[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 paź 2019, o 05:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kilka pytań
PostNapisane: 10 sty 2010, o 17:35 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
Witam

Jako że jestem nowy w Q2, to mam kilka pytań.

#1 Czy (jak?) można ustawić simpleitems ?

#2 Czy (jak?) można ustawić rail taki jaki jest np. w q3 lub w ql ?

#3 Jaką komendą można zmienić model przeciwnika na jasny zielony ?

#4 Jak można zapisać cfg ? komenda /writeconfig mi nie działa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 10 sty 2010, o 17:42 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://anticheat.planetquake.pl

tutaj masz podstawowe komendy w zaleznoci od tego jakiego masz klienta, m.in. tam znajdziesz komende na zmiane wygladu raila

odnosnie simpleitems i modeli nie ma na to komend, musisz po prostu sobie podmienic wyglad modeli w paku zarowno playerow jak i itemow, najlepiej sciagnij sobie gotowego paka skads, pewnie na quake2.com.pl cos w dziale download znajdziesz ciekawego

cfg najlepiej sobie w notatniku wyedytowac i zapisywac:) w katalogu baseq2 zrob sobie jakis cfg np. nazwie novat1c.cfg, natomiast w autoexec.cfg dajesz exec novat1c.cfg i bedzie za kazdym razem ladowany przy starcie niezaleznie od moda


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 10 sty 2010, o 18:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
jesli chcesz szybko ogarnac rozne komendy w r1q2 to wstaw sobie w cfg cl_cmdcomplete 2, a w wtedy gdy napiszesz np q i wcisniesz tab, to pokaze ci wszystkie mozliwe komendy. latwo wtedy ogarnac co mozna a co nie :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 11 sty 2010, o 22:03 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'c')fg najlepiej sobie w notatniku wyedytowac i zapisywac:) w katalogu baseq2 zrob sobie jakis cfg np. nazwie novat1c.cfg, natomiast w autoexec.cfg dajesz exec novat1c.cfg i bedzie za kazdym razem ladowany przy starcie niezaleznie od moda


No ok, ale jak w grze mogę to zapisać ? Bo tak komenda po komendzie wpisywać to mordęga. Jeszcze jak komendy były by te samo co w innych Q, a tu każda inna.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 11 sty 2010, o 22:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
tylko aprq2 pozwala exportowac zmienne, aliasy i bindy do pliku.

pozatym nikt ci nie kaze wpisywac komendy po komendzie. po to masz sobie raz a porzadnie zrobic wlasny cfg zeby sie z tym nie jebac w grze.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 12 sty 2010, o 18:34 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 't')ylko aprq2 pozwala exportowac zmienne, aliasy i bindy do pliku.

pozatym nikt ci nie kaze wpisywac komendy po komendzie. po to masz sobie raz a porzadnie zrobic wlasny cfg zeby sie z tym nie jebac w grze.


Ajjjj... to słabo, długo potrwa zanim zrobie sobie taki jaki będzie mi pasować w 100%. Ale dzięki.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 30 sty 2010, o 22:22 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
@REFRESH@

Za bardzo mi nie pomogliście. Mam pytanie, związane z tym VODem: http://www.ustream.tv/recorded/4301067

#1 jak ustawić takie modele

#2 jak ustawić taki HUD

#3 jak ustawić takie textury

#4 jak ustawić taką grafikę

#5 jak ustawić takie bronie

I jeszcze poprosiłbym o jakąś konkretną stronę z aktualnymi cfg do q2, bo w google wyskakują mi jakieś syfy np. z 2002 roku... asdasdasdas

Również przydała by się strona gdzie wytłumaczone są wszystkie komendy a nie tylko część.

No i jakaś strona z pak'ami żebym mógł w końcu to simpleitems ustawić. Bo szukałem i wszystko co znalazłem w google nic nie dało.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 30 sty 2010, o 23:10 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
quake2.com.pl nie dziala?

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 30 sty 2010, o 23:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
primo. kazdy ci pomogl, to ze q2 nie ma mozliwosci ustawienie simple items, albo nie ma komendy na ustawienie fullbrightow to nie nasza wina

wiec jeszcze raz

fullbrighty:
ustawiasz edytujac skiny w paku

a teraz ten ostatni post

#1
musisz znalec 32 bit model pak. gdzie jest? moze ktos bedzie wiedzial
#2
musisz znaleźć sobie taki pak
#3
musisz sobie znaleźć takie textury
#4
jakbys sie wsluchal co gosc opowiada to bys sie dowiedzial ze to jest klient niezgodny z antycheatem, wiec musisz zadowolic sie wbudowanymi komendami w r1q2 i aprq2. ewentualnie egl

#5
tak samo jak pkt #1

UWIERZ MI. nikt nie ma ani czasu ani checi segregowac i robic screenów z kazdego paka. wez liczbe osob grajacych w q2 w calej europy, przemnoz ta liczbe x3 i masz tyle pakow... gdzie szukac pakow? np na http://q2scene.net/forum/viewforum.php?f=9&sid=ac74751a56e10de9a99a4a4ceb8ef2c9 jest sporo

a strona o ktora prosisz jest w trakcie tworzenia od jakiegos czasu, wiec poki co musisz wytrzymac. najlepiej bedzie jak zrobisz pozytek z "con_cmdcomplete 2" (aprq2) lub cl_cmdcomplete 2 (r1q2)

troche samodzielnosci

DO Q2 NIE MA SIMPLE ITEMS, ktore sa zgodne z antycheatem.

a co do twojego szukania w google. slabo szukasz... chociazby dlatego ze quake2.com.pl wyskakuje na 1 pozycji i jest tam sporo pakow.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 31 sty 2010, o 15:07 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'a') co do twojego szukania w google. slabo szukasz...


Bardzo możliwe że słabo szukam, bo gdybym szukał dobrze to nie wyskakiwały by mi cfg graczy z 2002 roku, czy inne syfy.

OK te linki co dałeś już jakoś mi pomagają.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 31 sty 2010, o 15:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ale ludzie graja na konfigach z 2002 roku ;s

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 31 sty 2010, o 16:28 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
Ależ ja nie wątpię że nie ;D Jednak ja preferuję inna grafikę, niż gracze tkz. starej szkoły.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 1 lut 2010, o 08:49 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 16:36
Posty: 23
Lokalizacja: Starachowice
Karma: 0
jest na forum opis podstawowych komend do ustawienia config'ow, sciagnij pak'a np. purriego, zmien sobie kilka ustawien "gl_" i juz bedziesz mial dobry efekt, jak chcesz miec ladne teksturki to przysiadz i dasz rade sam sobie wszystko zrobic :D :turn-l:

_________________
Od lat tu jestem...od lat


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 1 lut 2010, o 20:40 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('arux', 'j')est na forum opis podstawowych komend do ustawienia config'ow, sciagnij pak'a np. purriego, zmien sobie kilka ustawien "gl_" i juz bedziesz mial dobry efekt, jak chcesz miec ladne teksturki to przysiadz i dasz rade sam sobie wszystko zrobic :D :turn-l:


Inaczej to wygląda jak się to robi pierwszy raz, a inaczej jak już się to robi od kilku lat. Na razie robię to sposobem prób i błędów, ale za bardzo mi to nie wychodzi.

Ściągam te paki, rozpakowuje, nie ma tam nawet żadnego readme.txt, na stronie też nic nie mogę znaleźć jak się z nimi obchodzić. A mam np. pak98 a w folderze baseq2 nawet nie mam za co ten pak podmienić.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 1 lut 2010, o 22:02 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
poczekaj niedlugo, powstanie strona i bedzie wszystko tam opisane (powinno byc) gora miesiac poczekaj :)

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 2 lut 2010, o 00:10 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 16:36
Posty: 23
Lokalizacja: Starachowice
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('novat1c', '')$this->bbcode_second_pass_quote('arux', 'j')est na forum opis podstawowych komend do ustawienia config'ow, sciagnij pak'a np. purriego, zmien sobie kilka ustawien "gl_" i juz bedziesz mial dobry efekt, jak chcesz miec ladne teksturki to przysiadz i dasz rade sam sobie wszystko zrobic :D :turn-l:


Inaczej to wygląda jak się to robi pierwszy raz, a inaczej jak już się to robi od kilku lat. Na razie robię to sposobem prób i błędów, ale za bardzo mi to nie wychodzi.

Ściągam te paki, rozpakowuje, nie ma tam nawet żadnego readme.txt, na stronie też nic nie mogę znaleźć jak się z nimi obchodzić. A mam np. pak98 a w folderze baseq2 nawet nie mam za co ten pak podmienić.

wiec skoro robisz to metoda prob i bledow to dasz sobie rade,kazdy jakos zaczynal przy tym w ten sposob, a wystarczy podstawa z jezyka angielskiego zeby wyhaczyc w ktorym paku masz foldery interesujace cie np. teksturki ,jest wedlug mnie kilkadziesiat sposobow na zrobienie tego (ja tam mam 2 paki u siebie w baseq2 i nic wiecej,na 98 niemial bym miejsca tyle) :D
_________________
Od lat tu jestem...od lat


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 16 mar 2010, o 20:30 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
OK, chyba już powstał ten blog z tymi radami itd. Chyba że to nie ten ale nie ważne... Już sobie poradziłem.
Tylko mam pytanie.

#1 Jak samemu pokolorować paki ? Umiem je otworzyć ale nie wiem jak zmienić kolory np. broni.

#2 Jak wyłączyć wybuch granatu i rakiety ?

#3 Na podstawowych mapach textury z paków mi działają, na niektórych mapach z ligi EDL już nie. Czy da się również w mapach EDL zmienić textury ? Chodzi mi o te szare. http://www.quake2.com.pl/download.php?id=003

#4 Czy jest jakiś HUD editor albo coś ? Chciałbym sobie zrobić własny HUD ale ręcznie nie potrafię tego poprawnie zrobić. Czy znajdę jakąś pomoc co do HUDa?

#5 Czy można też pokolorować sobie armory o rakietę ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 17 mar 2010, o 10:43 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5730
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
1. uzyj programu wally do otwierania i zapisywania pcxow. mozesz sciagnac z http://quake2.com.pl
2. musisz edytowac model wybuchu (tris.md2 w katalogu, ktorego nazwy nie pamietam...cos z explosion - rlexpl czy cos takiego). najlepiej podmienic go na jakis inny i upewnij sie ze jest on legalny (czyli istnieje na hashlistach serwerow), a moze on nie jest sprawdzany - sam nie wiem. jezeli istnieje jakas komenda to chetnie ja poznam :).
3. nie rozumiem pytania. napisz jakie mapy i ktore textury. i o c b w ogole :D gl_coloredlightmaps 0 powinno sprawic ze wszedzie masz szaro. nie potrzebujesz nic podmieniac.
4. nie ma. mozesz jedynie podmieniac obrazki ammo, armoru oraz broni widoczne w hudzie, ale pozostana one na swoim miejscu i nie da sie tego zmienic.
5. tak. ja rakiety mam biale, a armory zrobione przez kogos innego. textury nakladane na modele nigdzie nie sa sprawdzane, wiec mozesz je kolorowac dowolnie.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 18 mar 2010, o 19:58 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 gru 2009, o 13:19
Posty: 10
Karma: 0
Panowie, ja nawet nie wiem ze jest coś takiego jak ta hashlista. Gdzie ją znajdę ? A najlepiej jak ktoś da paka z eksplozją taką jak ta w tym filmiku EDL#4: http://www.youtube.com/watch?v=BQuSaI4N ... re=related

Tak poza tym raz jak bawiłem się tymi pakami mogłem wybierać sobie kolor raila z bodajże 20 paru kolorów. A teraz mam tych kolorów tylko 5. Chciałbym mieć jasno niebieski rail. Znajdę gdzieś pak do tego ?

I jeszcze jedno pytanie. Jaki enemy model polecacie? W Q3/QL każdy ma albo tankjr albo keel'a. A w q2 jaki jest najczęściej wybierany przez graczy ? I jaka jest komenda na zmianę modelu ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań
PostNapisane: 19 mar 2010, o 09:46 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5730
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
hashlisty nie szukaj. po prostu sciagaj paki i sprawdzaj te wybuchy. na serwerze masz komendy aclist i acinfo i jezeli tam jest wszystko w porzadku (szczegolnie na zagranicznych serwerach) tzn ze takie modele mozesz miec.

link do filmu nie dziala. popraw.

nigdy sie nie bawilem w kolory rg. mozna je zmieniac owszem, ale tylko oryginalny rg zlozony z "particlesow". teraz wiekszosc gra na tzw xania-style railu (czyli podluzny, szybko-znikajacy laser) i tam masz 5 kolorow do wyboru. wybierz sobie jeden, nie badz panienka.

jezeli robi ci to roznice, to wrzuc pliki md2 z katalogu cyborg do male (i graj zawsze w teamie female, ew. zmien sobie skiny przy pomocy ponizszego). cyborg jest ciut lepiej widoczny bo jest wiekszy (oczywiscie hitbox pozostaje ten sam). oczywiscie skiny do modeli fullbright (ja mam male - biale, female - zielone). jezeli grasz na r1q2 to wklej to do cfg (na aprq2 jest jeszcze prosciej chyba, ale nie wiem jak, bo nie uzywam):
$this->bbcode_second_pass_code('', '// skins change begin
alias male_model_swap "link players/male ./baseq2/players2/male" //male models directory swap
alias male_sound_swap "link sound/player/male ./baseq2/players/female" //male sounds directory swap
alias female_model_swap "link players/female ./baseq2/players2/female" //female models directory swap
alias female_sound_swap "link sound/player/female ./baseq2/players/male" //female sounds directory swap

alias male_model_orig "link players/male ./baseq2/players/male" //original
alias male_sound_orig "link sound/player/male ./baseq2/players/male" //original
alias female_model_orig "link players/female ./baseq2/players/female" //original
alias female_sound_orig "link sound/player/female ./baseq2/players/female" //original

//alias m_swap "male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart"
//alias m_original "male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart"

set m_switch 0;
alias m_swap_0 "set m_switch 1; male_model_swap;female_model_swap;male_sound_swap;female_sound_swap;snd_restart;vid_restart"
alias m_swap_1 "set m_switch 0; male_model_orig;female_model_orig;male_sound_orig;female_sound_orig;snd_restart;vid_restart"

alias models_swap "m_swap_$m_switch"

// wcisniecie klawisza F5 w trakcie gry powoduje, ze skiny w teamach sa zamieniane,
// czyli ty masz ten skin co twoj enemy a enemy ma twoj.
bind F5 "models_swap"
// skins change end')

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza