[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 14 gru 2019, o 06:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Co z windami itd?
Po rozpocz 66%  66%  [ 20 ]
Nic nie zmieniamy, mo 33%  33%  [ 10 ]
Liczba głosów : 30
Autor Wiadomość
 Tytuł: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 12 lis 2009, o 10:34 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Vote na prośbę.

Pierwszy punkt - tak jak w OTDM - all windy na dole, all przyciski nieruszane (np. dm5 do ra, dm6 do q).
Drugi punkt imo trafny, windy były zawsze nieodłączną częścią q2, ale nie sugerujcie się moim zdaniem, miejcie własne.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 12 lis 2009, o 10:56 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
ale jest w plq2 taki przepis i w euro to sadze zeby dac na dole ;] (tak ostatnio tok wygralo z maq! tak wlasnie dlatego :D:DDD)

edit jednak w plq2 nie ma, a glos juz oddany... bo tak to zmienia postac rzeczy i jestem za tym zeby bylo jak jest

_________________
Umci umci tralalala


Ostatnio edytowano 12 lis 2009, o 11:37 przez fasadinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 12 lis 2009, o 11:43 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
można zmienić głos w ankiecie

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 12 lis 2009, o 13:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ja jestem za tym jednak, żeby były automatycznie na dole lub na górze !! Obojętne mi to jest, ale wolałbym, żeby po countdownie nie było losowych sytuacji, a raczej skillowy start, bo jeden na rozgrzewce nagle puści windę, drugi nie. Więcej zawsze było problemu i krzyku z tymi windami bo ludzie dawali noready/ready itp (te zdanie pisze jako sędzia plq2)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 12 lis 2009, o 14:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Głosuję na dole.
Druga kwestia tez sporna:
Czy dało by się coś zrobić z randomowymi itemami w pizdzie na dm8? Jak ktos widzi podczas countdowna ze pierwszy PS to daje not ready, czeka chwile, pozniej ready i pojawia mu sie inny item? ;)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 15 lis 2009, o 19:17 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
To jest ciekawa propozycja, o której mówi neon, aby windy były na górze. Jestem za tym.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 15 lis 2009, o 22:48 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
windy na dole. szanse ze ra przejmie ten kto sie zrespi przy windzie ma takie same co ten co sie zrespi pietro wyzej przy granatach, do ra sie dociera w tym samym czasie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 16 lis 2009, o 14:07 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
:DD chyba pierwszy raz coś takiego słyszę, no ale może pepek zna jakiś tunel czasoprzestrzenny:-D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 16 lis 2009, o 14:39 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
lanther, chodzi mu o jumpa z granatem..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: WINDY i inne ruchome elementy
PostNapisane: 18 lis 2009, o 16:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1156
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
nie kazdy go umie:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza