[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 4 sty 2009, o 19:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Ta zmiana modeli w r1q2 metodą "link" kopie z serwera anticheata, ponieważ modele się nie zgadzają.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 23 sty 2009, o 19:55 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
dem, wszystko ok, ale jestem w stanie pokazac ci ujecie z takiego kata, ze modelu female nie bedzie widzac, a model cyborg bedzie wystawal (oczywiscie gdybys celnie strzelil to trafilbys oba modele, ale trzeba zaznaczyc, ze akurat w tym momencie female bys nie widzial). podsumowujac. majac 2 zajebistych graczy ktorzy graja tak samo i zaden z nich nie jest uprzywilejowany (lepszym spawnami) i jezeli jeden z nich gra female a drugi male, to srednio czesciej wygra koles ktory bedzie gral male (oczywiscie potrzebna nam dostateczna liczba prob). tego sie nie da sprawdzic i w codziennej grze nie ma to znaczenia. wieksze znaczenie beda mialy respy i dzien gracze, etc..

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 23 sty 2009, o 20:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
true, ale jako ze i tak ma byc wprowadzona restrykcja na servery to temat jest zakonczony...

chyba ze dopuscimy mozliwosc (hashlistty) by male moglby byc reprezentowany przez female/cyborga jak i female przez male/cyborga...

w takiej sytuacji staje sie to legalne i kazdy kto jest zainteresowany ma mozliwosc grania na preferowany model... wtedy wlasnie, eleminuje sie kolejny czynnik - bo mi sie lepiej gra na female a tobie lepiej na cyborga, a jemu jescze lepiej sie gra na male... kazdy ma mozliwosc zdefiniowania na jaki model chce grac... czyli pozostaje juz tylko pure skill...

co do newbie... sory ale w momencie gdy nowi gracze stanowia 1-5% sceny to juz lezy w ich interesie by poznac wszystkie mozliwosci spersonalizowania sobie q2... to ze newbie jest newbie i o czyms nie wie, nie znaczy by pewnych rzeczy nie nalezy wprowadzac. zwlaszcza jesli stanowi maly odsetek wsyztskich graczy... niewiedza tez jest grzechem*

jako ze takie rzeczy maja swoich zwolennikow jak i przeciwnikow nie osiagniemy kompromisu...

a tdm i otdm i tak wkoncu da nam mozliwosc grania na kogo sie chce... czyli reasumujac: i tak i tak bedziesz mial mozliwosc gry na kogo chcesz... kwestia czasu... albo postep robimy szybko albo wolno i zostajemy w tyle (w tyle bo otdm najpewniej bedzie mial ta opcja przed tdm - chyba juz ma?)...

ps.
nie przecze ze naramiennik cyborga latwiej zobaczyc niz watle ramiona female...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 23 sty 2009, o 22:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
o to mi cały czas chodziło


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 1 sie 2011, o 20:13 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
reasumujac, dziala ta opcja z "linkami" na r1q2 czy jest zablokowana? nie chce sprawdzac na serwie zeby mnie nie wyjebalo :)
sora ze odswierzam, ale sobie przypomnialem o tej opcji i sie chcialem dowiedziec.

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 30 sie 2011, o 16:37 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ja mialem tak u siebie w cfg ze kliknieciem guzika zmienialem skiny w teamach i nigdy mnie nie kopalo (r1q2). cos sie ostatnio zmienilo w tym temacie?

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 30 sie 2011, o 16:56 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Na r1q2 opcja działa jak należy (wbudowana komenda link w r1q2). Można śmiało zmieniac modele (female -> male / male ->female). Nic nie kopie. Podejrzewam, że taka podmiana modeli jest w pełni akceptowalna.
Zapewne zmiana np. female -> na jakiś .md2 niestandardowy wiązałoby się z kickiem). Nie wiem, czy wiecie, ale rejestrując się na jakiejś stronie r1cha i określając na niej swoje upodobania, można na serwerach OPENTDM grać ZAWSZE jako np. female i strzelać do male (bez względu na teamskin sprecyzowany na serwerze).

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 30 sie 2011, o 17:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Mógłby ktoś napisać jak w r1q2 ta komenda link miałaby wyglądać: female->male, bądź odwrotnie?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 30 sie 2011, o 17:17 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Spoiler:
alias male_model_swap "link players/male ./baseq2/players2/male" //male models directory swap
alias male_sound_swap "link sound/player/male ./baseq2/players/female" //male sounds directory swap
alias female_model_swap "link players/female ./baseq2/players2/female" //female models directory swap
alias female_sound_swap "link sound/player/female ./baseq2/players/male" //female sounds directory swap
alias male_model_orig "link players/male ./baseq2/players/male" //original
alias male_sound_orig "link sound/player/male ./baseq2/players/male" //original
alias female_model_orig "link players/female ./baseq2/players/female" //original
alias female_sound_orig "link sound/player/female ./baseq2/players/female" //original
alias m_swap "male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart"
alias m_original "male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart"
set m_switch 0; // + alfa_switch ();
alias m_swap_0 "set m_switch 1; male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart"
alias m_swap_1 "set m_switch 0; male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart"
alias models_swap "m_swap_$m_switch"


Problem w tym, że sama komenda nie wystarczy. Trzeba dodatkowo ekstraktować katalog players z paka, potem utworzyć drugi katalog players2, gdzie wrzuci się w strukturę katalogów podmienione modele/skiny/soundy itp z wcześniej wyextractowanego katalogu players. Następnie zabawa w usuwanie katalogu players z paka w q2 i wrzucenie folderów players oraz players2 do katalogu baseq2.

Trzeba troszkę pogłówkować aby to działało. Cały "algorytm" postępowania można odczytać z komend w spojlerze.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 30 sie 2011, o 22:15 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
u mnie cos nie dziala :/ podmienilem nazwy skinow, zamienilem tris.md2 , po zmianie widze szescian zamiast modelu (o skinie nie wspomne) i nie slychac dzwiekow, a z tego co czaje to dzwiekow nie trzeba podmieniac bo je czyta z normalnego folderu players. players2 wrzucilem do pak5.pak bo akurat w nim mam skiny
edit. wywalilem players z paka i oba katalogi wrzucilem do baseq2, skiny sa, ale dzwiekow nei zamienia?
dlaczego? skoro je sczytuje z katalogu players? czy jak to zrobic?
dobra zamienilem tez dzwieki w players2 i dziala, swoja droga nie wiem czemu tez dzwieki trzebabylo zmieniac, w opisie na q2scene wision tez nic nie pisze o koniecznosci podmieniania dzwiekow

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 31 sie 2011, o 20:48 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ja mam u siebie tak:
$this->bbcode_second_pass_code('', 'bind l models_swap

// *** DON'T CHANGE BELOW

alias male_model_swap "link players/male ./baseq2/players2/male" //male models directory swap
alias male_sound_swap "link sound/player/male ./baseq2/players/female" //male sounds directory swap
alias female_model_swap "link players/female ./baseq2/players2/female" //female models directory swap
alias female_sound_swap "link sound/player/female ./baseq2/players/male" //female sounds directory swap

alias male_model_orig "link players/male ./baseq2/players/male" //original
alias male_sound_orig "link sound/player/male ./baseq2/players/male" //original
alias female_model_orig "link players/female ./baseq2/players/female" //original
alias female_sound_orig "link sound/player/female ./baseq2/players/female" //original

set m_switch 0;
alias m_swap_0 "set m_switch 1; male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart"
alias m_swap_1 "set m_switch 0; male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart"

alias models_swap "m_swap_$m_switch" ')

oprocz tego katalogi players i players2 gdzie w players2 sa podmienione skiny, modele i dzwieki (np athena to grunt a grunt to athena). jak nadal ci nie bedzie dzialac to wrzuce gdzies katalogi...

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 31 sie 2011, o 22:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
mi dziala wszystko ok, ale mam inne dzwieki niz przed tym jak odwroce sobie skiny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 31 sie 2011, o 23:35 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
ja juz wczoraj wszystko zrobilem ;) tylko mnie ta kwestia dzwiekow zastanawiala
dzieki za pomoc

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 08:25 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'm')i dziala wszystko ok, ale mam inne dzwieki niz przed tym jak odwroce sobie skiny


2 możliwości:
  • złe pliki .wav w folderach players/players2. Popraw to - masz już punkt odniesienia: modele i skiny
  • soundy w pliku .pak psują Ci działanie swap'a

Obadaj jedno i drugie i powinno być si.
_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 22:13 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
jednak nie dziala jak trzeba ... nie widze modeli trzymanych broni, zarowno bez swap jak i po...
help? :)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 23:02 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Wszelkie katalogi male/female w players i players2 musza zawierac pliki .md2 :
a_grenades.md2
tris.md2
w_bfg.md2
w_blaster.md2
w_chainfist.md2
w_chaingun.md2
w_disrupt.md2
w_etfrifle.md2
w_glauncher.md2
w_grapple.md2
w_hyperblaster.md2
w_machinegun.md2
w_phalanx.md2
w_plasma.md2
w_plauncher.md2
w_railgun.md2
w_ripper.md2
w_rlauncher.md2
w_shotgun.md2
w_sshotgun.md2

Modele są dentyczne dla male/female więc kopiuj jak leci do tych katalogów i powinno działać

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 2 wrz 2011, o 17:24 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
ok dziala, dzieki

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza