[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 14:30 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Chcemy uzyskać usprawnienie vota gdy:
- na obsie są ludzie, których nie ma przy kompie i vote nie przechodzi,
- grasz z lamą, która nie wie co to vote i nie potrafi wpisać yes/no, brakuje akurat jednego głosu.
Zmiana, którą chcemy prowadzić jest istotna, mianowicie jeśli nie głosujesz w głosowaniu, Twój głos = YES, a nie tak jak było do tej pory, NO.

Co o tym myślicie? Może macie jakiś inny pomysł?

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 14:49 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ja raczej proponuje zrobic tak, ze jesli nie glosujesz to Twoj glos sie nie liczy. Teraz jest tak, ze musza zaglosowac wszyscy zeby vote przeszlo. Jesli ktos sie wstrzyma od glosu to cale vote na nic. A wystarczy zrobic tak, ze jak skonczy sie czas vote to podliczane sa YES i NO i na tej podstawie przechodzi albo i nie. No chyba, ze przed koncem vote kazdy odda glos to wtedy przechodzi od razu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 14:52 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
lub jak wiekszosc z ludzi na serwerze da odpowiednia opcje ;]
pomysl genialny

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 15:08 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Od razu trzeba zrobić tak, że jak vote nie przejdzie, gdy wszyscy uprawnieni zagłosują, robi się vote cancel. Często bez sensu się czeka na zakończenie vota, który jest już dawno rozstrzygnięty.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 16:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'J')a raczej proponuje zrobic tak, ze jesli nie glosujesz to Twoj glos sie nie liczy. Teraz jest tak, ze musza zaglosowac wszyscy zeby vote przeszlo. Jesli ktos sie wstrzyma od glosu to cale vote na nic. A wystarczy zrobic tak, ze jak skonczy sie czas vote to podliczane sa YES i NO i na tej podstawie przechodzi albo i nie. No chyba, ze przed koncem vote kazdy odda glos to wtedy przechodzi od razu.

$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'O')d razu trzeba zrobić tak, że jak vote nie przejdzie, gdy wszyscy uprawnieni zagłosują, robi się vote cancel. Często bez sensu się czeka na zakończenie vota, który jest już dawno rozstrzygnięty.
true true... niech slowo cialem sie stanie ! :D bardzo oczekiwane usprawnienie
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 17:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'O')d razu trzeba zrobić tak, że jak vote nie przejdzie, gdy wszyscy uprawnieni zagłosują, robi się vote cancel. Często bez sensu się czeka na zakończenie vota, który jest już dawno rozstrzygnięty.


popieram :P
_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 22 paź 2009, o 21:49 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'O')d razu trzeba zrobić tak, że jak vote nie przejdzie, gdy wszyscy uprawnieni zagłosują, robi się vote cancel. Często bez sensu się czeka na zakończenie vota, który jest już dawno rozstrzygnięty.

W TDM od poczatku tak jest, chyba ze masz na mysli sytuacje, gdy jest po rowno yes i no?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 22 paź 2009, o 22:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'J')a raczej proponuje zrobic tak, ze jesli nie glosujesz to Twoj glos sie nie liczy. Teraz jest tak, ze musza zaglosowac wszyscy zeby vote przeszlo. Jesli ktos sie wstrzyma od glosu to cale vote na nic. A wystarczy zrobic tak, ze jak skonczy sie czas vote to podliczane sa YES i NO i na tej podstawie przechodzi albo i nie. No chyba, ze przed koncem vote kazdy odda glos to wtedy przechodzi od razu.


To jest chyba najlepsze rozwiązanie moim zdaniem.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: VOTE
PostNapisane: 22 paź 2009, o 23:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
no fajne fajne.

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza