[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 05:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 29 sty 2008, o 00:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
w q2 nie ma mozliwosci zmiany koloru zadnego znaku, chyba ze sie odwolasz do jakiegos ktory jest w Twoim pliku z conchars.pcx, ale pamietaj ze ty masz tylko taki plik i ty tylko widzisz "kolorowe" znaki.. to co wkleiles odwoluje sie do gotowych symboli z pliku graficznego ktore sa obslugiwana przez q2

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 29 sty 2008, o 13:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Jesionek', 'S')orry że odświeżam temat ale mam coś takiego :
$this->bbcode_second_pass_code('', '// --Kolory-- \\
set grn "%ŚŚŚ%"
set whi "%???%"
set blu "%???%"
set orn "%???%"
set gry "%???%"
set yel "%???%"
set red "%ŠŠŠ%"
set arw "%ŤŤŤ%"
set nav "%???%"
set bro "%???%"
set dot "%ŹŹŹ%" ')
I jak tu teraz nanieść kolory na napisy?
Pozdrawiam, Jesionek!


Może chodzi Ci o coś takiego?
bind k "say $grn ZIELONO MI"
bind l "say $red CZERWONO MI"
i wciskasz klawisz l albo k w grze.
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 31 sty 2008, o 20:01 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, o 00:33
Posty: 1065
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 50
czy da sie zrobic taki skrypt, ze w momencie gdy biore np. CG na dm1..
odlicza mi 30sek..a na 5sek przed pojawieniem sie broni wyswietla mi (TYLKO MI).. informacje cos w stylu "CG pojawi sie za 5sek" ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 31 sty 2008, o 20:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
nie, taki motyw (events) byl w xani

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 1 lut 2008, o 15:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Przerób sobie wav'a w paku. Ja mam głos mamy KK 'kosa za 5 sekund' :D

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 1 lut 2008, o 17:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, o 00:33
Posty: 1065
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 50
aj, zle sie wyrazilem sie :)
moj wave tez odlicza ostatnie 5sek..
chodzili mi razczej o to, aby na 5sek przed pojawieniem wyswietlil sie napis Z LOKACJĄ o jakim przedmiocie mowa
czyli np. "Bron za 5sek _ UPPER RL" :>

gdyby byla jakas komenda opozniajaca wyswietlanie sie komunikatu, cos w stylu "wait".. tylko zeby mozna bylo sie ruszac w tym czasie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 1 lut 2008, o 19:16 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
nie ale mozesz nagrac sobie np.
bron30_UPPER.wav (ktory mowi ze za 5 sekund pojawi sie bron na gornej) i zbindowac
bind space "play bron30_${loc_here}.wav"
=]

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 1 lut 2008, o 19:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, o 00:33
Posty: 1065
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 50
hmm :>
w sumie niezla opcja jezeli zadziala!
Pozniej sprawdze; )
thx


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 lut 2008, o 09:32 
Przyczajony

Dołączył(a): 16 lut 2008, o 13:41
Posty: 30
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 7
Panowie może nie wprowadze rewolucjnych zmian ale patrzcie co mam:

$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias rec_ording rec_ording_1
alias rec_ording_1 "record demo_$name__$time__$date__$mapname; alias rec_ording rec_ording_2"
alias rec_ording_2 "stop; alias rec_ording rec_ording_1"

bind f12 rec_ording')

Bind na recordowanie demek, teraz już chyba nie potrzebne bo wbudowane jest to w anty czita

$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias us1 "say :-); alias us us2"
alias us2 "say &:); alias us us3"
alias us3 "say :D; alias us us4"
alias us4 "say B_B; alias us us5"
alias us5 "say :p; alias us us6"
alias us6 "say p:; alias us us7"
alias us7 "say :B; alias us us8"
alias us8 "say :>; alias us us9"
alias us9 "say :-]; alias us us10"
alias us10 "say :-}; alias us us11"
alias us11 "say :-P; alias us us12"
alias us12 "say :]; alias us us13"
alias us13 "say :-P; alias us us14"
alias us14 "say :-b; alias us us15"
alias us15 "say :*; alias us us16"
alias us16 "say (-:; alias us us17"
alias us17 "say [:; alias us us18"
alias us18 "say [-:; alias us us19"
alias us19 "say <:; alias us us20"
alias us20 "say <-:; alias us us21"
alias us21 "say {:; alias us us22"
alias us22 "say {-:; alias us us23"
alias us23 "say =); alias us us24"
alias us24 "say =-); alias us us25"
alias us25 "say =]; alias us us26"
alias us26 "say =-]; alias us us27"
alias us27 "say =D; alias us us28"
alias us28 "say =-D; alias us us29"
alias us29 "say =>; alias us us30"
alias us30 "say =->; alias us us31"
alias us31 "say =}; alias us us32"
alias us32 "say =-}; alias us us33"
alias us33 "say =P; alias us us34"
alias us34 "say =b; alias us us35"
alias us35 "say =-P; alias us us36"
alias us36 "say =-b; alias us us37"
alias us37 "say d:; alias us us38"
alias us38 "say d-:; alias us us39"
alias us39 "say d=; alias us us40"
alias us40 "say d-=; alias us us41"
alias us41 "say (=; alias us us42"
alias us42 "say (-=; alias us us43"
alias us43 "say [=; alias us us44"
alias us44 "say [-=; alias us us45"
alias us45 "say <=; alias us us46"
alias us46 "say <-=; alias us us47"
alias us47 "say {=; alias us us48"
alias us48 "say {-=; alias us us49"
alias us49 "say ^_^; alias us us50"
alias us50 "say ^__^; alias us us51"
alias us51 "say ^-^; alias us us52"
alias us52 "say ^--^; alias us us1"
alias us us1
bind o "alt"')

Mordki :D

$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias +m3 "set modifier 1"
alias -m3 "set modifier 0"
set modifier 0

alias rl "rl_$modifier"
alias rl_1 "drop Rocket Launcher;drop Rockets;drop Rockets; wave 1; say_team [??] DROPPED RL\ROCKETS ŤŤ $loc_here [??]"
alias rl_0 "use Rocket Launcher"

alias rg "rg_$modifier"
alias rg_1 "drop Railgun;drop Slugs; wave 1; say_team [?] DROPPED RG\SLUGS ŤŤ $loc_here [?]"
alias rg_0 "use Railgun"

alias ss "ss_$modifier"
alias ss_1 "drop Super Shotgun;drop Shells; drop shotgun; wave 1; say_team [?] DROPPED SSG\SG\SHEELS ŤŤ $loc_here [?]"
alias ss_0 "use Shotgun;use Super Shotgun"

alias cg "cg_$modifier"
alias cg_1 "drop Chaingun;drop Bullets;drop Bullets; wave 1; drop machinegun; say_team [?] DROPPED CG\MG\BULLETS ŤŤ $loc_here [?]"
alias cg_0 "use Chaingun"

alias gl "gl_$modifier"
alias gl_1 "drop Grenade Launcher;drop Grenades; wave 1; [?] DROPPED GL\GRENADES ŤŤ $loc_here [?]"
alias gl_0 "use Grenade Launcher; use grenades"

alias sg "sg_$modifier"
alias sg_1 "drop Shotgun;drop Shells; say_team [??? Dropped Shotgun $loc_here ???]"
alias sg_0 "use Shotgun"

alias hb "hb_$modifier"
alias hb_1 "drop HyperBlaster;drop Cells; say_team [??? Dropped HyperBlaster $loc_here ???]"
alias hb_0 "use HyperBlaster"

alias mg "mg_$modifier"
alias mg_1 "drop Machinegun;drop Bullets;drop Bullets; say_team [??? Dropped Machinegun $loc_here ???]"
alias mg_0 "use Machinegun"

alias bfg "bfg_$modifier"
alias bfg_1 "drop BFG10K; drop hyperblaster; drop Cells;drop Cells; wave 1; [?] DROPPED HB\BFG10k\CELLS ŤŤ $loc_here [?]"
alias bfg_0 "use hyperblaster"')

Tutaj dałem skrypt na wyrzucanie broni. Załóżmy masz rakiety pod przyciskiem "Q" to kiedy chcesz je wyrzucić, przytrzymujesz mouse3 i wciskasz "Q" i wylatują. Mniej miejsca na klawi zajmuje

$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias arm "arm_$modifier"
alias arm_1 "say_team [?] ARMOR [+20] ŤŤ $loc_here [?]; play timer/red.wav"
alias arm_0 "say_team [?] FREE ARMOR ŤŤ $loc_here [?]"

alias wpn "wpn_$modifier"
alias wpn_1 "say_team [?] WEAPON [+30] ŤŤ $loc_here [?]; play weapon30.wav"
alias wpn_0 "say_team [?] FREE WEPAON ŤŤ $loc_here [?]"')

Free wpn/arm + timer pod jednym przyciskiem podobnie zrobiony jak z wyrzucaniem broni


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 lut 2008, o 10:23 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
gw obc nowym napewno się przyda :ok:

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 12 mar 2008, o 19:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
w r1 jest jakas inna komenda na 2 bronie pod 1 klawiszem
taka mi nie dziala
bind x use "shotgun; super shotgun"
czy jakos inaczej sie to wpisywalo ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 12 mar 2008, o 19:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
:D bind x "use shotgun; use super shotgun"

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 09:49 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Kto ma aprq2 i może mi tu wkleić jednego swojego binda z lockiem. Z góry thx! :ok:

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 09:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
bind MWHEELUP "say_team _Ś [AFF] $loc_here Ś_ ; wave 1"

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 09:52 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
O dzięki za szybką odp. masz plusa.

edit:

Ale coś mi locsa nie wyczytuje mam folder 'locs' wrzucony do baseq2 czy jeszcze coś trzeba zrobić ? :o

http://img87.imageshack.us/img87/5268/locswm3.jpg

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 16:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
Możliwe że masz w configu wpisane sety z r1q2,bo jeśli grałeś na r1q2 wcześniej to mogły ci zostać
zobacz czy masz takie ->
//r1q2
set set sv_strafejump_hack "1"
set cl_autorecord "1"
set loc_here "$$loc_here"
set cl_async "0"
set cl_smoothsteps "0"
set r_maxfps "120"
set cl_cmdcomplete "0"
set cl_protocol "34"
set s_khz "44"
set m_fixaccel "1"
set crosshair "1"
gl_ext_pointparameters "1"
+mlook
jak masz to usuń i powinno być k

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 16:33 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Nie pomogło slonik

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 18:01 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
wpisz w konsoli na serwerze

steam $$loc_here

dziala?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 19:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
Venon ale to jest set na r1q2 a jemu chodzi o to aby loscy widniały na aprq2

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 13 mar 2008, o 22:25 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Sprawdzałem już wszystko i w dalszym ciągu nie czaje dlaczego tak jest D:

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza