[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 gru 2018, o 12:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 08:46 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
ej no najadlem sie wstydu, przez tydzien nic nie zjem :X

Btw wyszedl patch q4 1.2 (co za chuj? )

Co z tym robic, instalowac ten szit?

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 09:56 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ja instalowalem, ale mam osobny q4 do tego, bo znow z nim nie da sie za bardzo wejsc na serwy postawione na patchu 1.1, wiekszych zmian nie ma

liste zmian masz tutaj: http://www.idsoftware.com/documents/qua ... ate_12.htm


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 10:57 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Oni wprowadzaja to co juz jest w modach x-b i q4max Jaki LOL

Btw napisalem do ekipy od X-b, ze autoaction nie dziala (a moze dziala?!) czekam na odp. bo grasz 4/4 to parodia, a wiem, ze samo nagrywanie dema sporo zzera, a mi to nie potrzebne, a mimo wszystko skoro dali opcje to powinna dzialac :F

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 11:38 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no ale co ci nie dziala? mi dziala:E


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 13:10 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
dziala az za dobrze, mowie, ze nie da sie wylaczyc tego :S

domyslnie jest ustawione na 4 (demo/screenshot)

zmieniam wartosc na 0 i dalej jest to samo

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 13:26 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
4 oznacza akurat same dema

Bit 0 - Statslog/Statsdump
Bit 1 - Screenshot
Bit 2 - Demorecord

dla wyjasnienia:

Bit 0 = 1
Bit 1 = 2
Bit 2 = 4

jak chcesz wiecej opcji to sumujesz czyli screeny i demka to 2+4 czyli 6

Poza tym w xbattle domyslnie autoaction jest ustawione na 0. Musisz miec albo 2 razy w cfg to wpisane albo moze masz kilka cfg polaczonych ze soba przez exec, nie wiem. Najlepiej odpal sobie q4 i wpisz cl_autoAction i zobacz jaka wartosc jest, jak bedzie dalej np. 4 albo inna niz 0 tzn ze musisz miec na bank gdzies w cfg wpisane to. Zobacz czy np. nie masz gdzies autoexec.cfg np. w battle, oprocz katalogu q4base, moze zmieniasz tylko w jednym a on odczytuje jeszcze ta wartosc z innego cfg.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 14:05 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Nie ma opcji wszystko mam OK to xbattle zawodzi :S

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 14:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
mogl by ktos qrwa wkoncu zrobic jakies fps modele do q4 bo one tez sa glowna przyczyna spadkow fps :-O

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, o 14:27 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('KarabasoW', 'N')ie ma opcji wszystko mam OK to xbattle zawodzi :S


bo to jest tylko do xbattle komenda, w q4maxie autoaction jest przez komende bodajze ui_autoaction (a nie cl_) i nie jest ustawiana w bitach tylko poprzez np. "demo ss"

poza tym istnieje taka komenda jak si_autoaction dla serwerow i jesli jest ustawiona to chyba wymusza nagrywanie dem u playerow nawet jak maja opcje wylaczona (ale nie jestem pewien), w kazdym razie np. na serwerach plq4 ustawilem to na wlaczone

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2006, o 17:52 
Slaby koles

Dołączył(a): 18 lis 2006, o 10:02
Posty: 2
Karma: 0
W wersji 1.3 dali komendę "r_forceAmbient" włącza Vertexy na wszystkim na radeonie 9550 u qmpla jest max fps i żadko spada.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2006, o 21:48 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2832
Karma: 36
to OpenGL Quake 4 wykorzystuje vertex shadery?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2006, o 08:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
przy takiej karcie graficznej niech zagra na max fps 3v3 :D to sie zdziwi ja mialem gf 6600 i przy 4v4 to klatkowalo mi jakbym zdjecia ogladal w albumie rodzinnym :D

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2006, o 11:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Juby ale musisz wziasc pod uwage to ze max fps przy 3v3 na tej karcie jest takim samym cudem jak zagranie wogole w q4 cos wiecej niz 1v1 :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2006, o 18:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
na phranticu przy 2v2 wycisnal by maxa moze :D

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, o 17:45 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Dobra nie ma co biadolic. Lepiej wszystkim radze zmienic karty albo wpisac tu komendy, ktore na prawde pomoga...

Co nowego w uplynnianiu grafiki w patchu 13?

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, o 20:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Albert nie kazdy wrocil niedawno z anglii i nie szasta funtami na lewo i prawo ;)

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2006, o 17:04 
Slaby koles

Dołączył(a): 18 lis 2006, o 10:02
Posty: 2
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 't')o OpenGL Quake 4 wykorzystuje vertex shadery?


Z tymi vertexami to chodziło mi o podobny efekt co włączenie vertexów w q3 a nie o shadery :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza