[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

KAMIKADZE
zostawiamy jak jest - granat robi dmg x4 74%  74%  [ 32 ]
granat robi dmg x1 25%  25%  [ 11 ]
Liczba głosów : 43
Autor Wiadomość
 Tytuł: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 14:20 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Szykuję się nowa wersja tdm. Do tej pory jest tak, że jak jest enemy quad, można ubić go granatem odpalonym w ręce bez jego wyrzucania - wystarczy, że quader zabija (np. z ssgu) Ciebie z granatem, granat który masz odpalony w łapie wybucha w momencie śmierci z damagem POCZWÓRNYM = quad damage na wybuch granata przechodzi z quadera na ginącego zmienną is_quad. Rezultat jest taki, że z quadera nie zostaje nic, poza zapiską w score o dodatkowej śmierci.
Jest to imo bug, ALE że jest długo w q2 to nie chcemy podjąć decyzji samemu.

Nie chodzi o wybuch granata z ekwipunku poruszany przy poprzednim releasie.
Jeśli nie zrozumiałeś, przeczytaj jeszcze raz zanim zagłosujesz albo dopytaj w temacie przed głosem, chętnie odpowiem.




Chamskie demko, które nagrałem w pracy, ale dokładnie widać co i jak. Powinno to rozwiać wątpliwości.
http://planetquake.pl/oko/q2/bug.dm2

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 14:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
Ten wybuch granatu to już zapisał się tak w sumie w historii q2 i jakoś go lubię , ja jestem żeby zostało tak jak jest

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 14:37 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:28
Posty: 186
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 3
Dokladnie , quader musi byc czujny i po prostu nie dac sie zabic co czyni ta pozycje jeszcze ciekawsza :> To co chcesz zrobic to po prostu uproszczenie gry, ulatwienie kladerowi dzialanie a jak wiemy esencja q2 jest to ze nie zawsze jest latwo...:)

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


Ostatnio edytowano 15 paź 2009, o 14:42 przez aGent, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 14:39 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
To fakt, wywalenie tego buga jest równoznaczne ze wzmocnienie quadera.
Głosujcie dzieci, głosujcie!

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Zdecydowanie do zostawienia. Już kiedyś był ten temat poruszany jakiś czas temu ;-). W opentdm chyba ten "bug" jest wyłączony i na euroq2l go nie ma, ale nie widzę powodu, żeby w nowym tdm trzeba było to usuwać.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:26 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
A gdzie temat był poruszany?

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
tez mi sie wydaje ze taki temat juz sie przewinal... dokladnie takie samo pytanie bylo... vote zostawic po staremu

ehe.... tak jak pewnie wieksza czesc sceny myslalem ze temat viewtopic.php?f=28&t=2917 jest dokladnie ta sama sytuacja co enemy q + granat.... niby to troche zmienia postac rzeczy...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Ostatnio edytowano 15 paź 2009, o 15:43 przez dem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:41 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Dajcie linka.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:47 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
A jeszcze napisałem w pierwszym poście,
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', '
')Nie chodzi o wybuch granata z ekwipunku poruszany przy poprzednim releasie.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 15:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no coz... widac, ta informacja wogole nie przeszla przez moj filtr w mozgu :d mysle ze nie jestem jedynym

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:01 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Jeśli jest więcej takich niefiltrujących mózgów wśród głosujących wcześniej osób, to proszę przemyśleć swój głos i ewentualnie go zmienić.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
ja jestem za zostawieniem. Zawsze to fajnie wleciec w quadera na kamikadze i ubic go [razem se soba ;d] :)
no i bardziej uatrakcyjnia to gre

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:25 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
hm, ciezko pewnie bedzie uwierzyc w moja obiektywny punkt widzenia w tej sprawie bo jestem quaderem ale jednak wolalbym zniesc tego buga... dosyc czesto zdarza sie ze quader jest jednym z tych najbardziej napakowanych osob w teamie i to on ma priorytet w wielu dopakowujacych powerupach, co wiaze sie z praca calego zespolu, wiec przypadki takie jak na demku zdarzaja sie i to w czasie normalnych meczy, co potrafi byc naprawde frustrujace... A dlaczego jestem za wybuchaniem kamikadze tylko jednokrotnie ? Bo z jakiej racji granat goscia, ktorego quad zabije ma miec sile razenia taka jakby to on mial quada ? W koncu to nie on go zebral... To tak, jakby gosc z wlaczonym granatem w reku, ktorego zabija gosc z pentem, nie ginal bo przejmuje moc zabijajacego.
Zdaje sobie sprawe, ze mogloby to zwiekszyc przepasc wynikowa w meczu dobrego 1ligowego klanu ze slabszym 2ligowym na mapach z quadem, ale z drugiej strony mogloby zapobiec przypadkowosci w meczach klanow na rownym poziomie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
podpisuje sie pod zdaniem goata :D drazni mnie niemilosiernie, jak lece 100/100 z q a tu nagle jakis pacholek z granatem wyskakuje i po frytkach ;( :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
true true

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 16:44 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
akurat 100/100 to można zginąć od granata, który wubucha dodatkowo.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 13:43 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
No i jest problem, bo nie wiem ile osób świadomie zagłosowało.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 16:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Zagłosowałem na tak jak było. Wydaje mi się nie słuszne wprowadzać zamęt między modami... Grasz w Polsce dmg x1, grasz euro dmg x4. Swoją drogą ALKAIDA jest taktyką!

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 12:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
A przypadkiem na opentdm, czyli na modzie granym za granicą nie jest dmg x1? Poprawcie mnie jeżeli się mylę ;).

Ale popieram, że Alkaida jest taktyką. Rozumiem stronę goata czy feeble, ale z drugiej strony piszecie, że napakowanie się 100/200 i wzięcie q jest taktyką i pracą całej drużyny, zatem wg mnie powinno być też częścią tego planu osłanianie quadera. Tak wnioskuję ;). Myślę też, że taka zmiana byłaby zbyt znacząca, o ile nie najbardziej istotna podczas ponad dekadowej ewolucji q2 :).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QUAD + ENEMY GRENADE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 13:14 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
w opentdm jest cvar

set g_bugs "0"
//Controls bugs from vanilla q2. To get behaviour of older mods like osp/battle/tdm use 2.
//0 - fix all the bugs
//1 - enables gameplay bugs like quad-grenade
//2 - enables more serious bugs like shooting through walls/corpses
//default: 0

wszytsko zalezy od admina danego serwera jak to ustawi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza