[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 01:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, o 15:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
no jasne!
toć wspolpracowalem z autorami przy procesie tworzenia mapy, dawalem im wskazowki i dyrektywy, aby mapa byla jak najblizsza stylowi q2duel1 :D
I TE AZJATYCKIE NEONY! FAJNE NIE?

_________________
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, o 15:56 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ta, i teleporty jak w pk :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 23:51 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Zaczalem oststnio przerabiac jedna z moich ulubionych map z q2 mainowicie q2dm3. Poczatkowy efekt wyglada nastepujaco. Brak tekstur i wiekszosci itemow + dziwny efekt ktorego nie moge zrozumiec. Sami zobaczcie. :D

http://www.lomza.mm.pl/~groneq/q2dm3.rar

Rozpakujse to do folderu: Quake4/q4base/maps/mp
Jak nie ma to trzeba stowrzyc.

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 04:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
nie moe sciagnac tego

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 12:49 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ani ja


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 16:20 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Hmm... dziwne u mnie idzie bez problemu. Sprobujcie z tego serwera.
http://www.autoparking.info/q2dm3.rar

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 17:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ogolnie jest spoko mapka przeszedlem sobie to wszystko tak samo jak w q2 chodzi mi o drogi , poprostu widac ze robi mape osoba ktora grala w q2. I tak powinno byc ogolnie poczekam az dasz textury bo u mnie przynajmniej ich nie bylo i wszystko dziwnie wygladalo taka szachownica. GR1Q jakim programem mozna zrobic mapke to ja bym cos poprobowal i moze cos by sie rozkminilo :D jak masz ochote to jakis opis mozesz zrobic jak stworzyc mapke jakos :D

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 18:23 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Odpal swojego q4 z parametrem +editor. Q4 ma wbudowany edytor mapek ale polecam sciagnac GTKRadiant (tylko jak narazie nie moge znalezc do niego toolsow q4 a wiem ze sa) bo jest troche zgrabniejszy w uzyciu. BTW mapki nie robie od podstaw czy cos tylko robie konwersje :wink:

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 18:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
Pogadam z lukinem, on pewnie ma.

http://www.esports.pl/?id=user&user=pro ... le_id=4185 tu znajdziesz namiary na niego


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 14:12 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
moglby ktos wkleic liste obecnie obowiazujacych mappackow na niektorych servach stojacych na tym q4max'ie
np. na asterpublic(194.187.43.246:28004) na innych pewnie tez dodano jakies nowego mappacka, a na reszte ktore stoja na x-batlu narazie sie wbijam.Generalnie chodzi o liste nowych map ktore zostaly wsadzone na servery.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 14:48 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nic nowego nie bylo ostatnio... a tam gdzie jest q4max to tylko zostal wgrany mod, a skoro wchodzisz na reszte gdzie jest xbattle tzn ze masz cos z q4maxem a nie z mapami, bo lista map na obu modach jest ta sama


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 15:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
GR1Q ty masz gg lub siedzisz na ircu ? bys mi powiedzial jak tam teksture nalozyc na te mapki :P tu moje gg : 4212928

tak wogle to by sie przydal jakis opis dla poczatkujacych , guandi tam spytaj lukina czy by cos opisal troche ten program :DD

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 16:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
urbasek jak bede mial wiecej czasu to Cie zlapie na gg i pomolestuje torche :D pomozesz mi q4 doprowadzic tak aby dzialal itp :))))

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 17:26 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ale co ja moge wam pomoc... cala filozofia to sciagnac pare map + moda, nic wiecej, na piracie roznie moze to wygladac, ja mam orginala i nie mam zadnych problemow


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 20:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
klamiesz :D nie wymigasz sie, tak dzielnie sie udzielasz ! spodziewaj sie mnie bo ja sicagam wszystko po kolei i huja dziala :D

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 20:31 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
urbas, zeby zobaczyc cd-key trzeba rozerwac folie na cd czy nie? :D

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 20:33 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
znajac zycie to pewnie masz np. w q4maxie tylko 3 paki zamiast 6 i to caly problem jaki macie, a bedziecie twierdzili zaraz ze sciagaliscie na biezaco jak hamster :P otoz np. w q4maxie 0,71 sa tylko 3 paki, ale nie ma tych 3 ktore byly w ktorej wczesniejszej wersji, teoretycznie nie sa one potrzebne, ale ludzie ktorzy zakladali od poczatku serwery po prostu zostawili te pliki na serwie i tylko wrzucali nowe...

tak samo jest z mapami, niektore mapy mialy wersje beta itd. moze na niektorych serwach zostaly zamiast tylko zostawic finalna wersje:/ nie masz jednego pliku ktory jest na serwie i nie wejdziesz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2006, o 22:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
GR1Q , sciagnelem to co dales linka i oteksturowalem cala podloge na mapie i lave , zapisalem , wlaczam w q4 a tu dalej textur nie ma :( o co chodzi ?

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2006, o 00:16 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
A skompilowales do bsp? Z reszta ten prog nie ma obslugi q4 trzeba pliki posciaac dodatkowe a ja ich nie moge znalezc wiec jak cos to uzywaj tego wbudowanego edytora. Jak juz skompilujesz w nim mape (opcja bsp w menu) to wciskasz F2 i pojawia sie okno gry i uruchamiasz mape. BTW teksturuj tylko poszczegolne sciany boxow bo jak oteksturujesz caly box to najprawdopodobniej mapa sie wykrzaczy nie wiem czemu tak sie dzieje ale chyba poprostu format map q2 jest juz troche przestarzaly w stosunku do q4 :D

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2006, o 10:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ale ja texturowalem wlasnie w tym edytorze porobilem podlogi , zapisalem , a w q4 nie czyta textur poprostu , jest mapa ale szachownica , np. otworze mape w editorze pozniej to sa textury jeszcze poprobuje cos z tymi bsp , a zeby robic w radiancie to trzeba poczekac troche czasu bo on nie ma jeszcze q4

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza