[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 11 gru 2019, o 22:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Zanim odpowiesz przczytaj posta.
a) 20%  20%  [ 7 ]
b) 38%  38%  [ 13 ]
c) 41%  41%  [ 14 ]
Liczba głosów : 34
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strzelanie przez sciany
PostNapisane: 6 paź 2004, o 22:03 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
As_Best zademonstrowal kiedys tego buga. Chodzi o to, ze siedzac we zwlokach mozna strzelac przez sciany, podlogi itp. Bug ten wystepuje dlatego, ze: zwloki gracza maja niewidzialny obszar o ksztalcie prostopadloscianu. Jesli trafimy w ten obszar zwloki rozflaczaja sie. Natomist jesli kucniemy i bedziemy strzelac z wnetrza tego obszaru to q2 uznaje ze strzelamy z wnetrza sciany czyli tak jakby uznaje, ze np. rakieta jest juz w scianie wiec moze sobie leciec dalej i nie zwracac uwagi na to, ze zderzyla sie z prawdziwa sciana. Mam nadzieje, ze jest mniej wiecej jasne o co biega.

Buga tego mozna naprawic na 2 sposoby i tego ktorego sposobu mam uzyc dotyczy ankieta.

a)
Jesli strzelimy z wnetrza obszaru zwkol rakieta, granat lub bfg wybuchnie powodujac rozwalenie zwklok i zadanie damage graczowi. Strzal z SG, SSG, MG, CG, HB takze spowoduje rozwalenie (lub zadanie obrazen) zwlokom lecz pocisk w nich "utknie". Diametrala roznica pomiedzy tym co jest teraz a ta poprawka jest taka, ze teraz mozna strzelac w wnetrza zwklok a pociski, rakiety itp. ignoruja je nie zadajac im obrazen ani ich nie rozwalajac.

b)
Jesli strzelimy z wnetrza obszaru zwkol rakieta, granat lub bfg bedzie ignorowal zwloki lecz rozwali sie o sciane. Pociski takze beda ignorowaly zwloki lecz nie beda przenikaly przez sciane. W tym przypadku roznica pomiedzy tym jak jest teraz a poprawka jest niewielka. Po prostu nie bedzie mozna strzelac przez sciany natomiast bedzie mozna strzelac z wnetrza zwklok.

c)
Zostawic tego buga w spokoju.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2004, o 22:05 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
nigdy nie widzialem zeby w grze ktokolwiek wykorzystal tego buga jest to raczej ciekawostka tak jak squish przy ammo packu, imo olac go


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2004, o 22:10 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie widziales bo jeszcze nie byl znany zanim As_Best dal o nim newsa na q2tv i teraz bardziej cwany gracz moze np. na dm3 kucac w zwlokach innego gracza przy armorze i strzelac niezauwazony w quada. Jest jeszcze pare innych miejsc strategicznych na mapach dm ktore moza w podobny sposob pilnowac nie narazajac sie na ogien nieprzyjaciela ;).

Ja proponowalbym rozwiazanie b) ale nie bede glosowal. :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2004, o 22:33 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2832
Karma: 36
Jak sie gra tp bug jest mniej uzyteczny bo ciala szybko znikaja.
Ale pare razy udalo mi sie to wykorzystac, szczegolnie na satfilmie ;)
B

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 00:12 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
zaznaczyłem B
bo nie fajnie jest gdy strzelajac niefartownie rozpierd^^ się człowiek o padlinę (niekoniecznie stojąc bezpośrednio przy ścianie); bug imo powinen być poprawiony (jak nie tak, to inaczej)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 07:38 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
nekrofile


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 07:48 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
Mozna zrobic zeby zwloki sie wogle nie pojawialy i bedzie gitaRRa

_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 08:38 

Karma: 0
i tak tego nikt nie stosuje - vote zostawic w spokoju


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 09:41 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'N')ie widziales bo jeszcze nie byl znany zanim As_Best dal o nim newsa na q2tv i teraz bardziej cwany gracz moze np. na dm3 kucac w zwlokach innego gracza przy armorze i strzelac niezauwazony w quada.


Przykro mi cie rozczarowac ale wiedzialem o tym duzo wczesniej :S

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 10:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
bramka nr 3


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 13:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, o 16:47
Posty: 2019
Lokalizacja: Cz
Karma: 2
proste że b)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 13:29 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2004, o 11:24
Posty: 722
Lokalizacja: Londyn
Karma: 0
tez jestem za B

_________________
Not Bad Clan


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 14:12 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2004, o 19:39
Posty: 384
Lokalizacja: Lezajsk CITY
Karma: 0
ja mysle ze odpowiedz A. jak w cos trafia to niech sie rozpierdala o zwloki a nie o sciane, jak ktos sobie trafi przypadkiem w zwloki i dostanei damage to juz jego problem ;)

_________________
>> LoL <<
>> No More <<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 15:28 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
vote a :)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 15:43 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
ja jestem za tym, zeby zostawic w spokoju


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 18:31 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
z technicznego punktu widzenia opcja c jest imo totalnie bez sensu, więc vote b raczej...

niestety zdaję sobie sprawę, że istnienie tej brechtownej opcji jest wymuszone przez konieczność zadowolenia gustów sceptyków, którzy gotowi uznać usunięcie banalnego buga za diametralną zmianę warunków gry i niszczenie całej przyjemności (OCZYWIŚCIE widzieli o nim nawet jak jeszcze nie było q2 ale z tego nie korzystają, bo w sumie po co...)

haha, jeśli się okaże, że decyzją większości bug pozostanie to będę miał kłopoty z pozbieraniem się z ziemi (chodzi o to że się tak będę śmiał) :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2004, o 18:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
zostawic

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2004, o 17:12 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2832
Karma: 36
Czasami wydaje mi sie ze scena q2 sklada sie ze samych starych dziadkow, konserwatywnych i odtwórczych...
Na szczescie jest pare wyjatkow.

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2004, o 19:19 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
jest sobie bug z ktorego jesli korzysta 1% grajacych to jestem pod wrazeniem


po co to wogole ruszac : ?



nie lepiej zajac sie np opcja ktora pozwoli nagrywac multi-view-demos

:?

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2004, o 19:52 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Albo pomoże skuteczniej komentować mecze.

Np, dając możliwość natychmiastowego przeskoku na pov gracza, który właśnie wziął quada, albo tak jak łysy klika! :>

Nad tym się zastanów, a nie nad jakimś nikomu nie potrzebnym gównem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza