[ Fajny Board ] Forum Quake2 http://www.fajnyboard.planetquake.pl/ |
|
SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2925 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 13:44 ] |
Tytuł: | SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
hej ho ;] kolejny cfg, tym razem pozwala grac, zawsze na female badz male... readme.txt $this->bbcode_second_pass_quote('', ' ')Instalacja: 1. W pakach nie moze znajdowac sie folder players 2. Rozpakowujemy paczke bezposrednio do folderu quake2 (struktura katalogow zachowana) 3. do swojego cfg dopisujemy "exec ../switchmodels/switch.cfg" 4. gramy ;] Jak używać: Jestes w teamie female, ale chcesz zeby bylo teamskin femlae i enemyskin male więc wywolujesz alias switch(). Teraz jest teamskin male i enemyskin female Aby przywrocic pierwotne medole wywolujesz restore() i wsyzstko wraca do normy !!! Uwaga, wywolanie switch() podmienia modele na stale, tzn ze male staje sie female i female staje sie male... aby przywrocic pierwotne ustawienia trzeba wywolac restore() HF ;] dem gg: 1065154 mail: ostrowski.bartosz@gmail.com Załącznik: switchmodels.zip link do pobrania: http://www.sendspace.com/file/ye6cdx
|
Autor: | Simson [ 3 sty 2009, o 13:55 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Zrob lepiej ksc na tdm ;] |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 14:05 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'Z')rob lepiej ksc na tdm ;] nie da sie bo nie ma mozliwosci sprawdzania czy trafiles czy nie... a jesli mialbym zrobic to to ciagle by bylo wyswietlane accuracy z ktorego moglbym zczytywac ile razy kogos trafiles... nie chcesz chyba zeby po kazdym strzale z rg wyswietlalo sie acc, prawda ?:P |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 16:14 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
fajny bajer ale troche zabija ducha q2 |
Autor: | Simson [ 3 sty 2009, o 16:37 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
Ja tam zawsze na countdownie powtarzam sobie "bije female,bije female" albo male |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 16:52 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'f')ajny bajer ale troche zabija ducha q2 nie wiem czy wiesz ale uzytkownicy r1q2 maja ten bajer juz od dluzszego czasu ; E |
Autor: | paputek [ 3 sty 2009, o 19:19 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
a jak to mozna w r1q2 zrobic? |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 20:06 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
wiem ze ludzie tak graja od dawna podmieniaja modele itd. mi sie to osobiscie nie podoba paput goat ci pomoze |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 20:08 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
komenda link czy links ... |
Autor: | paputek [ 3 sty 2009, o 20:16 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
ok, popytam i popróbuje... PS. dlaczego Darku to Ci sie nie podoba? |
Autor: | urbasek [ 3 sty 2009, o 20:19 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
do r1q2 masz tutaj: http://q2scene.net/forum/viewtopic.php?p=5757#5757 ta metoda z kolei nie dzialala w aprq2 (bo nie ma komendy links) fajnie ze ktos zrobil do aprq2 :-) przetestuje pozniej |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 20:40 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
no bo zawsze byly female i male w rundzie rewanzowej gra sie innymi skinami no jak to w ogole wyglada skakajacy male z dzwiekiem od female. Powierzchnia do trafienia skina jest taka sam przecież nie zmieni to celnosci jedynie to ze skin male jest chyba wiekszy i wystaje wiecej np za skrzynka tak? czy sie myle? |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 20:42 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'n')o bo zawsze byly female i male w rundzie rewanzowej gra sie innymi skinami no jak to w ogole wyglada skakajacy male z dzwiekiem od female. Powierzchnia do trafienia skina jest taka sam przecież nie zmieni to celnosci jedynie to ze skin male jest chyba wiekszy i wystaje wiecej np za skrzynka tak? czy sie myle? da sie wiele rzeczy zrobic w q2...a female brzmi jak female... male jak male... nic nie stoi na przeszkodzie :} |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 20:49 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
tylko ze wtedy granie na sluch odpada bo wszyscy beda mieli takie same odglosy |
Autor: | goat [ 3 sty 2009, o 21:01 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
darek, to co ja mam to kompletnie inna bajka niz to co opisuje dem i do czego dal linka lorbejzig ;] ja mam tylko manualnie zmieniony wyglad, a te komendy pozwalaja zmienic i wyglad i dzwieki (z tego co zrozumialem) |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 21:04 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
dokladnie goat |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 21:29 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
To ja mam teraz takie pytanie. Jak postawimy koło siebie na arenie 3 modele female, male, cyborg. To widać gołym okiem ze male jest wieksze od female a cyborg troche wiekszy od male. Wiadomo że mod wymusza taka sama powierzchnie punktowa dla 3 modeli. Ale! czy model male schowany np. za skrzynka rogiem czy czymś kolwiek wystaje bardziej od female? skoro na oko jest wiekszy. Jesli tak to ma to dośc duze znaczenie np w insta gdzie sie kampuje chowa itd. Teoretycznie mowiac do wiekszego celu sie lepiej strzela bo po co ta podmiana? |
Autor: | dem [ 3 sty 2009, o 21:41 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'T')eoretycznie mowiac do wiekszego celu sie lepiej strzela bo po co ta podmiana? wiesz przeciez ze hit boxy sa takie same... dla mnie taka podmiana jest bo, male ma "mniej przeswitow"... tzn jest bardziej "pelny" |
Autor: | Darus [ 3 sty 2009, o 21:43 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
a 1 pytanie? |
Autor: | dem [ 4 sty 2009, o 00:20 ] |
Tytuł: | Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM |
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'a') 1 pytanie? model wydaje sie wiekszy przez to ze jest bardziej "pelny" ale nadal wszystko jest zamkniete w takim samym prostopadloscianie! http://img125.imageshack.us/img125/9970 ... orgut6.jpg sa tej samej wysokosci (tutaj animacja jest nierowna)... female zapewne tez, nei chcialo mi sie robic screena z female, bo jednemu klientowi zapetlila sie animacja skoku |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |