[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 paź 2018, o 01:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 31 gru 2008, o 23:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
Co zrobić, żeby jeden mod włączał drugi...
Tzn.
Mam se moda no nie?
I używam go do dropania...
Powiedzmy coś takiego $this->bbcode_second_pass_code('', '
alias rl_0 "use Rocket Launcher;echo RL"')
Więc gdy wcisne moda to wtedy jest $this->bbcode_second_pass_code('', '
alias rl_1 "drop rocket launcher;drop rockets;say_team ? Dropped [RL] and [Rockets]! ? %l"')
No tak, ślicznie pięknie, ale teraz mam jeszcze funkcję $this->bbcode_second_pass_code('', '
alias rl_2 "say_team ? Get [RL] and [Rockets]! ? %l; play timery/rl"')
Okej, Używam do tego 2 klawiszy (przykładowo Shift i Spacja).
Co jeśli nie chcę bindować kolejnego klawisza, powiedzmy Alta tylko zrobić fuzję tych dwóch?
Tzn, po wciśnięciu CTRL i Spacji i [RL] - 5 działo by się np. $this->bbcode_second_pass_code('', '
alias rl_2 "say_team ? Need [RL] and [Rockets]! ? %l"')
Jak to zrobić? :D
Dam +.

/Jesion.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 31 gru 2008, o 23:46 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
Poradziłem sobie.
Dam tutaj gdyby ktoś potrzebował:
$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias -m1 "set modifier 0"
alias -m2 "set modifier 0"
alias -m3 "set modifier 0"
alias -m4 "set modifier 0"
alias +m1 "set modifier 1"
alias +m2 "set modifier 2"
alias +m3 "set modifier 3"
alias +m4 "set modifier 4"
alias moed "moed_$modifier"
alias moed_1 "bind space +m4"
alias moed_0 "bind space +m3"
alias aff "bind space +m3"')
Modifiery.
$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias mysza3 "mysza3_$modifier"
alias mysza3_1 "say_team Daj szybko naboje do %w!"
alias mysza3_2 "say_team ?Yellow Armor +20? %l; play armor.wav"
alias mysza3_3 "say_team ?Red Armor +20? %l; play body.wav"
alias mysza3_4 "say_team ?Jacket Armor +20? %l; play jacket.wav"
alias mysza3_0 "echo RG/RL;use rocket launcher;use railgun"')
Modowane.
$this->bbcode_second_pass_code('', 'bind space "+m3"
bind CTRL "+m2"
bind SHIFT "+m1;moed"')
Bindy do modów.$this->bbcode_second_pass_code('', '
bind MOUSE3 "mysza3"')
Bind modowany.
I teraz tak (na przykładzie mojego moda):$this->bbcode_second_pass_code('', '
Samo Mouse3 - echo RG/RL;use rocket launcher;use railgun
Mouse3 + Shift - say_team Daj szybko naboje do %w!
Mouse3 + Spacja - alias mysza3_3 "say_team ?Red Armor +20? %l; play body.wav"
Mouse3 + Spacja + Shift - alias mysza3_4 "say_team ?Jacket Armor +20? %l; play jacket.wav"
Mouse3 + CTRL - alias mysza3_2 "say_team ?Yellow Armor +20? %l; play armor.wav"')
I tyle :P.

/Jesion.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 4 sty 2009, o 23:56 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
@up
i @2up
100 i 101 post :D.

/Jesion.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: SG: O cfg =]
PostNapisane: 13 sie 2009, o 17:44 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
Witam wass :D
Opracowałem coś ciekawego w tym całym prymitywnym i odwiecznym systemie modifierów, i musze się tym pochwalić, więc rezerwuje sobie tego posta -.^.
Nie ma mnie w domu, a tam raczej niemożliwym jest to wrzucić [wyprowadzka od starszych], a długo kminiłem co możnaby ulepszyć w tym wszystkim i ogólnie poprawiłem configa, zaprezentuje go wam, jak tylko będę miał możliwość.

PS. Postaram się częściej odwiedzać forum ;d.

#ps2. Będziecie zaskoczeni -.^.

/Pozdrawiam, Jesionek :DDDDD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 13 sie 2009, o 18:41 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
wszystko ładnie pięknie , ale staraj się częściej korzystać z opcji EDIT chytry
Sam pomysł na połączenie tego wygląda nieźle, ale to nie jest chyba nowość gdzieś to w jakimś cfg widziałem tak mi się wydaje ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 11:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no to ja dodam od siebie ze warto uzywac opcji szukaj, bo problem 2 modifiery + klawisz zostal rozwiazany juz dawno :P

viewtopic.php?p=166110#p166110

jest tez fajna opcja, ze mozna wykorzystywac np:

$this->bbcode_second_pass_code('', '
ctrl - modifier
alt - modifier

alt + klawisz - cos sie dzieje
ctrl + klawisz - cos sie dzieje
alt + ctrl - znow cos sie dzieje, pomimo tego ze alt+ctrl :D
ctrl + alt - znow cos sie dzieje ale co innego
alt + ctrl + klawisz - to samo co wyzej
ctrl + alt + klawisze - i znow cos sie dzieje
')
tak wiec, dzieki dwom latwo dostepnym modom mozna zrobic wiele ciekawych i wygodnych ewolucji ;]

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 15:10 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5727
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ale ile trzeba grac zeby to pamietac. ja juz pozapominalem gdzie bronie mialem bindowane ;)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 15:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
:D zalezy od osoby :D

i tak wiekszosc ludzi gra na ts wiec to sa tylko bajery, chociaz ja gram z 3 modifierami i z nich korzystam :s

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 17 wrz 2009, o 22:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('Son!c', 'w')szystko ładnie pięknie , ale staraj się częściej korzystać z opcji EDIT chytry
Sam pomysł na połączenie tego wygląda nieźle, ale to nie jest chyba nowość gdzieś to w jakimś cfg widziałem tak mi się wydaje ;)



karwa jak harven, ma swoj topik z tdmem i wrzuca posty z updejtami to sie do niego nie dojebiesz za post pod postem, czym ten typ sie rozni od niego? tym ze jest nowy? uwazasz sie za lepszego niz on? bo pograles troche w q2 w wakacje nie wychodzac z domu? :F

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'n')o to ja dodam od siebie ze warto uzywac opcji szukaj, bo problem 2 modifiery + klawisz zostal rozwiazany juz dawno


to samo tutaj, z doswiadczenia wiem jak splawia sie swiezych na 4um i od razu traca checi by na nie zagladac przez tego typu teksty, po co robic jakies zachety dla nowych graczy? jak juz cos robicie to robcie to tez tu ~~


maq urosnij najpierw by szczekac, jak do ciebie nie klikam to po co szukasz cos na sile? ~~

Ostatnio edytowano 18 wrz 2009, o 18:53 przez abc, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 18 wrz 2009, o 18:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1265
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
abc spuść z kręgosłupa bo chyba coś szukasz na siłe

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Małe pytanie do cfg...
PostNapisane: 18 wrz 2009, o 18:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
niech sie newbie ucza ze jest opcja szukaj...

a to, ze abc nie sprawdzil, ze obok "pouczenia" jest podany link do rozwiazania, to juz jego problem...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza