[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 6 maja 2024, o 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2002, o 14:00 
Przyczajony

Dołączył(a): 2 sie 2002, o 17:48
Posty: 60
Lokalizacja: z Cz
Karma: 0
gram na odswiezaniu 60hz i jest spoko jak zainstaluje refresh lock to mam 85hz(slaby monitor) i wtedy mi sie tak dziwnie q2 przycina.. :( why??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2002, o 16:48 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
fajnie

ja na 60 nie umiem djumpa zrobic ;)

:)

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2002, o 23:43 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
A ja gram na 60 od ponad roku, bo komp na ktorym gram (nie moj) ma taki fajny monitor ktory wiecej niz 60 nie moze :/
I jakos djumpy wychodza :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 04:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
a ja mam kolo 55 fps :DDDDDDD

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 12:59 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('bones', 'a') ja mam kolo 55 fps :DDDDDDD

ja mam kolo okragle

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 14:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
to masz fajnie

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 14:31 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
nienerwowo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 16:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
nie jestem nerwowy

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2002, o 22:18 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 23:04
Posty: 539
Lokalizacja: 3City ---> Birmingham
Karma: 4
ja gram na 60 fps im mam wiecej tym bardziej sie przyklejam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: paleta koloroow
PostNapisane: 30 gru 2002, o 11:57 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
naprawde nikt nie obczaja ktoory fragment odpowiada za kolor krwi? :(

eh :/
8O

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2002, o 15:02 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:01
Posty: 380
Lokalizacja: Lodz
Karma: 0
pewnei ten czerwony

_________________
Nie wierz w cuda, polegaj na nich :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2002, o 00:33 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
dziam owned!

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 18:59 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
oni znalazlem cos o tej myszy


in_initmouse - ustawiamy czy mysz bedzie uzywana do gry, zastepcza komenda to in_mouse
Przykład: in_mouse 1

freelook - ustawiamy ruch myszą gora/dol będzie słuzył nam do poruszania przod/tyl czy do patrzenia gora/dol
Przykład: freelook 1

m_filter - funkja ta mozemy ustawic, aby mysz poruszała sie płynniej
Przykład: m_filter 1

sensitivity - wrażliwsc poruszania się postaci na ruch myszy
Przykład: sensitivity 7

m_pitch - czułosc ruchow myszy w pionie; wartosc ujemna oznaczac będzie odwrotne działanie tzn. jeśli poruszymy mysz do gory, postac popatrzy w doł (tak jak w symulatorach lotu)
Przykład: m_pitch -0.022

m_yaw - czułosc ruchow myszy prawo/lewo, wartosc ujemna oznaczac bedzie odwrotne działanie tzn. jeśli poruszymy mysz w prawo postac obroci sie w lewo
Przykład: m_yaw 0.022

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 19:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
zapewne natrudziles sie szukajac tego :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2003, o 14:01 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
da sie jakos skroocic czas odpowiedzi q2ace, czy tylko to od kompa zalezy? :) (chodzi o admina z testem na q2ace , przechujowo mi to laguje, komp slaby, czy nic nie da sie zrobic? pooki co kupno kompa wykluczam :)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2003, o 19:00 

Karma: 0
ej ma ktos takie textury jak w logu na na http://www.agl.prv.pl jak cos to msg me GG #767639


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2003, o 19:19 
Kozak

Dołączył(a): 7 paź 2002, o 08:42
Posty: 1591
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 39
$this->bbcode_second_pass_quote('Outsa!der', 'e')j ma ktos takie textury jak w logu na na http://www.agl.prv.pl jak cos to msg me GG #767639



agl ma :D
_________________
Those who follow the path of the righteous shall have their reward :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2003, o 00:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
ja tam wale na 80 fps ale jak przestawie na 120 to nie machne 3 jumpow pod rzad :) masakra :) lame algida :)

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2003, o 15:18 

Karma: 0
hmm była chyba taka komenda że przy bindzie przy klawiszu obraca cie o 180 stopni . Zna ktos może coś takiego jak tak to pisać !! piesek dogi


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2003, o 02:12 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"

czemu sluza te komendy i jakie parametry co powoduja (np to co jest wyzej ) a jakby np bylo :

set gl_particle_att_a "1.0"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "1.0" lub

lub inne mozliwosci , mam 3dfx'a i nie wiem czy to w ogoole u mnie cos zmienia

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza