[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dzwięki w q2
PostNapisane: 9 wrz 2004, o 16:04 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Cze, mam taki problem: jak zbieram jakiś przedmiot i słyszę jego dźwięk, to ten dźwięk wyłącza się w momencie zebrania następnego przedmiotu. Przykładowo zbieram penta na dm3 i potem od razu zbieram apteczki, najpierw usłyszę początek dźwięku penta, a następnie dźwięk apteczki wyłącza dźwięk penta. Dodi mówi, że to można ustawić w cfg, ale kombinuje i nic na to nie mogę poradzić. Kartę dźwiękową mam creative sb live! z pełnym duplexem. Prosze dobre dusze o pomoc!

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2004, o 23:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
Jeśli dobrze rozumiem to ten dźwięk masz dodany zamiast dzwieku penta wiec jest odtwarzany na tym samym kanale co dzwiek apteczki naboi itp i sie zatrzymuje w momencie w ktorym bierzesz nastepny item .Musisz sam wlaczac ten dzwiek bindem :].Jesli to co mowisz sie dzieje jak sam wlaczasz ten dzwiek to coś dziwnego...

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2004, o 10:55 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, o 18:29
Posty: 158
Lokalizacja: Przeworsk
Karma: 0
gdyby dalo sie to ustawic w cfg to nikt nie uzywalby bindow typu QUAD60 itp bo wystarczyloby podmienic dzwieki zbierania itemow z odliczarkami..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2004, o 14:00 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
mAq dobrze mowi. Odglosy zbierania przedmiotow sa odtwarzane wszystkie na jednym kanale. Nawet najlepsza karta dzwiekowa nic na to nie poradzi bo tak po prostu jest napisany q2.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2004, o 14:46 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Ja tak uważałem do wczoraj, ale doddy powiedział, że mu odtwarza wszystkie dźwięki. Dlatego napisałem tego posta, bo on nie wiem jak to zrobić.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2004, o 16:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Dziwne, dźwięk penta mi działa, nawet gdy ktoś zbiera itemy (apteczka, mh, ammo) ale jak zbierze broń urywa się. Nie wiem czym to jest spowodowane ? 0_o

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2004, o 17:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, o 16:47
Posty: 2019
Lokalizacja: Cz
Karma: 2
Przeczytaj wyżej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza