[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 13:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
hej ho ;]

kolejny cfg, tym razem pozwala grac, zawsze na female badz male...

readme.txt
$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')Instalacja:

1. W pakach nie moze znajdowac sie folder players
2. Rozpakowujemy paczke bezposrednio do folderu quake2 (struktura katalogow zachowana)
3. do swojego cfg dopisujemy "exec ../switchmodels/switch.cfg"
4. gramy ;]

Jak używać:

Jestes w teamie female, ale chcesz zeby bylo teamskin femlae i enemyskin male więc wywolujesz alias switch().
Teraz jest teamskin male i enemyskin female

Aby przywrocic pierwotne medole wywolujesz restore() i wsyzstko wraca do normy


!!! Uwaga, wywolanie switch() podmienia modele na stale, tzn ze male staje sie female i female staje sie male... aby przywrocic pierwotne ustawienia trzeba wywolac restore()

HF ;]

dem
gg: 1065154
mail: ostrowski.bartosz@gmail.com


Załącznik:
switchmodels.zip
link do pobrania: http://www.sendspace.com/file/ye6cdx

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 13:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Zrob lepiej ksc na tdm ;]

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 14:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'Z')rob lepiej ksc na tdm ;]

nie da sie bo nie ma mozliwosci sprawdzania czy trafiles czy nie... a jesli mialbym zrobic to to ciagle by bylo wyswietlane accuracy z ktorego moglbym zczytywac ile razy kogos trafiles... nie chcesz chyba zeby po kazdym strzale z rg wyswietlalo sie acc, prawda ?:P
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 16:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
fajny bajer ale troche zabija ducha q2


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 16:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Ja tam zawsze na countdownie powtarzam sobie "bije female,bije female" albo male :P

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 16:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'f')ajny bajer ale troche zabija ducha q2


nie wiem czy wiesz ale uzytkownicy r1q2 maja ten bajer juz od dluzszego czasu ; E
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 19:19 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
a jak to mozna w r1q2 zrobic?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
wiem ze ludzie tak graja od dawna podmieniaja modele itd. mi sie to osobiscie nie podoba
paput goat ci pomoze


Ostatnio edytowano 3 sty 2009, o 20:08 przez Darus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
komenda link czy links ...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:16 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
ok, popytam i popróbuje...

PS. dlaczego Darku to Ci sie nie podoba?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:19 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
do r1q2 masz tutaj:

http://q2scene.net/forum/viewtopic.php?p=5757#5757

ta metoda z kolei nie dzialala w aprq2 (bo nie ma komendy links)


fajnie ze ktos zrobil do aprq2 :-) przetestuje pozniej


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
no bo zawsze byly female i male ;) w rundzie rewanzowej gra sie innymi skinami no jak to w ogole wyglada skakajacy male z dzwiekiem od female. Powierzchnia do trafienia skina jest taka sam przecież nie zmieni to celnosci jedynie to ze skin male jest chyba wiekszy i wystaje wiecej np za skrzynka tak? czy sie myle?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'n')o bo zawsze byly female i male ;) w rundzie rewanzowej gra sie innymi skinami no jak to w ogole wyglada skakajacy male z dzwiekiem od female. Powierzchnia do trafienia skina jest taka sam przecież nie zmieni to celnosci jedynie to ze skin male jest chyba wiekszy i wystaje wiecej np za skrzynka tak? czy sie myle?


da sie wiele rzeczy zrobic w q2...a female brzmi jak female... male jak male... nic nie stoi na przeszkodzie :}
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
tylko ze wtedy granie na sluch odpada bo wszyscy beda mieli takie same odglosy :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:01 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
darek, to co ja mam to kompletnie inna bajka niz to co opisuje dem i do czego dal linka lorbejzig ;] ja mam tylko manualnie zmieniony wyglad, a te komendy pozwalaja zmienic i wyglad i dzwieki (z tego co zrozumialem)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
dokladnie goat

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
To ja mam teraz takie pytanie. Jak postawimy koło siebie na arenie 3 modele female, male, cyborg. To widać gołym okiem ze male jest wieksze od female a cyborg troche wiekszy od male. Wiadomo że mod wymusza taka sama powierzchnie punktowa dla 3 modeli. Ale! czy model male schowany np. za skrzynka rogiem czy czymś kolwiek wystaje bardziej od female? skoro na oko jest wiekszy. Jesli tak to ma to dośc duze znaczenie np w insta gdzie sie kampuje chowa itd. Teoretycznie mowiac do wiekszego celu sie lepiej strzela bo po co ta podmiana?


Ostatnio edytowano 4 sty 2009, o 03:55 przez Darus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'T')eoretycznie mowiac do wiekszego celu sie lepiej strzela bo po co ta podmiana?


wiesz przeciez ze hit boxy sa takie same... dla mnie taka podmiana jest bo, male ma "mniej przeswitow"... tzn jest bardziej "pelny"
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
a 1 pytanie?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: SwitchModels - cfg dla aprq2 & TDM
PostNapisane: 4 sty 2009, o 00:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'a') 1 pytanie?


model wydaje sie wiekszy przez to ze jest bardziej "pelny" ale nadal wszystko jest zamkniete w takim samym prostopadloscianie!

http://img125.imageshack.us/img125/9970 ... orgut6.jpg

sa tej samej wysokosci (tutaj animacja jest nierowna)...

female zapewne tez, nei chcialo mi sie robic screena z female, bo jednemu klientowi zapetlila sie animacja skoku
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza