[ Fajny Board ] Forum Quake2
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/

configi
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=46&t=1656
Strona 1 z 18

Autor:  As_Best [ 18 sie 2004, o 20:30 ]
Tytuł:  configi

Przelookalem fb i az sie zdziwilem ze nie ma tematu o configach... Wklejajcie wiec tu swoje ciekawsze twory jesli chodzi o cfg.

Najpierw wspomne ze jest fajny edytor ktory dostosowalem do cfg. Moze podswietlac slowa kluczowe, by cfg byl bardziej przejrzysty: <a href=http://kubus.rulez.pl/~asbest/download/med.png>screen</a>
Wystarczy wrzucic plik <a href="http://kubus.rulez.pl/~asbest/download/cfg.syn">cfg.syn</a> do katalogu \med\profiles\{tu nazwa twojego logina w xp}\med-syn\cfg.syn
<a href="http://kubus.rulez.pl/~asbest/download/progs/medw272e.exe">instalka</a>

Jesli chodzi o moj <a href=http://kubus.rulez.pl/~asbest/download/asb.rar>cfg</a>, ciekawsze rzeczy to:
- wlanczanie timerow (wszystkich, nawet do kazdej broni) na jednym przycisku w zaleznosci od miejsca gdzie jestes
- skrypt do nagrywania demek, kazde z kolejnym numerem zapamietywanym automatycznie
- menu kontekstowe, tzn raz naciskasz klawisz, wyswietlaja sie 4 opcje, naciskasz ponownie by wybrac jedna z dostepnych opcji
- krotki alias do pickplayer i kickplayer, oraz sposob na tyldowe nicki ;]

Opisze swoj cfg jak sie troche wychrapie :}

Autor:  SEBbull [ 18 sie 2004, o 21:17 ]
Tytuł: 

Ja swojego cfg tworze w notatniku i zadne kolorwanie slow kluczowych nie jest potrzebne.

W moim cfg nie znajdziecie nic nadzwyczajnego ale mozecie zobaczyc co sie u mnie dzieje :)

Sorry za serwer ale mialem formata i do mojego "glownego" konta nie mam hasla o.O

---edit---
! C:\WINDOWS\Pulpit\asb.rar: Błąd CRC w BaseQ2\sound\timers\i_ya.wav. Plik jest uszkodzony
! C:\WINDOWS\Pulpit\asb.rar: Nieoczekiwany koniec archiwum

Autor:  tuss [ 18 sie 2004, o 21:20 ]
Tytuł: 

Ladny topic :) moze uda mi sie poskladac na jego podstawie jakis swoj fajniejszy i bardziej funkcjonalny ..

Autor:  bones [ 18 sie 2004, o 21:54 ]
Tytuł: 

// edit: daj linka zamiast ctrl+v

Autor:  shadow_no [ 18 sie 2004, o 22:11 ]
Tytuł: 

Mój cfg jest na maxa pojebany w sensie gruby (fajny), bo mam w nim baaaaardzo dużo modifierów. Właściwie to każdy przycisk który służy do 'czegoś' ma jeszcze 3 inne funkcje.
No ale skoro mamy wycinać najlepsze rzeczy z cfg to moje:

alias kurwa "say kur...wa"
alias pojebany "say pojeb...any"
alias chuj "say chu...j"
alias spierdalaj "say spierd...alaj"
alias wypierdalaj "say wypierd...alaj"
alias odpierdol "say odpierd...ol"
alias wkurwiony "say wkurwio...ny"
alias fuck "kurwa"
alias ty "say debil"

^przydatne na serwach z cenzorem^

:D

(C)

Autor:  SEBbull [ 18 sie 2004, o 22:12 ]
Tytuł: 

$this->bbcode_second_pass_quote('shadow_no', 'a')lias kurwa "say kur...wa"
alias pojebany "say pojeb...any"
alias chuj "say chu...j"
alias spierdalaj "say spierd...alaj"
alias wypierdalaj "say wypierd...alaj"
alias odpierdol "say odpierd...ol"
alias wkurwiony "say wkurwio...ny"
alias fuck "kurwa"
alias ty "say debil"Bardzo inteligentne =/ Widze ze dzieki Tobie kultura na serwerach stoi na wysokim poziomie :|

Autor:  As_Best [ 18 sie 2004, o 22:53 ]
Tytuł: 

SEBbull, cos zjebales przy sciaganiu, plik na serwie jest ok.
Pozatym shadow_no, messagemode3 na enterze lub "\" jest znacznie bardziej praktyczny przy rozwinietych cfg :P

P.S. prosze nie wklejajcie calego cfg, jak juz to na jakies ftp, bo topic sie zrobi niemilosiernie nieczytelny.

Autor:  shadow_no [ 18 sie 2004, o 23:27 ]
Tytuł: 

http://www.dhost.info/shadow/cfg.rar <- kto chce - niech ściąga

Autor:  Ober [ 19 sie 2004, o 01:00 ]
Tytuł: 

o ja
>!<
>!<
>!<

http://kubus.rulez.pl/~heiz/trasz/bupr.txt

mam nadzieje, ze znajdziecie tu pare przydatnych rzeczy :3
smacznego xB

Autor:  out [ 19 sie 2004, o 01:34 ]
Tytuł: 

http://members.lycos.co.uk/outrid3r/88.txt

moj stary dobry cfg :<

Autor:  BrYl [ 19 sie 2004, o 08:02 ]
Tytuł: 

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'P').S. prosze nie wklejajcie calego cfg, jak juz to na jakies ftp, bo topic sie zrobi niemilosiernie nieczytelny.

Spoko szefie :D

http://www.q2tv.org/BrYl/Pliki/BrYl.rar

Calutki cfg

Autor:  GuanDi [ 19 sie 2004, o 08:44 ]
Tytuł: 

ja czekam na cfg urbaska z alaisami do adminow :D

Autor:  Handelek [ 19 sie 2004, o 11:32 ]
Tytuł: 

http://www.handq2.webpark.pl/pliki/cfg.rar

siekes moje cfg

Autor:  As_Best [ 20 sie 2004, o 01:59 ]
Tytuł: 

No to opisze swoj cfg.
Obecna wersja to v5.1.9 beta :>

Ogolnie zrobilem tak ze wszystko mam w wielu plikach cfg w baseq2, i odpalam je aliasami np. "exec ..\baseq2\opcje.cfg". Dzieki temu q2 wczytuje zawsze z baseq2, niezaleznie od moda, o ile mam w tym modzie autoexec.cfg z tylko jedna linia "exec ..\baseq2\autoexec.cfg".

Pierwszy uruchamiany cfg to zawsze autoexec.cfg, z baseq2. Mam w nim aliasy do innych cfg ktore odrazu sa uruchamiane (chociaz nie wszystkie, hehe). Napisze odrazu o dwuch niestandardowych:

opcje.cfg

To ustawienia opcjonalne, ktore nie laduja sie automatycznie. To na wypadek jakby config.cfg pozmienial i chcial przywrocic.

rec.cfg

To ten skrypt pomagajacy w nagrywaniu demek. Na klawiszu "*" (klawiatura numeryczna), jest bind co nagrywa kolejne demka w postaci rec001_q2dm1.dm2, rec002_q2dm2.dm2, rec003_.dm2 itd. Po wlaczeniu skryptu wyswietli sie maly help z opisem opcji i bindow:
[-------- record aliases --------]
[ * - zaczyna nagrywac
[ kp_slash - czyli "/" na numerycznych, nagrywa na tym samym numerze co ostatnio
[ kp_minus - zatrzymuje demo
[ recreset - ta komenda ustawia licznik na 000
[ reclist - wyswietla liste demek z rec*
Jesli to my zakladamy serwer, zmienna $mapname ma wartosc nazwy mapy, wiec automatycznie na koncu dopisywana jest nazwa mapy. Bierzacy numer demka (liczba po rec) jest nagrywany w bindzie do gwiazdki, wiec trzeba uwazac zeby nie stracic config.cfg bo zacznie nadpisywac. Mozna samemu ustawic sobie koncowke nazwy demka wpisujac np.
set mapname jak_xa_jedzie_tac
Wtedy demko sie nagra do pliku rec003_jak_xa_jedzie_tac.dm2 ;)
Liczba numerow jest ograniczona do 200, pozniej trzeba przeniesc swoje demka i mozna nagrywac od nowa po wpisaniu recreset.

menu_nc.cfg
To skrypcik umozliwiajacy stworzenie menu na klawiszach F1-F12. Np. jak wciskamy F5 i pokazuje nam sie takie echo:
[f9-f9] DRAW CHAT HUD 1
[f9-f10] NO CHAT CHUD
[f9-f11] netgraph i stats ON
[f9-f12] netgraph i stats OFF
Jak teraz nacisniemy od f9 do f12 to wykonaja nam sie takie komendy jakie zostaly opisane w tym menu.
Najlepiej nie zmieniac pliku fmenu.cfg jak chcemy dodac jakies menu. Lepiej go poprostu execowac w autoexecu, gdzies na poczatku, a pozniej poustawiac odpowiednie zmienne i aliasy np:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
alias af99 "cl_drawchathud 1" ;set f99 "DRAW CHAT HUD 1"
alias af910 "cl_drawchathud 0" ;set f910 "NO CHAT CHUD"
alias af911 "cl_drawfps 1 ; cl_drawtime 2 ; cl_drawrate 1 ; cl_drawping 1 ; netgraph 1" ;set f911 "netgraph i stats ON"
alias af912 "cl_drawfps 0 ; cl_drawtime 0 ; cl_drawrate 0 ; cl_drawping 0 ; netgraph 0" ;set f912 "netgraph i stats OFF"
')
Po lewej w aliasie af99 sa komendy wykonywane dla podwojnego przycisnienia f9, a po prawej w set f99, opis widoczny w menu. Wsumie do dyspozycji mozemy miec 48 takich bindow dzialajacych nawet gdy nie mamy zaladowanej mapy. Sa jeszcze dwie osobne pary aliasow do takich menu, ktore ja mam na klawiszach 7-0. Sluza mi one do takich odzywek jak "= HF & GL =" czy "= GOOD GAME =". Ostatni mam na klawiszach numerycznych od 0 do 9, ktory zadziej uzywam. Mam tam zwykle say'ki. Ustawia sie to wszystko analogicznie jak te z f'kami, wystarczy zajrzec jak to zrobilem w players.cfg.
P.S. czasami zachodzi potrzeba anulowania naszego wyboru z menu. Na f-kach wystarczy kliknac jakis spoza rzedu f'ek, np f9-f8 (f8 nie jest w rzedzie f9-12), oprocz tego mam bind na backspace "set cv menu ;echo Cancel".

aliases_nc.cfg

Wspolne aliasy to teampleya, zaczolem pisac taki wspolny cfg jak zalozylem xa, kazdy ma taki sam, ale inaczej pobindowany. Jest on najwazniejszy.
Ogolnie to nie uzywam wielu modifierow, raczej tylko jeden - $mmod, ktory przyjmuje wiele wartosci. Poczatkowo na myszce mialem zbidowane tylko dwa stany mmod'a, jak wciskam prawy myszki $mmod przyjmuje wartosc "_drop", a jak puszczam "_use". Kazdy alias moge uzyc na dwa sposoby z drugim klawiszem myszki, tworzac dwa aliasy np. rg_use i rg_drop, bindujac klawisz przez "rg$mmod". Poczatkowo to sluzylo tylko do wyrzucania broni, pozniej juz w samych aliasach pododawalem zmiany modifierow, takze sa jeszcze _drop_ammo _enemy _safe _need _timer _ask _finish :) Do wlanczania ich mam rozne combosy bo by mi klawiszy nie starczylo. np kiedy kucam wykonuje +movedown_drop_ammo ktora zmienia $mmod na _drop_ammo i pozwala przy okazji wyrzucac sama amunicje jesli nacisne bron :D

automatyczne timery
Wszystkie timery do quada, armorow, pentow, oraz kazdej broni z osobna (do kazdej mam stosowny wav :>), mam zbindowany na klawiszu Z.
bind z "statrep$mmod" // (STATUS / REPLACE ME) - status i prosba o zmiane
Wczesniej klawisz ten sluzyl do podawania pozycji (alias statrep_use), albo - komunikat "ZASTAP MNIE" (statrep_drop), z prawym myszki. W obecnej wersji rozszezylem funkcje tego klawisza tak, ze jak stoje na odpowiedniej pozycji zamiast statusu "gdzie jestem", wlancza sie timer np. "MAM YELLOW ARMOR 20s". Jak? Zrobilem alias ze "statrep_use" to "$loc_here". Jak sie normalnie w konsoli wpisze $loc_here, pokaze sie nazwa pozycji na "say". Jesli jednak zaliasujemy nazwe tej pozycji to wykona sie inny alias, np. timer. Problem w tym ze nazwy lokacji nie moga zawierac zadnych spacji, srednikow itp. wiec napisalem je od nowa. W dodatku trzeba poaliasowac WSZYSTKIE locki, nietylko te ktore tworza timery. Przy okazji dodalem klamry w nazwach, bo skladnia [$loc_here] nie jest poprawna, oraz przetlumaczylem troche na polski gdyz mialem ambicje zrobic z tego uniwersalny cfg z q2oem.

Jesli dotychczas nie rozumiesz co nabazgralem, a chcialbys zrobic to po swojemu, to to co napisalem wyzej nie jest konieczne :> Mozna to uproscic:
bind z "$loc_here" - takie cos odtwaza aliasy o nazwie locka przy ktorym stoisz. Te ktore sie wiaza z timerami sa poaliasowane na poczatku aliases_nc.cfg. To te aliasy ze znakiem {} w nazwie np.
alias {QUAD} "say_team $BRW MAM QUAD $TTT 60 $BRW ; play quad60"
Pozostale locki nazwalem z klamrami kwadratowymi np. [WINDA]. Wszystkie one sa zaliasowane z pustym aliasem: alias REM "", by sie nie pokazywaly przeciwnikowi. Lokacje z tymi "REM" sa w osobnym cfg ..\locs\REMARK.CFG. Przyznam ze mi tez nie chcialo sie tego pisac, i zrobilem do tego program w poczciwym qbasicu ;)

player.cfg
To prywatne bindy i rozne patenty pomagajace w graniu.
Na poczatku zrobilem sobie kilka nowych komend PRZElaczajacych wspolnie statystyki nocheata na ekranie: toggle_hud i toggle_chathud.
Zaliasowalem sobie tez pikanie i kikanie moich m8tes z xa, na rownych wariantach ich nickow :P Alias poprzedzajacy to zwany "cap" zabiera capitana :) Jest on w aliases_nc.cfg:
alias cap "captain a $name ; captain b $name"
Zrobilem tez sobie skrot do pikania i kikania innych graczy. Ustawilem ze zmienna $n ma wartosc "a". Od tego momentu gdy wpisze w konsoli np. "n gracz", to zmienna n zmieni sie na "gracz". Wystarczy wtedy wykonac alias pik zeby piknac goscia z tym nickiem, lub kik, by go wywalic. Nie trzeba wpisywac calego "pickplayer". Dodatkowo sobie to zbindowalem pod jednym klawiszem z modifierem (bind kp_plus "pik$mmod").
Wysoki skok:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
set max_fps 120
set min_fps 90
cl_maxfps 120
alias +jumphi "set cl_maxfps $max_fps ; +moveup ; WAIT ; -moveup; WAIT ; +moveup"
alias -jumphi "set cl_maxfps $min_fps ; -moveup ; WAIT ; +moveup; WAIT ; -moveup"
alias const "set max_fps $min_fps"
')
To maly skrypcik ktorym mozna ustawic inny sposob skokow. Normalnie masz maksymalne fps ustawione na min_fps=90. Jesli wcisniesz bind "+jumphi", fpsy sie zmienia na tyle ile masz w max_fps. Dzieki temu sie nie kleisz przez to ze masz wiecej niz 100fps, a jednoczesnie mozna wskakiwac na skrzynki na q2dm8 i wykonywac inne triki ktore przy mniej niz 100fps nie wychodza. Niestety na niektorych serwerach zbyt czeste korzystanie z tego jumpa moze zostac uznane jako proba zfloodowania serwera, i mozna dostac kicka. Wtedy trzeba wpisac alias const, ktory zrownuje max_fps z minimalnym :)

Najciekawsze juz napisalem, reszte skoncze pisac jutro, zedytuje wtedy ten post.

Autor:  Mikka [ 20 sie 2004, o 10:09 ]
Tytuł: 

As_best, czy ten skrypt do nagrywania demek resetuje licznik po kazdym diskonekcie, ze ciagle nagrywa od poczatku, nadpisujac nagrane juz demka, czy rozpoznaje ze dotychczas bylo nagrane np. 6 demek, wiec kolejne ma nosic nazwe rec7, rec8 itd?

Autor:  Kilerj [ 20 sie 2004, o 11:47 ]
Tytuł: 

asbest - o kurwa!
slaby cfg :D ide zaraaz myslec jak zrobic cos podobnego u siebie ;d

Autor:  MOnuMeNt [ 20 sie 2004, o 12:47 ]
Tytuł: 

$this->bbcode_second_pass_quote('Mikka', 'A')s_best, czy ten skrypt do nagrywania demek resetuje licznik po kazdym diskonekcie, ze ciagle nagrywa od poczatku, nadpisujac nagrane juz demka, czy rozpoznaje ze dotychczas bylo nagrane np. 6 demek, wiec kolejne ma nosic nazwe rec7, rec8 itd?

nie jak demko nagrywasz jako rec7 i dasz disca to nastepnym razem jak bedziesz nagrywal bedzie demko rec8 wiec sie all zapisuje :D

Autor:  As_Best [ 20 sie 2004, o 14:14 ]
Tytuł: 

Licznik zapisuje sie w bindzie, chyba ze wyjdziesz z gry niezapisujac config.cfg, np. przez reset :P
Liczniki dla roznych modow sa rozne.

Autor:  Scout [ 21 sie 2004, o 15:20 ]
Tytuł: 

:(( tutaj bones wkleil cfg i widzialem takie cos co mnei interesowalo a teraz patrze tego niema a chcialem sobie to obejrzec dokaldnie :(((((((

BONES WYSLESZ MI CFG NA MAILA?:D :D:DD:D:D:D::D

Autor:  bones [ 21 sie 2004, o 15:22 ]
Tytuł: 

to daj maila

Strona 1 z 18 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/