[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, o 11:45 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
No ttoal lol nie chce sie zaladowac mapa z fps :D laduje sie z tymi wszystkimi swiatlami itp z cala ta rozjebana grafika no nie czaje ...

Juby: ja dalem 170 zl na allegro w sklepie z meisiac temu kosztowal okolo 200zl.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, o 13:05 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
atom przeciez mapy fpsowe laduja sie z swiatalmi i ze wszystkim.... musisz dopiero wylaczyc to poprzez r_lightdetaillevel 9 itd. albo vertexlight czy cos tam, zalezy od moda itd.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, o 03:06 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
No urbasek w 50% pomoglo tzn. w q4maxie po wpisaniu r_vertexlight 0 i lightdetaillevel 9(co mialem przeciez wczesniej zrobione ) juz widac jakas plynnosc ale jeszcze cos jest wlaczone bo to nie to co mialem chodzby na glupim gf4 mx440 64mb/64bit ... ta karta ktora mam teraz fx500 posiada te standarty dx9,open gl vertex shader itp, mam wrazenie ze cos jest jeszcze wlaczone w koncu smiech zeby na mx440 lepiej chodzilo niz na fx5500 128mb/128bit .. ale thx urbas po tych 2 komendach plynnosc wzrosla i to znacznie,zniknelo to cale ciulowe oswietlenie.Ciekawostka jest ze na sterach omegi q4 wogole nie chodzil tzn. chodzil ale obraz skakal jak by sie zaraz grafa miala spalic. Nie wiem poradzccie cos jeszcze :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, o 09:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
mialem radka 9600 i q4 chodzilo calkiem niezle jak na moje oczekiwania mialem te 50 fps przy walce gdzie wdawala sie wieksza ilosci graczy spadalo do 40 a tak jak byl spokoj czesto nawet 63 bylo. Dzisiaj prawdopodobnie zamowie geforca 6600 za ok. 500 zl i jutro powinienem miec jak koles w sklepie mowil. I tu sie pytam czy bede mial duzo lepsze fps czy tylko troszke mi poprawi plynnosc?

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, o 10:59 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Szczerze mowiac mysle ze tylko troszke:-) W q4 glowna role odgrywa chyba procek. Tzn napewno bedziesz mial jakas poprawe, ale tez zalezy jaki procek masz. Textury zawsze mozna troche zdzionslic, jakies picmipy itd. co zapewne juz uczyniles. Natomiast samego silnika jak i 8 osob grajacych jednoczesnie na mapie nie zdzionslisz:-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, o 13:52 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
Juby to moj gf 4 mx440 tak samo ciagnal w akcjach niz przez Ciebie podany radek 9600, 50-40 fps w starciach z kilkoma kolesiami i 63 stale bez nikogo .... urbas ma racje grafika nie odgrywa znaczacej roli w q4 chodz tez jest wazna, dobry procek i szybkie ramy + standard z min. 128mb/128bit i mozna pograc.

btw. co z moim wyzej wymienionym problemem? :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, o 14:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
hmm... ja mam Semprona 2800+ i 512 DDR Kingstone

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, o 09:40 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lip 2003, o 00:22
Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Juby', 'h')mm... ja mam Semprona 2800+ i 512 DDR Kingstone


Grafika da rade ale tu bym radzil cos powyzej 3000 i co najmniej 1 GB RAM najlepiej PC-333 lub wiecej.

Co do komend poprawiajacych ilosc fps to:

http://www.esreality.com/?a=post&id=987773

Oprocz tego mod X-Battle oferuje wlasny config generator z ktorego tez mozna sciagnac pare komend poprawiajacych FPS, nie tylko xbattlowych:

http://cfg.xbattle.de/createConfig.php

Ja, mimo ze mam potezny sprzet (GF6800 GT Ultra, Athlon 64 3500+ , 2GB Kingston HyperX PC-400) to i tak wiekszosc efektow zdjalem bo jakos przyjemniej mi sie gra... ale jak widze ladne, kolorowe filmiki z Q3 to chyba wlacze z powrotem bo i tak gram dla przyjemnosci a nie fpsow ;)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, o 14:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ej a te komendy co ludzie daja w komentach to one tez poprawiaja ?

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, o 18:14 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Na q4maxie wiecej wyciagniesz fps niz na xbattle, xbattle pod tym wzgledem jest zjebany mimo tych komend (chociaz nie wiem czy jest jakas tam komenda na fps ktorej nie ma w q4maxie) to na slabszych kompach roznica pomiedzy tymi modami jest bardzo wyczuwalna.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, o 19:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
Dobra wczoraj zamowilem taka karte :

http://sklep.benchmark.pl/pelny_18035.html

powiedzcie mi ze bede mial 63 fps z drgajacym licznikiem do 62 chociaz na medium details :D :D bo jak nie bede mial to sie zajebie chyba. wiem ze taktowanie jest troche slabe ale kurwa juz nie wiem jakiego komap trzeba miec zeby w to luzno pograc.

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, o 23:53 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:17
Posty: 740
Lokalizacja: Z 3miasta :S
Karma: -1
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'N')a q4maxie wiecej wyciagniesz fps niz na xbattle, xbattle pod tym wzgledem jest zjebany mimo tych komend (chociaz nie wiem czy jest jakas tam komenda na fps ktorej nie ma w q4maxie) to na slabszych kompach roznica pomiedzy tymi modami jest bardzo wyczuwalna.


Ja mam dokładnie odwrotnie... kilkanaście fps więcej mam na xbattle co zresztą się przekłada na samą przyjemność z gry : ). Zresztą nawet na niektórych serverach tak rzuca na q4maxie że to uniemożliwia gre a fps drop dobija... : / Więc to chyba kwestia maszyny i moda.
_________________
WYBORCO!
Kabaret w sejmie i rz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2006, o 15:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Podczas odpalania demek wyskakuje mi blad

----- idImageManagerLocal::EndLevelLoad -----
WARNING: Couldn't load image: models/monsters/burn_misc_sm
0 purged from previous
21 kept from previous
739 new loaded
all images loaded in 11.4 seconds
0 deferred loading
---------------------------------------------
-------- idSoundCache::EndLevelLoad ---------
1.55 seconds to expand oggs
2696k referenced
0k purged
---------------------------------------------
sound: found efxs/default.efx
---------------------------------------------
22111 msec to load mp/swq4dm1
idRenderWorld::GenerateAllInteractions, msec = 0, staticAllocCount = 0.
WARNING: decl checksum at time of recording ( 0xf8d2db4f ) and at playback tim
e don't match ( 0x82387a0f )
WARNING: Loading non pre-cached file maps/mp/swq4dm1/model_player_marine.cm
WARNING: Loading non pre-cached file guis/cursor.gui
WARNING: Loading non pre-cached file guis/cursor.gui
WARNING: Loading non pre-cached file gfx/guis/crosshairs/useitem.dds
WARNING: Loading non pre-cached file gfx/guis/crosshairs/useitem.tga
WARNING: Loading non pre-cached file gfx/guis/crosshairs/useitem.dds
WARNING: Loading non pre-cached file gfx/guis/crosshairs/crosstalk.dds

[tutaj mase tego gowna]

WARNING: Loading non pre-cached file maps/mp/swq4dm1/model_player_marine.cm
WARNING: Loading non pre-cached file maps/mp/swq4dm1/model_player_marine.cm
WARNING: Loading non pre-cached file maps/mp/swq4dm1/model_player_marine.cm
WARNING: Loading non pre-cached file maps/mp/swq4dm1/model_player_marine_ui.cm

WARNING: Unknown weapon 'weapon_blaster_gui'
------------ Game Map Shutdown --------------
---------------------------------------------
stopped demo playback of 'demos/1.netdemo'
********************
ERROR: Failed to spawn entity with classname 'player_marine_mp_ui' of type 'rv
MonsterStroggHover'
********************
WARNING: idSession: triggering mainmenu watchdog


Powie mi ktos co mam zrobic?

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, o 13:26 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:17
Posty: 740
Lokalizacja: Z 3miasta :S
Karma: -1
Masz albo złą wersję moda na której startujesz (lub zły mod) albo brakuje Ci paków w q4maxie : )!

_________________
WYBORCO!
Kabaret w sejmie i rz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, o 13:51 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
albo inna wersja mapy, moze demko bylo nagrywane jeszcze nie na finalnej wersji phrantic


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, o 21:16 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
demka ktore odpalam sa nowe (americancup), mapy sciagalem z serva ak jakies 2tyg temu...starsze demko (av3k vs ktośtam) mi dziala ... WTF?

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, o 19:30 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
Przestalem grac w q4 jakos w polowie grudnia i teraz chcialbym znowu cos pograc na necie, i tu pojawia sie pytanie jakie teraz pliki sa na serverach ?

tzn: mappacki, mody, latki(ostatniio cos wyszlo od id software) itp co trzeba miec ktos byl by dobry i wkleil liste ? :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, o 21:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
wejdz na stronke http://quake4.planetquake.pl/plq4/ i tam po prawej masz pliki dzieki ktorym wbijesz na kazdy serv

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2006, o 17:23 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
thx juby, a zpaodaj jeszcze jakies serverki obecnie obowiazujace bo mam liste z przed 2 miesiecy i mam 3 servy tylko ::}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2006, o 19:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ja mam w all seeing eye 7 serverow ale dam ci link gdzie jest ich wiecej :

http://www.q4.owned.pl/?1:26::9:1

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza