[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Proszę o POMOC JAK ZAŁOŻYĆ SERWER NA LIVEBOX'IE?
PostNapisane: 30 sty 2012, o 11:23 

Karma: 0
Witajcie!

Zwracam się do Was z ogromną prośbą, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak założyć serwer na livebox'ie?

Gdy stawiam serwer i podaje kolegom moje IP z http://twojeip.pl/ , nie wykrywa im mojego serwera, antywirus oraz zapora są wyłączone i nie wykrywa u nich.

Słyszałem coś o przekierowywaniu portów w Livebox'ie na stronie konfiguracyjnej Livebox'a , aczkolwiek nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać (jestem zielony w tej sprawie).


Nie wiem czy ktoś z Was wie jak to zrobić właśnie z tymi portami lub całkiem inaczej,
w każdym bądź razie proszę o POMOC tak jak w temacie : JAK ZAŁOŻYĆ SERWER W QUAKE 2 na LIVEBOX'ie (z Neostrada TP).



[color=#0080FF]Pozdrawiam :-)
mato161.
mój email - mato161@interia.pl
moje gg - 40183548 . Proszę o kontakt jeśli ktoś będzie mógł mi pomóc w tej sprawie.


Góra
   
 
 Tytuł: Re: Proszę o POMOC JAK ZAŁOŻYĆ SERWER NA LIVEBOX'IE?
PostNapisane: 30 sty 2012, o 12:37 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie wiem jak to wyglada na liveboxie i jakie tam sa mozliwosci ale powinno byc takie cos jak DMZ, zamiast bawic sie w przekierowania portów ustawiasz na liveboxie dmz na swojego kompa na ktorym stawiasz serwer, wpisujesz tam swoj wewnterzny adres ip (tylko musisz sobie ustawic na kompie jakis adres na stałe, bo pewnie standardowo jest wlaczone DHCP)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Proszę o POMOC JAK ZAŁOŻYĆ SERWER NA LIVEBOX'IE?
PostNapisane: 30 sty 2012, o 14:18 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
Witaj