')

Z góry thc :)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 5 lut 2009, o 17:27 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
intensity 1.5 vid_gamma 0.5 gl_modulate 20


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 5 lut 2009, o 17:34 
Cukierkowy

Dołączył(a): 27 maja 2005, o 15:26
Posty: 182
Karma: 23
to w duzej mierze zalezy od tekstur ktore posiadasz.

set gl_modulate "2"
set intensity "2"
set vid_gamma "0.4"
set gl_coloredlightmaps "0"

plus: bind F7 "echo MODULATE 100; gl_modulate 100"
daje cos takiego:
http://darksouls.one.pl/lefty/q2.jpg

a ustawienia proplejerow znajdziesz tutaj:
http://www.quake2.com.pl/download.php?id=002


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 11 mar 2009, o 10:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Tekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 26 kwi 2009, o 12:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'T')ekstury mam standardowe, a przelaczanie modulate i restart nie wchodzi w rachube, nie chce mi sie poprostu jebac co mapę.


wiem ze temat stary etc. ale wczesniej tu nie zagladalem a moze komus odpowiedz sie przyda...

nie musisz sie jebac z modulate i vid_restart bo wystarczy ze ustawisz sobie triggera na koniec mapy, aby ustawial modulate na 2, a po ponownym zaladowaniu mapy znow trigger ustawi ci modulate na 100... simple
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 12 sty 2010, o 22:12 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2007, o 11:07
Posty: 432
Lokalizacja: Stoczek/Lublin
Karma: 23
Cze
mam problem z cfg , ustawione gl_modulate 1 po daniu gl_modulate 100 iteamy i postacie rozjasniaja mi sie jak trzeba lecz gdy wystrzele z broni migaja mi textury rozjasniaja się ocb ?? jak to ustawic ?? Mam aprq2

_________________
wieje sandałem !!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 12 sty 2010, o 22:19 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
cl_lights 0

vid_restart


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: modulate intensity vid_gamma coloredlightmaps
PostNapisane: 12 sty 2010, o 22:31 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2007, o 11:07
Posty: 432
Lokalizacja: Stoczek/Lublin
Karma: 23
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'c')l_lights 0

vid_restart


dzięki [+] :ok:
_________________
wieje sandałem !!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza