[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 gru 2018, o 12:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MAPY / MAPPACKI
PostNapisane: 1 lis 2005, o 19:10 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
wczesniej dawalem linka do mappacka z mapami z multi q4 troche zmodyfikowanymi w celu zwiekszenia ilosci fps na slabszym sprzecie, mysle ze warto zalozyc osobny topic do tego bo nowe mapy beda teraz ciagle sie pojawiac

i tak pojawila sie rowniez konwersja mapy znanej nam nie tylko z q3 ale i z q2 (nawet byly na niej fragi w pff2) a konkretnie... pro-q3dm6 (w q2 znana pod nazwa q2campgrdns bodajze)

Mozna ja sciagnac tutaj:
http://www.zen84106.zen.co.uk/quake4/odq3dm6_beta.zip


Ostatnio edytowano 17 lis 2005, o 11:21 przez urbasek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, o 17:00 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://www.swelt.nildram.co.uk/files/swq4dm1.zip

przerobka mapki z q3 z cpma... nodm11/cpm24 dla q4


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, o 12:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://q2pl.org/a/apa_01strafe.zip

mapka do nauki strafeow
Bardzo prosta, wystarczy skakac po kladkach az doskaczysz do konca mapy, banalne! Kurwa umicie to przejsc ?:D 10 min skakalem i za chuja nie doszedlem do konca :D Zawsze mi zostanie jeszcze jedna lub 2 kladki do mety :S


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, o 16:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2477
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
mapka kloci sie z punkbusterem :(
wiec radze po udanych strejfach przeniesc ja z baseq4 w inne miejsce by moc grac w multi

btw moj rekord: 4 kladka :D
nie umiem popros2

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, o 23:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
no pogralem chyba pol godziny w te kladki i w koncu skumalem i w tej chwili jak sie skupie, to wychodzi mi bardzo czesto, nawet bez rozbiegu na starcie ;)
fajne uczucie jak szybko smigasz, az oczy lzawia :D

_________________
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, o 11:46 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Kilka nawet ladnych map:
http://quake4.planetquake.pl/demosquad/ ... 1beta2.rar
http://quake4.planetquake.pl/demosquad/ ... urney1.rar
http://quake4.planetquake.pl/demosquad/ ... chhaus.rar

No i przypominam tym ktorzy maja problemy z wejsciem na serwery, zeby zobaczyli czy maja wszystkie mappacki, powinniscie miec:
fps-mappack.pk4
drach-fps-mappack.pk4 (jak widac sa 2 wersje fps-mappacka, ta jest nowsza, ale czesto na serwach znajduja sie oba paki, brak jednego i juz nie mozemy wejsc na serwer)
map_q4tdmpack01-beta.pk4

no i pojawil sie tez fpsmappack do ctf ktory tez juz pewnie moze sie pojawiac na serwach nawet jesli jest w danym momencie ustawiony inny tryb jak tourney, dm czy team dm:
fps-ctf-mappack.pk4

wszystkie pliki znajdziecie na demosquadzie w plikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, o 12:26 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no i pojawila sie tez finalna wersja map tdm:
http://quake4.planetquake.pl/demosquad/ ... _tmp01.zip


Ostateczne poprawki:

1. With a|citizen's approval, you'll note the naming of the pack and its files has changed to TMP. Map names are q4dmXtmp.

2. Sandstorm and the Edge now also have 1v1 placements (see below).

3. The maps themselves, of course:

Q4DM1TMP (Fragging Yard):

We chose to use something close to the rail-less B version. Most agreed the removed weapon in version B left too few weapons, thus you'll notice it now has an extra hyperblaster and grenade launcher.

Q4DM2TMP (Sandstorm):

This map has the most significant changes. The new layout is fairly conservative but hopefully better than that of the beta. The map has a megahealth now, and the haste has been replaced with a quad. A 1v1 layout is present with a YA instead of RA, and less health.

Q4DM4TMP (Bloodwork):

We chose to use a layout close to beta version A. The main difference from beta A is that the rail and grenade launcher have swapped rooms, balancing the power between those two areas somewhat.

Q4DM5TMP (The Rose):

This is nearly identical to the beta with the one notable change being the removal of the DMG. This map very well prove to be a good TDM map given sufficient effort spent learning it, however it will likely be controversial enough without the fairly experimental and un-tested DMG.

Q4DM7TMP (Over The Edge):

We have restored the balance of power from high to low somewhat by replacing the lower YA with a more accessible RA. Other notable changes include fewer shards near the Mega/YA area, and a downward relocation of the hyperblaster. The 1v1 placement demotes the RA to a YA, removes some health, and has a mega respawn time of 60 seconds. Both TDM and 1v1 versions no longer have the curved stairs clipped as this has proved buggy and should be fixed with physics code. There are also minimal geometry changes patching the old rail location, and making more space in 2 areas.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2005, o 08:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ciekawe czy zrobia jakis mappack map z q2 :D chodzi mi raczej o te bardziej grywalne typu dm2 i dm3

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2005, o 11:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
czy mi sie kurwa wydaje czy znow na nowej wersji edge z paka map_tmp01 po schodach nie da sie skakac jak w orginalnej wersji ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2005, o 14:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
nie wydaje ci sie , tez sie wkurwilem bo jak wyszla ta TDM beta wersja to bylem mile zaskoczony tym ze po schodach mozna bylo skakac , jak wyszla tmp to sie wkurwilem bo juz na niej sie nie da :(

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2005, o 21:15 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
mnsm, mowisz i masz:
http://talatro.nefserver.info/CircleJumps_beta1.rar

tym razem mozesz potrenowac circlejumpy :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2005, o 17:37 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Obrazek

http://quake4.be/component/option,com_d ... Itemid,55/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, o 23:52 
Przyczajony

Dołączył(a): 28 lip 2003, o 00:22
Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 0
FPS mappack dla CTF:

http://www.splatter-tv.de/q4mods/q4maps ... appack.pk4


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2005, o 13:37 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Dawalem juz to, chyba ze to jeszcze jest jakas nowsza wersja ale raczej nie. Wrzucalem paka tez na demosquad.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, o 12:15 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jest nowa wersja tmp mappacka, sa juz w nim wszystkie mapy w wersji fps i niektore znow popoprawiane lacznie z dm11v1

Click


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, o 16:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
a da sie skakac po schodach ?

ja to czekam az moze ktos pomysli i zrobi patcha/mappacka w ktorym bedzie mozna bylo skakac po skrzynkach czyli double jumpy itp :] bo jak narazie to ta gra jest malo dynamicza wedlug mnie , czasami czuje sie jak bym gral w cs'a :D jak chodze po tych schodach

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, o 20:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie bedzie dj, poza tym po co ci to w q4, poza edge nie ma na zadnej mapie zadnych skrzyn ani krawedzi zeby robic dj, a schody na edgu sa takie jakie byly ostatnio:S


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 gru 2005, o 12:41 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Sa juz finalne wersje map Galang, pro-bliptourney1, Phrantic, jesli ktos ich jeszcze nie ma to warto sciagnac bo mapki sa grane w wiekszosci ligach duelowych poza tym mozecie na niektore serwy nie wejsc bez nich

pro-bliptourney1 - http://quake4.owned.pl/?2:162::125
l4dm1 (Galang) - http://quake4.owned.pl/?2:162::127
Phrantic - http://quake4.owned.pl/?2:162::124


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 gru 2005, o 15:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1513
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
ta 2 mapka podobno jest swietna :D

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, o 13:12 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://quake4.owned.pl/?2:162::145

mnsn dales im prawa autorskie do wykorzystania twojego nicka do nazwy mapy ? :D haha


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza