[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

zmienne w q2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=2682
Strona 1 z 1

Autor:  dem [ 14 kwi 2007, o 22:48 ]
Tytuł:  zmienne w q2

hej ho.. mam problem odnosnie wykorzystywania zmiennych w cfg...

modifiery do tzw "podwojnych bindow" (shift+key) to pestka, moj problem polega na wykorzystywaniu zmiennych utworzonych na zasadzie
$this->bbcode_second_pass_code('', '
set wpn %w
')

Chcialbym je wykorzystac tak jak w modifierach czyli
$this->bbcode_second_pass_code('', '
set wpn %w
bind x bind_$wpn
alias bind_RG "specjalne bindy dla rg"
alias bind_RL "specjalne bindy dla rl"
etc
')
no ale niestety nie dzialają... wiecei moze dlaczego?
Myslalem na poczatku ze wstawiany przed nazwe broni jest tzw. "czysty znak" np. "%", no ale niestety to nie to...

ktos cos moze wie na ten temat?

Autor:  abc [ 15 kwi 2007, o 07:57 ]
Tytuł: 

zamiast "bind x bind_$wpn" sprobuj "bind x bind_$mod" moze podziala jezeli o to Ci chodzi mniej wiecej :)

Autor:  dem [ 15 kwi 2007, o 13:26 ]
Tytuł: 

hmmm... czy ty przypadkiem nie mowisz o podwojnych bindach gdzie $mod jest ustawiane
$this->bbcode_second_pass_code('', '
bind +shift "set mod 1"
bind -shift "set mod 0"
')
przez uzytkownika w czasie gry?

jesli tak, to nie o to mi chodzi :E

Autor:  doddy [ 4 maja 2007, o 20:13 ]
Tytuł: 

daj sobie na konsoli: say_team %w (oczywiscie na modzie)
nie wiem czy %w nie zwraca Ci calych nazw "Rocket launcher". Patrzac na Twoj przyklad "%w" zwraca Ci "RL", "RG".
Jezeli jednak "Rocket Launcher" to masz problem z bindowaniem 'ze spacja' bowiem linijka:
alias bind_rocket launcher "sety,bindy,blabla"
jest blednie interpretowana przez q2 :\

Autor:  dem [ 4 maja 2007, o 20:43 ]
Tytuł: 

hehe.. doddy, nie popelnialbym tak podstawowych bledow :P... :E kurde nikt mnie zrozumiec nie moze slonik

%w zwraca RL
%W zwraca Rocket laucher... analogicznie z h, a

tu nie chodzi o bledne definiowanie bindow czy zmiennych... :E
tu raczej chodzi o bledna interpretacje zmiennych zdefiniowanych na podstawie dynamicznych wartosci %w etc...

buuu, chyba nie da rady tego obejsc ... pozostaje jescze ustawianie zmiennych przy wyborze broni, ale to jest imo zle rozwiazanie, bo zmienna zostanie nadana nawet wtedy gdy nie mamy amo do tej broni :E bedzie sie gryzlo w czasie gry :E

Autor:  doddy [ 8 maja 2007, o 18:26 ]
Tytuł: 

z tego co pamietam to %l dzialalo, asbest chyba jakas taka uniwersalna odliczarke zrobil w zaleznosci gdzie znajdowales sie na mapie. probowales na nc?

Autor:  dem [ 8 maja 2007, o 18:39 ]
Tytuł: 

pamietam asbesta cfg, chcialem sciagnac ale przez weekend kubus lezal, a teraz czasu nie mam... jak bede mial chwile to moze zobacze czy asbest cos czarowal...

nc? na nc nie pogram wiec nc mnie nie interesuje :P

w gre wchodzi aprq2 (zarejestrowane zmienne do broni, amunicji, zycia + konstrukcja warunkowa if), ale r1q2 jest duzo lepsze, wiec przy nim pozostane :E...

musze tylko znalesc sposob na %w etc (chyba ze asbestowi to dzialalo tylko na nc)

Autor:  neveride [ 30 cze 2008, o 09:57 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

teraz ja kombinuje...
twoj problem dem chyba jest nie do przeskoczenia
w momencie kiedy robisz set wpn %w, to pod wpn masz zapisany lancuch %w
kiedy pozniej piszesz say $wpn, to wyrzucasz na akrean zmienna %w do ktorej przez q2 jest automatycznie podstawiana bron ktora posiadasz w danym momencie a nie ta ktora miales gdy robiles "set wpn %w"

problem jak dla mnie nie do przeskoczenia. gdyby komus udalo sie cos z tym zrobic to dajcie znac :>. to samo dotyczy %h.

ps. jakie sa zmienne dostepne w q2 typu $loc_here ? potrzebowalbym zmiennej $inv, ktora by mi mowila co mam w inventory :>

ps. w aprq2 jest warunek IF? :O:O:O
musze to obadac. tylko ze mam problem. jak odpalam aprq2 to mi pisze "no hardware acceleration detected". ktos wie jak sobie z tym poradzic?

Autor:  abc [ 30 cze 2008, o 10:26 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

nev, co do tego co masz przy sobie to hud wpisz :D z dupy to wyglada ale zawsze cos

Autor:  doddy [ 1 lip 2008, o 00:32 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', 't')eraz ja kombinuje...
twoj problem dem chyba jest nie do przeskoczenia
w momencie kiedy robisz set wpn %w, to pod wpn masz zapisany lancuch %w
kiedy pozniej piszesz say $wpn, to wyrzucasz na akrean zmienna %w do ktorej przez q2 jest automatycznie podstawiana bron ktora posiadasz w danym momencie a nie ta ktora miales gdy robiles "set wpn %w"

problem jak dla mnie nie do przeskoczenia. gdyby komus udalo sie cos z tym zrobic to dajcie znac :>. to samo dotyczy %h.

ps. jakie sa zmienne dostepne w q2 typu $loc_here ? potrzebowalbym zmiennej $inv, ktora by mi mowila co mam w inventory :>

ps. w aprq2 jest warunek IF? :O:O:O
musze to obadac. tylko ze mam problem. jak odpalam aprq2 to mi pisze "no hardware acceleration detected". ktos wie jak sobie z tym poradzic?

Hmm a czy cos takiego bedzie działać? (Nie testowałem, zostawiam to dla Ciebie).
alias kupa "set wpn %w; set hp %h"
bind w "+forward;kupa"
bind s "+back; kupa"
bind a "+moveleft; kupa"
bind d "+moveright; kupa"
Analogicznie do przycisku strzelania oraz skakania. Zmienna wpn i hp bedzie aktualizowana, nie wiem czy klient q2 nie bedzie sie czepial o jakies loopy albo o zbyt częstą aktualizację zmiennej.
Przydały by się wskaźniki ;p

Autor:  dem [ 1 lip 2008, o 00:47 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

bedzie sie czepiac, analogicznie chcialem zrobic hand left/right zaleznie od strejfa.. no i krzyczal :D

Autor:  neveride [ 1 lip 2008, o 01:07 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

doddy nie zadziala, bo on pod zmienna podstawia %w a nie jej wartosc. i pozniej wyrzuca %w na ekran, ktore jest dynamicznie podmieniane na RG np. (jezeli w danej chwili masz RG)

Autor:  dem [ 21 lip 2008, o 19:46 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

no i chyba znalazlem rozwiazanie.. wlasnie pisze config, jesli bedzie all dzialac to dam znac... zaznaczam ze zadziala tylko na aproq2


edit: no i dziala.. hurey :D:D:D jak narazie zrobilem pod bronie aliasy tzn zaleznie od trzymanej broni wyswietla sie stosowny komunikat ;]]] mozliwosci sa duze ale jak wiadomo i tak gra sie na ts... no ale :D:D:D aprq2 ROX

oczywiscie chodzi o jeden klawisz, bez modifierow ;]]]

zaraz wyjasnie jak to dziala ;]

$this->bbcode_second_pass_code('', '
alias sBL "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_blast/tris.md2 then set wpn BL"
alias sBFG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_bfg/tris.md2 then set wpn BFG"
alias sCG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_chain/tris.md2 then set wpn CG"
alias sG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_handgr/tris.md2 then set wpn G"
alias sHB "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_hyperb/tris.md2 then set wpn HB"
alias sGL "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_launch/tris.md2 then set wpn GL"
alias sMG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_machn/tris.md2 then set wpn MG"
alias sRG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_rail/tris.md2 then set wpn RG"
alias sRL "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_rocket/tris.md2 then set wpn RL"
alias sSG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_shotg/tris.md2 then set wpn SG"
alias sSSG "if $cl_weaponmodel == models/weapons/v_shotg2/tris.md2 then set wpn SSG"

alias check "sBL;sBFG;sCG;sG;sHB;sGL;sMG;sRG;sRL;sSG;sSSG;needAmmo_$wpn"

alias needAmmo_BL "potrzebuje blastow"
alias needAmmo_BFG "potrzebuje celsow"
alias needAmmo_CG "potrzebuje bullets"
alias needAmmo_G "potrzebuje granatow"
alias needAmmo_HB "potrzebuje cellsy"
alias needAmmo_GL "potrzebuje granatow"
alias needAmmo_MG "potrzebuje bullets"
alias needAmmo_RG "potrzebuje slugow"
alias needAmmo_RL "potrzebuje rakiet"
alias needAmmo_SG "potrzebuje shellsow"
alias needAmmo_SSG "potrzebuje shelldow"
')

bede pisal na dniach ciekawy konfig to sie podziele potem

Autor:  Simson [ 21 lip 2008, o 20:01 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

podrzuc przykladowy alias jak mozesz

Autor:  neveride [ 21 lip 2008, o 20:06 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

nom, spoko. ten aprq2 to czit, powinien byc zabroniony, albo r1ch powinien wrzucic pare udogodnien z aprq2 do r1q2...

edit:
20:34 <dem> zeby mozna bylo zajrzec do zrodelka aprq2
20:34 <dem> ;e
20:34 <dem> mozna by znalesc sporo fajnych rzeczu
20:39 <dem> wiedziales ze da sie zwiekszac za pomoca komendy zmienne liczbowe

komenda toggle sluzy do zmiany wartosci z podanego zakresu (jest tez w r1q2) w aprq2 chyba jest inc do zwiekszania
co do zrodel, to mowisz i masz: http://maniac.aq2world.com/apr/
:]

Autor:  dem [ 21 lip 2008, o 20:15 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'p')odrzuc przykladowy alias jak mozesz


hm? wywolujesz tylko alias check, a aliasy pod kazda bron masz ponizej na zasadzie "modifiera"

Autor:  dem [ 25 sty 2009, o 00:34 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

wie ktos moze czemu
$this->bbcode_second_pass_code('', '
$cl_weaponmodel
')

przestalo dzialac? tzn nie dziala na tdm... ktos wie czemu ?

Autor:  xa- [ 25 sty 2009, o 22:37 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

zenek poblokowal wszystkie czity?

Autor:  dem [ 26 sty 2009, o 01:14 ]
Tytuł:  Re: zmienne w q2

nie... problem juz rozwiazalem...

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/