[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2914
Strona 1 z 1

Autor:  dem [ 15 gru 2008, o 15:29 ]
Tytuł:  KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

Siemandero...

Napisalem male cfg i chce sie z wami podzielic efektami mojej pracy... otoz wiele razy grajac insta liczylem sobie w pamieci, czy ten frag jest kolejnym bez pudla... Jako ze sie mylilem wiele razy postanowilem napisac pare linijek kodu ktore beda to robic za mnie...

config dziala tylko na aprq2, bo r1q2 nie posiada pewnych funkcji...

cfg mozna sciagnac tu: http://www.sendspace.com/file/e01ozz

lub przekleic do osobnego pliku zawartosc killingSpreeCounter.cfg

$this->bbcode_second_pass_code('', '
// #############################################
// ## KillingSpree Counter v.1 ##
// ## Working only with AprQ2 ##
// #############################################
// ## Author: dem ##
// ## Contact: ostrowski.bartosz[at]gmail.com ##
// ## Contact gg: 106 51 54 ##
// ## Release Date: 15.12.2008 ##
// #############################################

// KillingSpree counts how many times u have clicked +fire beofre u got frag... if u clicked +fire and u didnt see rail trail killSpreeCounter counts it as "u have missed ur target"
// It counts how many times u got frag without missing target and display counter into screen

// I would like to thanks all people who were disturbing me while testing that cfg... eg. Lock3 and much more morons...

// How to use it?
// 1. Put the killingSpree.cfg file into ur quake2 folder
// 2. Add to ur config following line: "exec ../killingSpree.cfg"
// 3. Define 4 variables like below
//
// Just set: x_licznikNawias y_licznikNawias and
// x_licznik y_licznik

// variables needed to count killingSpree - dont change it!
set klik 0
set strzalka "-> <-"
set pierwszeTrafienie 1
set ciag 0
set pudlo 0

// color of the counter
set colorLicznikNawias 7
set colorLicznik 3

// how long counter should be dispaled on ur screen (in seconds)
set czasWyswietlania 2

// x_licznikNawias should have value like (x_licznikNawias = x_licznik - 15)
// coordinates of counter on ur screen. Its about "-> <-"
set x_licznikNawias 385
set y_licznikNawias 350

// coordinates of counter on ur screen.
set x_licznik 400
set y_licznik 350

// its the main function of KillingSpreeCounter
trigger "if $pierwszeTrafienie == 0 then ominKlik() else naliczaj();wypiszNaEkran()" "*by**${name}*"

// aliases needed to count how many times u clicked +fire and so...
alias sprawdzCzyzyjesz() "if $cl_health > 0 then zyjesz() else niezyjesz()"
alias zyjesz() "inc klik 1; echo $klik"
alias niezyjesz() "echo u r dead, can't shoot!"
alias ominKlik() "if $pudlo == 1 then naliczaj() else set ciag 1; set pudlo 0;set klik 0; set pierwszeTrafienie 1"
alias trafienie() "inc ciag 1;set klik 0; "
alias naliczaj() "if $klik > 1 then pudlo() else trafienie()"
alias pudlo() "set pierwszeTrafienie 0; set ciag 1; set klik 0;set pudlo 1"
alias wypiszNaEkran() "draw ciag ${x_licznik} ${y_licznik} ${colorLicznik} ${czasWyswietlania}; draw strzalka ${x_licznikNawias} ${y_licznikNawias} ${colorLicznikNawias} ${czasWyswietlania}"

alias +instaFire "+attack;sprawdzCzyzyjesz()"
alias -instaFire "-attack"

bind mouse1 +instaFire
')

mysle, ze komus moze sie przydac podczas grania insta na kubusiu :P hf ;] mysle tez nad dodaniem paru rzeczy :P wiec mysle ze jakis update topiku sie pojawi :}

edit:
tak to nadaje sie tylko i wylacznie na insta ;]

Autor:  Darus [ 15 gru 2008, o 16:31 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

nawet fajne +

Autor:  dem [ 15 gru 2008, o 19:02 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

w wolnej chwili wystawie wersje pod r1q2... niestety nie bedzie wyswietlania licznika tak jak w aprq2... bedzie trzeba sie zadowolic "echo"

Autor:  dem [ 19 gru 2008, o 17:40 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

hej ho... dodalem pare rzeczy do atkualnego KSC.. aktualnie v1.2 zawiera rowniez:
- dzwieki dla kazdego kolejnego fraga 1-10... mysle ze malo kto bedzie mial wiecej niz 10 fragow z rzedu :P
- nowy graficzny counter
- mozliwosc wlaczenia/wylaczenia graficznego/standardowego countera jak i dzwiekow dla kazdego fraga

nalezy pobrac jescze pak99.pak z dzwiekami http://q2.rulez.pl/~q2tdpm/ksc/pak99.pak
oraz plik cfg http://q2.rulez.pl/~q2tdpm/ksc/killingSpreeCounter.cfg

edit: w planach:

*menu do obslugi ksc
*rozne zbiory dzwiekow do wybory
*cos sie jescze wymysli :P

$this->bbcode_second_pass_code('', '
// #############################################
// ## KillingSpree Counter v.1.2 ##
// ## Working only with AprQ2 ##
// #############################################
// ## Author: dem ##
// ## Contact: ostrowski.bartosz[at]gmail.com ##
// ## Contact gg: 106 51 54 ##
// ## Release Date: 15.12.2008 ##
// #############################################


// u need also pak with sounds wich u could download from here: http://q2.rulez.pl/~q2tdpm/ksc/pak99.pak

//Chanellog
// Switch on/off Gfx/Standart/sound counter
// Added gfx numbers from 1 to 9
// Added sounds to each frag from 1 to 10 in row

// Plans: make menu for KSC :]

// KillingSpree counts how many times u have clicked +fire beofre u got frag... if u clicked +fire and u didnt see rail trail killSpreeCounter counts it as "u have missed ur target"
// It counts how many times u got frag without missing target and display counter into screen

// I would like to thanks all people who were disturbing me while testing that cfg... eg. Lock3 and much more morons...

// How to use it?
// 1. Put the killingSpree.cfg file into ur quake2 folder
// 2. Add to ur config following line: "exec ../killingSpree.cfg"
// 3. Define 4 variables like below
//
// Just set: x_licznikNawias y_licznikNawias and
// x_licznik y_licznik
// x_gfx_Counter y_gfx_Counter
// notifyStandart, notifySound, notifyGfx

// variables needed to count killingSpree - dont change it!
set klik 0
set strzalka "-> <-"
set pierwszeTrafienie 1
set ciag 0
set pudlo 0

//Show gfx counter 0 - off
set notifyGfx 1

//play sounds counter 0 - off
set notifySound 1

//Show standart counter 0 - off
set notifyStandart 0

// color of the counter
set colorLicznikNawias 7
set colorLicznik 3

// how long counter should be dispaled on ur screen (in seconds)
set czasWyswietlania 2

// x_licznikNawias should have value like (x_licznikNawias = x_licznik - 15)
// coordinates of counter on ur screen. Its about "-> <-"
set x_licznikNawias 825
set y_licznikNawias 670

// coordinates of counter on ur screen.
set x_licznik 840
set y_licznik 670

// coordinates of GFX counter on ur screen. few pixels under crosshair looks perfect :P
set x_gfx_Counter 840
set y_gfx_Counter 670

// color of gfx counter
set gfxColor 3

// how long gfx counter should be on ur screen ? (in seconds)
set timeGfx 1


// its the main function of KillingSpreeCounter

trigger "if $pierwszeTrafienie == 0 then ominKlik() else naliczaj();doSth()" "*by**${name}*"

//aliases needed to draw/play
alias doSth() "if $notifyGfx == 1 then drawGfx(); if $notifySound == 1 then playSounds(); if $notifyStandart == 1 then wypiszNaEkran()"

alias drawGfx() "if $ciag >= 1 then drawSpecifyGfx()"
alias drawSpecifyGfx() "if $ciag >= 11 then drawOMG() else ${ciag}FragGfx"
alias drawOMG() ""

alias playSounds() "if $ciag >= 1 then playSpecifySound()"
alias playSpecifySound() "if $ciag >= 11 then playOMG() else play ${ciag}frag.wav"
alias plyOMG() "play aimbot.wav"


// aliases needed to count how many times u clicked +fire and so...

alias textDoGraczy() "if $ciag > 1 then say Jestes moim > ${ciag} < celnym fragiem z rzedu : }"
alias sprawdzCzyzyjesz() "if $cl_health > 0 then zyjesz() else niezyjesz()"
alias zyjesz() "inc klik 1; echo $klik"
alias niezyjesz() "echo u r dead, can't shoot!"
alias ominKlik() "if $pudlo == 1 then naliczaj() else set ciag 1; set pudlo 0;set klik 0; set pierwszeTrafienie 1"
alias trafienie() "inc ciag 1;set klik 0; "
alias naliczaj() "if $klik > 1 then pudlo() else trafienie()"
alias pudlo() "set pierwszeTrafienie 0; set ciag 1; set klik 0;set pudlo 1"
alias wypiszNaEkran() "draw ciag ${x_licznik} ${y_licznik} ${colorLicznik} ${czasWyswietlania}; draw strzalka ${x_licznikNawias} ${y_licznikNawias} ${colorLicznikNawias} ${czasWyswietlania}"

alias +instaFire "+attack;sprawdzCzyzyjesz()"
alias -instaFire "-attack"

bind mouse1 +instaFire

// gfx counter is made from "reds" squares
set reds "Š"

alias 1FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec y_pocz 10;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 2FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec y_pocz 10;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 3FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 4FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};"
alias 5FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10 ;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 20;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};"
alias 6FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10; ;dec x_pocz 30;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 7FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 8FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 30;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 10;dec y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"
alias 9FragGfx "set x_pocz ${x_gfx_Counter};set y_pocz ${y_gfx_Counter};draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 20;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 20;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 20;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;dec x_pocz 20;inc y_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;inc x_pocz 10;draw reds ${x_pocz} ${y_pocz} ${GfxColor} ${timeGfx};;"

echo "counter loaded"
')

Autor:  [qwes] [ 19 gru 2008, o 20:11 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

dem a dalo by sie zrobic cos takiego ze jak zabijesz kolesia to po odrodzeniu kazdy resp bedzie wydawal inny dzwiek?

Autor:  paputek [ 19 gru 2008, o 21:44 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

no niezly czit by był

Autor:  [qwes] [ 19 gru 2008, o 21:54 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

pomysl jest teraz to trzeba tajemnie zrobic:D:D:D:D

Autor:  dem [ 20 gru 2008, o 12:25 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

eozumiem ze resp w roomie i resp na sgg wydaja inny dziwek podczas spawna?

bez ingerencji w kod zrodlowy tego nie zrobisz...

Autor:  [qwes] [ 20 gru 2008, o 13:03 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

tak dem o cos takiego mi chodzilo:D pomysl jest teraz tylko trzeba sie dowiedziec jak to zrobic:DDDDD

Autor:  dem [ 20 gru 2008, o 13:08 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

nie zrobisz tego... raz to jest juz czit :D dwa musialbys ingerowac w zrodlo moda lub klienta... ani jedno ani drugie ci sie nie uda ;] jak chcesz zaloz inny topik.. ten jest poswiecony dla ksc... ;] wogole ktos to chociaz testowal ? :D

Autor:  paputek [ 20 gru 2008, o 13:27 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

nie bo nie uzywam aprq2

Autor:  dem [ 20 gru 2008, o 15:27 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

hmmm..jestem w trakcie pisania menu pod ksc ale znalazlem problem nie do przeskoczenia... otoz problem polega na tym ze nie jestem wstanie zapisywania zmiennych ksc do jakiegos pliku czyli korzystanie z menu u zapisyanie opcji ksc poprzez menu nie bedzie mialo efektu przy wyjsciu z q2 i wlaczenie go ponownie...

prosciej: gdy zmienisz pozycje x i y graficznego countera i zapiszesz zmiany i nastepnei wyjdziesz z q2 to po ponownym wlaczeniu q2 zmiany ktore pworwadziles za pomoca menu nie beda wczytane...

w zwiazku z tym rozumiem ze menu pod ksc nie ma wogole sensu?

moge natomiast napisac taki cfg dla adminow... mialo to by przewage nad dotychczasowym cfg dla adminow uzywajacych aprq2 taka, ze poprostu poruszaja sie po menu, ustawiaja cfg server,zatwierdzaja zmiany i sa one wprowadzane... napisac to ?

Autor:  neveride [ 21 gru 2008, o 05:04 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

pisz

Autor:  dem [ 21 gru 2008, o 15:08 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

a jest jakis admin co uzywa aprq2? ;D

Autor:  Darus [ 21 gru 2008, o 15:16 ]
Tytuł:  Re: KillingSpreeCounter - cfg dla aprq2 & insta

kisiu ale pewny nie jestem

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/