[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 2 maja 2024, o 14:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 475 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, o 22:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
W takim razie te hosts nie ma nic do rzeczy, jak nic nie wpisywalem to nie działało, wpisalem i nie działa dalej. :/

_________________
Aby by


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 09:08 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ma, jak wpisze te linijki z powrotem to nie dziala wiec napewno to od tego zalezy, no i mam oprocz tego patcha Quake.4.Public.Server.Patch-VASELiNE


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 09:16 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
no bo masz innego cracka to sie nie pluje..
tylko ten 1 od deviance wymagal ingerencji w hosts.. nastepne jak Quake.4.KEYCHECK.FiXED-SKULL i Quake.4.Public.Server.Patch-VASELiNE juz nie..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 10:13 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
a ja mam taki motyw:
q4 zaskoczył mi podczas instalacji dopiero za trzecim razem, poprzednie dwie instalacje musiałem usunąć i co widze.. miejsca na dysku dalej tyle samo. krótko mówiąc po usunięciu ponad 4GB miejsce to nie zwolniło się, tak jak by dwa poprzednio zainstalowane q4 nadal tam były.
restart nie zmienił sytuacji.
wtf ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 11:24 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Pewnie czesc juz zna te trkicki no ale moze nie wszyscy:
http://q2pl.org/a/q4/tricki.avi

jestem tylko ciekaw czy da rade po amora wskoczyc bez tego powerupa, ja probowalem i chuja:/ zawsze minimalnie brakuje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 13:31 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Nie wiem czy pytam o to, o czym przypadkiem było już mówione odnosnie tego patcha 'public serv' i linijek w hosts, ale mój q4 działa tylko wtedy jak komp ma zerwane połączenie z netem. W przeciwnym razie gra pyta o klucz :S
Jak pograć w multi? bo już nie łapie; ten patch o którym wspomniałes urbasek wystarczy?


btw; dopiero zaczałem łatać w singla i nawet spoko, chociaż po D3 ogólnie to żadna rewelacja. na mojej grafie udaje sie grac w miare na 'medium' natomiast wkurza mnie strasznie, że podobnie jak w D3, zwłoki znikają


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 13:58 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ten patrz co podalem tylko wgrywasz i grasz bez problemu, ja masz ten patch pierwszy z deviance to jeszcze trzeba dopisac ta linijke w pliku hosts co bylo o tym mowa wczesniej


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 17:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
Wkoncu mi sie udało wejsc na jakis publiczny serwer, działaja juz wszystko na ktore chce sie wbic. Dla tych dla ktorych nie dziala:
Instalujemy q4, sciagamy ten public server, ten hosts wywalilem, bez tych wpisow jest ok, i dajemy cd keya jakiegos wygenerowanego.

Chyba bede musial zainwestowac w lepszy sprzet, chociarz na lanie gralo sie normalnie wiec moze problem w tym, ze mialem lagi na jakims zagranicznym serwie.

_________________
Aby by


Ostatnio edytowano 25 paź 2005, o 18:21 przez protech, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 17:13 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
chyba q4 nie q2 :D na lanie to nawet hamster i kk ma 60 fps, wejda na neta, zaczna strzelac i maja 10fps wiec wiesz :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 18:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
Nie no mam troche wiecej niz 10 co nie zmienia faktu iz strzela sie dosc ciezko.
W takim razie pytanie odnosnie sprzetu, czy jesli wsadzilbym na swego epoxa z 512 ramu i prockiem athlonem XP 2400+ karte powiedzmy GF6600GT to nie mialbym bym takich spadkow ostrych fps? Znaczy pytam sie bo wiem ze GF6600GT to karta wystarczajaca na q4 tylko nie wiem czy tutaj procek by mi nie zawalil sprawy + niezbyt dobra płyta głowna.

_________________
Aby by


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 18:32 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
na toya itd serwy stoja juz od jakiegos czasu, dzisiaj tez postawili na pifpafie:

Adres: s15.pifpaf.pl:28004
Nazwa: PIFPAF.pl & Imperium Gier wp.pl
IP: 193.42.218.25:28004
Maksymalna ilość graczy: 12
Tryb gry: DM

spoko nawet ping, szkoda tylko ze DM


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, o 19:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
dajcie linka do tego czegos co potrzebne an servery publiczne ? :D

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 00:52 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('MoN-SooN', 'h')ttp://team.fnatic.com/news/405
tutaj sa zielone skiny (wszystkie sa zielonkawe chyba)
mozna zainstalowac jako mod lub wrzucic do q4base.
ZTCW to zeby dzialaly to serwer musi je miec zainstalowane.

w momencie jak z kumplem mamy oboje wgrane te skóry /wedle instrukcji do folderu Q4max i odpalamy razem gre z +set fs_game "Q4MAX"/, to tylko ten kto zakłada serv widzi przeciwnika na fullbrightach.
czemu tak się dzieje?

Scout: link do torrenta -> http://www.fulldls.com">http://www.fulldls.com/torrents7/Quake4 ... ulldls.com).torrent

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 01:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
...initializing QAL
...calling LoadLibrary( 'OpenAL32.dll' ): failed
------ Common Initialization Complete -------

i sie nie wlacza;(

co jest nie tag?

EDIT:

reinstal sterow pomogl

ok, teraz inny problem, taki sam jak ma AirD, mam zielono-kurewski noktowizor i ni chuja nie widac, ktos juz to rozszyfrowal ?

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 10:58 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://www.q3arena.gry.imro.pl/fhn/?id= ... file=10367

:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 12:22 
Mroczny

Dołączył(a): 9 paź 2003, o 01:33
Posty: 531
Lokalizacja: Che
Karma: 4
siemka bones :D, zmien seta r_renderer "best" na seta r_renderer "arb" i bedzie okej, teraz musze wylaczyc efekty swietlne skoczni jakos, bo strasznie mi przy nich fps skacza i na fragging yard nie da sie grac, no ale nie mam zielono :D:D:D

_________________
kjulik hasacz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 13:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
o dzieki pomoglo, a ma ktos jakis cfg na powiekszenie ilosci fps?

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 17:53 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
*You CAN remove this limit, but unlike Quake III Arena where the framerate was tied to game physics, Quake 4 doesn't have this issue. However should you wish to remove the cap, add this to your autoexec -

set com_fixedTic "-1"

Chances are removing the cap is not going to improve your game performance, so there is little point in changing this. Default setting is 0.


czyli da sie usunac limit fpsow... ale niebardzo ma to sens bla bla bla... probojcie :] jak wroce z pracy to sprawdzam jak to bedzie dzialalo


Ostatnio edytowano 26 paź 2005, o 18:14 przez mik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 18:04 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Zapomnijcie o sciaganiu limitu fps, po pierwsze to dziala tylko na single a nie na multi a po drugie to nie ma sensu bo wszystko sie bedzie pierdolilo.... z tego co wyczytalem kiedys to tak engine jest skonstruowany ze po prostu gdy jest wiecej fps niz 60 to i czas w q4 leci szybciej.
Sprawdzilem ta komenda przed chwila i to jest prawda, jak mialem 120fps to gra leciala 2x szybciej (w tym sensie ze ja chodzilem 2 razy szybciej, potwory biegaly szybciej i lecace rakiety itd itd).
W multi to nie dziala z wiadomych przyczyn, bo gdyby dalo sie sciagnac limit to by np. przy 120fps bron zamiast co 30 sekund pojawialaby sie co 15s, a my biegalibysmy na speedzie bez powerupu :D
Jestesmy skazani na 60fps pogodzcie sie z tym :-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 19:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('AirD', 's')iemka bones :D, zmien seta r_renderer "best" na seta r_renderer "arb" i bedzie okej, teraz musze wylaczyc efekty swietlne skoczni jakos, bo strasznie mi przy nich fps skacza i na fragging yard nie da sie grac, no ale nie mam zielono :D:D:D


Jesli ktos zna jakies podobne komendy, ktore zwiekszaja fpsy kosztem straty jakosci obrazu to milo by było jakby wrzucil :)

btw. zbindowalem mouse2 na _moveup i nie wiem jak teraz jest zoom? zna ktos cmd do tego?
_________________
Aby by


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 475 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza