[ Fajny Board ] Forum Quake2 http://www.fajnyboard.planetquake.pl/ |
|
SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2925 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | doddy [ 4 sty 2009, o 19:56 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Ta zmiana modeli w r1q2 metodą "link" kopie z serwera anticheata, ponieważ modele się nie zgadzają. |
Autor: | neveride [ 23 sty 2009, o 19:55 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
dem, wszystko ok, ale jestem w stanie pokazac ci ujecie z takiego kata, ze modelu female nie bedzie widzac, a model cyborg bedzie wystawal (oczywiscie gdybys celnie strzelil to trafilbys oba modele, ale trzeba zaznaczyc, ze akurat w tym momencie female bys nie widzial). podsumowujac. majac 2 zajebistych graczy ktorzy graja tak samo i zaden z nich nie jest uprzywilejowany (lepszym spawnami) i jezeli jeden z nich gra female a drugi male, to srednio czesciej wygra koles ktory bedzie gral male (oczywiscie potrzebna nam dostateczna liczba prob). tego sie nie da sprawdzic i w codziennej grze nie ma to znaczenia. wieksze znaczenie beda mialy respy i dzien gracze, etc.. |
Autor: | dem [ 23 sty 2009, o 20:05 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
true, ale jako ze i tak ma byc wprowadzona restrykcja na servery to temat jest zakonczony... chyba ze dopuscimy mozliwosc (hashlistty) by male moglby byc reprezentowany przez female/cyborga jak i female przez male/cyborga... w takiej sytuacji staje sie to legalne i kazdy kto jest zainteresowany ma mozliwosc grania na preferowany model... wtedy wlasnie, eleminuje sie kolejny czynnik - bo mi sie lepiej gra na female a tobie lepiej na cyborga, a jemu jescze lepiej sie gra na male... kazdy ma mozliwosc zdefiniowania na jaki model chce grac... czyli pozostaje juz tylko pure skill... co do newbie... sory ale w momencie gdy nowi gracze stanowia 1-5% sceny to juz lezy w ich interesie by poznac wszystkie mozliwosci spersonalizowania sobie q2... to ze newbie jest newbie i o czyms nie wie, nie znaczy by pewnych rzeczy nie nalezy wprowadzac. zwlaszcza jesli stanowi maly odsetek wsyztskich graczy... niewiedza tez jest grzechem* jako ze takie rzeczy maja swoich zwolennikow jak i przeciwnikow nie osiagniemy kompromisu... a tdm i otdm i tak wkoncu da nam mozliwosc grania na kogo sie chce... czyli reasumujac: i tak i tak bedziesz mial mozliwosc gry na kogo chcesz... kwestia czasu... albo postep robimy szybko albo wolno i zostajemy w tyle (w tyle bo otdm najpewniej bedzie mial ta opcja przed tdm - chyba juz ma?)... ps. nie przecze ze naramiennik cyborga latwiej zobaczyc niz watle ramiona female... |
Autor: | Darus [ 23 sty 2009, o 22:21 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
o to mi cały czas chodziło |
Autor: | Qiub [ 1 sie 2011, o 20:13 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
reasumujac, dziala ta opcja z "linkami" na r1q2 czy jest zablokowana? nie chce sprawdzac na serwie zeby mnie nie wyjebalo sora ze odswierzam, ale sobie przypomnialem o tej opcji i sie chcialem dowiedziec. |
Autor: | neveride [ 30 sie 2011, o 16:37 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
ja mialem tak u siebie w cfg ze kliknieciem guzika zmienialem skiny w teamach i nigdy mnie nie kopalo (r1q2). cos sie ostatnio zmienilo w tym temacie? |
Autor: | sil [ 30 sie 2011, o 16:56 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Na r1q2 opcja działa jak należy (wbudowana komenda link w r1q2). Można śmiało zmieniac modele (female -> male / male ->female). Nic nie kopie. Podejrzewam, że taka podmiana modeli jest w pełni akceptowalna. Zapewne zmiana np. female -> na jakiś .md2 niestandardowy wiązałoby się z kickiem). Nie wiem, czy wiecie, ale rejestrując się na jakiejś stronie r1cha i określając na niej swoje upodobania, można na serwerach OPENTDM grać ZAWSZE jako np. female i strzelać do male (bez względu na teamskin sprecyzowany na serwerze). |
Autor: | neon [ 30 sie 2011, o 17:10 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Mógłby ktoś napisać jak w r1q2 ta komenda link miałaby wyglądać: female->male, bądź odwrotnie? |
Autor: | sil [ 30 sie 2011, o 17:17 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Spoiler: Problem w tym, że sama komenda nie wystarczy. Trzeba dodatkowo ekstraktować katalog players z paka, potem utworzyć drugi katalog players2, gdzie wrzuci się w strukturę katalogów podmienione modele/skiny/soundy itp z wcześniej wyextractowanego katalogu players. Następnie zabawa w usuwanie katalogu players z paka w q2 i wrzucenie folderów players oraz players2 do katalogu baseq2. Trzeba troszkę pogłówkować aby to działało. Cały "algorytm" postępowania można odczytać z komend w spojlerze. |
Autor: | Qiub [ 30 sie 2011, o 22:15 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
u mnie cos nie dziala :/ podmienilem nazwy skinow, zamienilem tris.md2 , po zmianie widze szescian zamiast modelu (o skinie nie wspomne) i nie slychac dzwiekow, a z tego co czaje to dzwiekow nie trzeba podmieniac bo je czyta z normalnego folderu players. players2 wrzucilem do pak5.pak bo akurat w nim mam skiny edit. wywalilem players z paka i oba katalogi wrzucilem do baseq2, skiny sa, ale dzwiekow nei zamienia? dlaczego? skoro je sczytuje z katalogu players? czy jak to zrobic? dobra zamienilem tez dzwieki w players2 i dziala, swoja droga nie wiem czemu tez dzwieki trzebabylo zmieniac, w opisie na q2scene wision tez nic nie pisze o koniecznosci podmieniania dzwiekow |
Autor: | neveride [ 31 sie 2011, o 20:48 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
ja mam u siebie tak: $this->bbcode_second_pass_code('', 'bind l models_swap // *** DON'T CHANGE BELOW alias male_model_swap "link players/male ./baseq2/players2/male" //male models directory swap alias male_sound_swap "link sound/player/male ./baseq2/players/female" //male sounds directory swap alias female_model_swap "link players/female ./baseq2/players2/female" //female models directory swap alias female_sound_swap "link sound/player/female ./baseq2/players/male" //female sounds directory swap alias male_model_orig "link players/male ./baseq2/players/male" //original alias male_sound_orig "link sound/player/male ./baseq2/players/male" //original alias female_model_orig "link players/female ./baseq2/players/female" //original alias female_sound_orig "link sound/player/female ./baseq2/players/female" //original set m_switch 0; alias m_swap_0 "set m_switch 1; male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart" alias m_swap_1 "set m_switch 0; male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart" alias models_swap "m_swap_$m_switch" ') oprocz tego katalogi players i players2 gdzie w players2 sa podmienione skiny, modele i dzwieki (np athena to grunt a grunt to athena). jak nadal ci nie bedzie dzialac to wrzuce gdzies katalogi... |
Autor: | abc [ 31 sie 2011, o 22:53 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
mi dziala wszystko ok, ale mam inne dzwieki niz przed tym jak odwroce sobie skiny |
Autor: | Qiub [ 31 sie 2011, o 23:35 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
ja juz wczoraj wszystko zrobilem tylko mnie ta kwestia dzwiekow zastanawiala dzieki za pomoc |
Autor: | sil [ 1 wrz 2011, o 08:25 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'm')i dziala wszystko ok, ale mam inne dzwieki niz przed tym jak odwroce sobie skiny 2 możliwości:
Obadaj jedno i drugie i powinno być si. |
Autor: | Qiub [ 1 wrz 2011, o 22:13 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
jednak nie dziala jak trzeba ... nie widze modeli trzymanych broni, zarowno bez swap jak i po... help? |
Autor: | sil [ 1 wrz 2011, o 23:02 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Wszelkie katalogi male/female w players i players2 musza zawierac pliki .md2 : a_grenades.md2 tris.md2 w_bfg.md2 w_blaster.md2 w_chainfist.md2 w_chaingun.md2 w_disrupt.md2 w_etfrifle.md2 w_glauncher.md2 w_grapple.md2 w_hyperblaster.md2 w_machinegun.md2 w_phalanx.md2 w_plasma.md2 w_plauncher.md2 w_railgun.md2 w_ripper.md2 w_rlauncher.md2 w_shotgun.md2 w_sshotgun.md2 Modele są dentyczne dla male/female więc kopiuj jak leci do tych katalogów i powinno działać |
Autor: | Qiub [ 2 wrz 2011, o 17:24 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
ok dziala, dzieki |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |