[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 18:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2004, o 23:31 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Milo mi przedstawic nowa wersje v0.3 TDM. Oto zmiany jakie zostaly wprowadzone:

+ W przypadku remisu mecz jest przedluzony o 5 min a jesli po tym czesie wciaz jest remis, to decyduje pierwszy zdobyty frag.
+ Accuracy nie jest liczone na warmupie i zostaje w pamieci po zakonczeniu meczu.
+ Accuracy resetowane wraz z rozpoczeciem sie meczu.
+ Accuracy CG/SSG/RL/GL/HG liczone jak w BG.
+ W accuracy nie pokazuja sie bronie ktore nie byly uzywane.
+ Accuracy z BFG nie jest liczone.
+ Naprawione accuracy/stats. Po wpisaniu nie robi sie juz say accuracy/stats.
+ Naprawiony bug ktory wywalal serwer gdy po smierci wpisalo sie %w w konsoli.
+ Ustawienia listy amunicji/ID/admin sa zachowywane po zmanie mapy i zakonczeniu meczu.
+ Spectator nie ma zadnej broni ani armora.
+ Duzy licznik fragow przydatny podczas przewijania demek w celu wyciecia poszczegolnych akcji.
+ Scoreboard z poprzedniego meczu jest zapamietywany i dostepny pod komenda oldscore.
+ Zaawansowane adminowanie. Mozna nadac dowolnemu graczowi mozliwosc uzywania komend adminowych z poszczegolnych grup: serwerowe, druzynowe, banowe, meczowe lub wszystkie wraz z giveadmin. Gracz bedzie mial do nich dostep poprzez wpisanie "admin <haslo>". Haslo nadaje sie komenda giveadmin.
+ Komenda acommands wyswietlajaca liste komend adminowych wraz z krotkimi opisami.
+ Admin moze rozmawiac z graczami podczas meczu.
+ Naprawiony bug, ktory sprawial, ze programach takich jak QView gracze mieli zawsze po 27 fragow.

Wersja pod wina
Wersja pod linucha
Starsze wersje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2004, o 21:19 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Miesiac nie minal a ja znowu przedstawiam kolejna wersje v0.4 TDM. Gdyby nie sesja byloby wczesniej. Oto lista zmian:

+ Informacja o zmianie name gracza.
+ Druzyny ustawione na sztywno (A i B).
+ Jako argument do komend w ktorych nalezy podac name gracza wystarczy podac tylko jego czesc.
+ Spectatorom nie wyswietla sie accuracy na koncu meczu.
+ Komenda readyteam (moze byc uzyta przez admina z odpowiednimi uprawnieniami).
+ Accuracy nie jest liczone na warmupie. Teraz juz na 100%. :>
+ Accuracy z BFG jest liczone =] (lasery nie sa brane pod uwage).
+ Jeszcze raz poprawione accuracy z CG/SSG/SG. Niech ktos teraz powie ze jest zle to jest lama :>
+ Inna kolejnosc w accuracy: weapon, accuracy, shots, hits.
+ Mozna wyrzucac bronie i ammo podczas OVERTIME i SUDDENDEATH.
+ Komnda steam (dziala tak samo jak say_team).
+ Na warmupie i pregame pierwsze wcisniecie binda z komenda "score" powoduje wyswietlenie punktacji ze starego meczu. Ponowne nacisniecie powoduje wyswietlenie aktualnej punktacji. Za trzecim nacisnieciem punktacja znika. W czasie meczu jest jak po staremu.
+ Komedna odlscore jako zbedna w zwiazku z powyzszym zostala usunieta.
+ Naprawiony blad ktory powodowal, ze po wejsciu na serwer nocheatem dostawalo sie wiadomosc "... is an invalid user code".
+ Naprawiony blad ktory powodowal wywalenie sie gry w przypadku braku pliku maps.lst i probie wybrania mapy w "voting menu".
+ Kolejny naprawiony blad: powerupsy nie pojawiaja sie z rozpoczeciem meczu jesli na warmupie zostaly zaglosowane na 0.
+ Przydzielanie adminow na okreslona ilosc meczow ("giveadmin <name> <haslo> <na_ile_meczow> <flagi>" na_ile_meczow = -1 -> na nieokreslona ilsc).
+ Nowe komendy "adminlist" i "deladmin" dostepne tylko dla admina z wszsytkimi uprawnieniami.
+ Gdy gracz jest adminem przed jego name wstawione jest "[admin]". Zeby nie bylo adminow pod fejkowymi nickami, nazwa ktora stoi za "[admin]" jest pobierana z listy adminow.
+ Admin podczas meczu nie moze swobodnie latac, musi kogos obserwowac.
+ Szczegolowe info o vote po wpisaniu np: "vote tl".
+ Nowa komenda "talk".
+ Admin moze talkowac do wszystkich.

Wersja pod winde
Wersja pod linuczka
Starsze wersyje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2004, o 01:21 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ostatnio prace nad TDM ruszyly pelna parą skutkiem czego przedstawiam wersje v0.5. Oto jakies zmiany zostaly wprowadzone:

+ Accuracy napisane praktycznie od nowa (optymalizacja kodu ;)).
+ Do accuracy dodane kills, deaths, damage given, damage received (dla kazdej broni).
+ Nad accuracy wyswietlana lista poniesionych itemsow (wazniejszych) wraz z calkowita iloscia podniesien (przez wszystkich graczy).
+ Pod accuracy total damage (given/received) i team damage (given/received).
+ Podczas gdy gracz podlaczy sie na serwer wyswietlany jest komunikat: "name connected from ip."
+ Kiedy gracz wejdzie na serwer wyswietla sie komunikat: "name entered the game (clients = x)."
+ Spectatorzy podczas meczu nie moga swobodnie latac, musza kogos obserwowac.
+ Przy obserwowaniu gracza mozna wlaczyc lub wylaczyc jego liste broni.
+ Gdy mamy wyłączonego PSa w statusie armora jest info PS OFF.
+ Poprawione komendy druzynowe. Jesli admin jest czlonkiem druzyny przy komendach tych nie musi podawac argumentu (A lub B).
+ Po wpisaniu talk bez agrumentow wyswietla sie lista graczy.
+ Dodane lekkie opóźnienie efektów (rl, gl, rg) tylko przy hand 3, aby nie zasłaniać ekranu.
+ Jesli mamy bron na liscie do ktorej nie ma ammo to przed ikonka jest 0.
+ Nazwy druzyn i skiny mozna zmieniac tylko na warmupie i pregame.
+ Na koncu meczu zeby cos powiedziec nie trzeba pisac say.

Poprawione błędy:

+ Naprawiony blad, ktory wieszal serwer po wpisaniu "adminlist".
+ Naprawiony blad, ktory powodowal znikanie IP gracza po zmanie mapy.
+ Naprawiony blad, ktory wieszal serwer jesli admin wpisal readyteam bez argumentu.
+ Naprawiony blad, ktory powodowal, ze nie mozna bylo sie poruszac jesli gracz ktorego sie obserwowalo wyszedl i nie bylo innych graczy w grze.
+ Naprawiony blad, ktory powodowal, ze przechodzac przez miejsce w ktorym rozlaczyl sie gracz poruszalo sie "kanciasto" (i czasem slychac bylo dzwiek RG).

Wersja łindołsowa
Wersja linuksowska
Starsze wersje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2004, o 12:43 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Skoro dodaje tu posta, musi to oznaczac ze wyszla nowa wersja TDM v0.6. Dzieki ogromnej mobilizacji udalo nam sie wprowadzic tak wiele zmian zaledwie w 7 dni. Co nowego?

+Nowy scoreboard (zoptymalizowany na zasadzie BattleGrounda i Tourneya). Miesci sie w rozdzielczosci 512x384.
+Komenda items pokazuje zebrane przedmioty.
+Na koniec meczu wyswietlany jest komunikat o wyniku, nastepnie po 2 sek items info i po kolejnych 2 - accuracy.
+Jako argument do komendy "id" mozna podac polozenie x i y wzgledem srodka ekranu.
+Punktacja w prawym dolnym rodu zostala wzbogacona o roznice fragow obu druzyn.
+Zmieniona kolejnosc pokazywania oldscore. Najpierw aktualne potem stare.
+Jesli mecz zostanie przerwany to na warmupie i pregame nie ma oldscore z poprzedniego ukonczonego meczu.
+Podczas laczenia sie gracza na serwer nie jest podawana ostania czesc adresu ip (przykład: name connected from 213.23.76.x).
+Komunikaty "name entered the game (players = x, spectators = x)." i "name disconnected (clients = x, spectators = x).".
+Optymalizacja kodu vote.
+Nowa komenda "dmf" wyswietla dostepne dmflagi wraz z opisem i wartoscia.
+Mozna glosowac dmflagi (vote dmf).
+Do voting menu dodane dmflagi.
+Komenda "dmf" moze byc uzyta przez admina z odpowiednimi uprawnieniami do zmiany dmflags.
+Komenda "Time 0". Admin moze zapauzowac gre na nieokreslony czas (hold z bg).
+Dodany komunikat gdy gracz zapauzuje gre: "Time out called by name.".
+Jako argument do komendy "time" admin z odpowiednimi uprawnieniami moze podac czas na jaki mecz ma byc zatrzymany.
+Admin z odpowiednimi uprawnieniami moze wznowic mecz niezaleznie od tego kto go zatrzymal.
+Komunikat w konsoli na 3,2,1 sek. przed wznowieniem meczu.
+Pliki ban.lst i admin.lst posiadaja w nazwie numer portu na ktorym stoi serwer, np: ban27910.lst, admin27910.lst.

Poprawione bugi:

+Poprawione ID. Jesli gracz ma wyłączony Power Shield, na ekranie wyswietla sie "PS OFF".
+Gracze z przeciwych druzyn moga ze soba talkowac. Spektatorzy nie moga z talkowac z graczami i vice versa (podczas meczu).
+Flaga DF_FORCE_RESPAWN (1024) domyslnie wlaczona.
+Flaga DF_SAME_LEVEL (32) domyslnie wlaczona.
+Flagi DF_MODELTEAMS i DF_SKINTEAMS oznaczone jako "NOT USED".

Zapraszam do pobierania:

Wersja Windowsowa
Wersja Linuksowa
Starsze wersje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2004, o 12:51 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Po ponad 4 miesiacach w koncu moge oddac do waszego uzytku kolejna wersje TDM v0.7. W zipie z plikami znajduje sie angielska wersja zmian oraz polska instrukcja oblsugi adminow (szukam osoby ktora podjelaby sie przetlumacznia tego tekstu). Oto lista zmian:

+ Nowe komendy serwerowe: "sv addadmin", "sv deladmin" i "sv adminlist".
+ Oldscore znika po 60 sekundach lub od razu na pregame.
+ Zoptymalizowany scoreboard.
+ Na warmupie domyslna bronia jest RL i nie ma BFG, nawet jesli zmienna allow_bfg = 1).
+ Nowa zmienna serwerowa: stinkyboy, jesli ping gracza osiagnie wartosc przez nia ustalona, zaczna latac wokol niego muchy (domyslnie 0). :]]]
+ W liscie graczy "playerlist" wyswietlane jest imie gracza ktorego spectator obserwuje.
+ Nowa zmienna serwerowa: fastweapons, ustawiona na 1 powoduje ze bronie zmieniaja sie szybciej (domyslnie 0).
+ Mozna wyrzucac bron ktora sie wlasnie trzyma, nawet jesli ma sie tylko jedna. Po wyrzuceniu nastepuje zmiana broni zgodnie z kolejnoscia w przypadku braku amunicji.
+ Ciekawa bajera w postaci tablicy z wynikami, czasem do konca meczu i innymi informacjami. Polozenie na mapie jest odczytywane z pliku scoreboard_port_.lst (_port_ - port na ktorym stoi serwer). Mozna umiescic wiecej niz jedna na mapie.
+ Przy wlaczonym 'id' widac nazwy graczy z przeciwnych druzyn.
+ W programach typu QView, ASE etc. widac ilosc fragow zdobytych przez druzyny ("#Score_A", "#Score_B") oraz czas pozostaly do konca meczu ("#Time_Left").
+ Nowa komenda "pass" za pomoca ktorej admin z pelnymi uprawnieniami moze ustawic haslo serwera.
+ Do vote dodana zmienna "fastweapons".
+ Admin moze ustawic fastweapons w dowolnym momencie przy pomocy komendy "fastweaps". Graczom po wpisaniu wyswietla sie aktualny stan fastweapons.
+ Nowa komenda "gibs" pozwala adminowi ustawic zmienna serwerowa "allow_gibs" a graczom sprawdzic stan ten zmiennej.

Poprawki:

+ Poprawione pare bledow w "id".
+ Naprawiony bug w liscie map, adminow i banow.
+ Respawny sa "bardziej" losowe (Inicjalizacja generatora liczb losowych uzalezniona jest od czasu, algorytm Mitchell'a-Moore'a jak to cos komus mowi ;]).
+ Komendy invdrop nie mozna uzywac na warmupie i pregame.
+ Status meczu i punktacja przesuniete blizej srodka w lewo.

No i na koniec linki:

Wersja Windowsowa
Wersja Linuksowa
Wszystkie wersje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2005, o 21:29 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Lista zmian w wersji v0.8:

v0.8.1:
+ Dodany autoupdate dla wersji pod linuxa. Nowe zmienne: ud_filename, ud_address, ud_time i ud_restart kontrolujace autoupdate.
+ Naprawione sporo memory leakow.

v0.8.2:
+ Nowa zmienna "instagib". Uaktywnia tryb InstaGib RG Only TeamPlay. (domyslnie 0 = wylaczone).
+ Dwie nowe zmienne odpowiadajace za nazwy konfigow do zyklego TP i InstaGib TP: "instagib_cfg" i "tp_cfg". Przy zmianie instagib z 0 - 1 execowany jest "instagib_cfg" a z 1 - 0 "tp_cfg".
+ Mozliwosc glowosania trybu instagib.

v0.8.3:
+ Po wpisaniu "id" lub "id 0 0" opis pojawia sie w tym miejscu co w battle a nie na srodku ekranu jak poprzednio.
+ Mozliwosc przelaczania trybu rzucania broni. Domyslnie nie mozna wyrzucac trzymanej broni jesli zostala tylko jedna. Po wpisaniu "new_drops" aktywowany zostaje nowy tryb wyrzucania: mozna wyrzucic ostatnia bron.
+ W przypadku "new_drops" jesli zostanie tylko jedna sztuka broni ktorej wlasnie uzywamy to ikonka na dole ekranu zacznie migac sygnalizujac, ze wyrzucajac bron stracimy ostania sztuke.
+ %w wyswietla krotka nazwe broni a %W pelna.
+ Naprawiony blad powodujacy masowe overflowy przy wiekszej ilosci graczy.
+ Respawny takie jak w battle, czyli nie calkiem losowe.

v0.8.4
+ Gracz, ktorego rozlaczylo w czasie meczu po ponownym polaczeniu odzyskuje zdobyte fragi i swoje ustawienia.
+ Dodany kapitan. Gracze nie moga sami sobie dawac kapitana. Tylko kapitan moze uzywac nastepujacych komend: "lockteam", "unlockteam", "readyteam", "pickplayer", "kickplayer", "teamname", "teamskin".
+ Jesli kapitan wyjdzie z gry (lub z druzyny) nie przekazujac uprzednio kapitana innemu graczowi, kapitanem staje sie gracz z jego druzyny, ktory najdluzej przebywa w grze.
+ Nowa komenda "captain" za pomoca ktorej gracz moze dowiedziec sie kto jest kapitanem, kapitem moze mianowac innego gracza ze swojego teamu, admin moze mianowac dowolnego gracza (z wyjatkiem spectatorow).
Wersja ta nie jest dostepna do sciagniecia (mozna bylo na niej pograc przez pewien czas na niektorych serwerach).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2005, o 21:32 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Lista zmian w wersji v0.9, ktora do tej pory byla dostepna na viperze i innych serwerach:

+ Naprawiony blad powodujacy overflowy graczy na koncu meczu.
+ "TEAMKILL" zmienione na "TEAMMATE KILL" w kolorze zielonym.
+ Gracz moze uzywac spacji w swoim name.
+ Kursor w menu moze przechodzic z poczatku na koniec i z konca na poczatek.
+ Poprawione automatyczne otwieranie druzyn.
+ Kapitan w scoreboardzie jest oznaczony kolorem zielonym, reszta graczy bialym niezaleznie czy sa READY czy NOTREADY.
+ Gdy timelimit jest wiekszy niz 19 minut, kapitanowie obu druzyn maja do dyspozycji 3 przerwy podczas meczu. W przciwnym wypadku tylko admin moze zapauzowac mecz.
+ Po zginieciu mozna sie respawnowac po uplywie 700ms.
+ Na zakonczenie pokazywana jest rozwinieta punktacja w ktorej sa takze gracze ktorzy wyszli podczas meczu.
+ Na warmupie mozna miec BFG ale strzela blasterem :].
+ Ze score wywalony net a na jego miejsce wstawione eff = (score*100)/(score+deaths).
+ W oldscore zostal net a zamiast pingu poszczegolnych graczy jest ich eff.
+ Dodany trzeci tryb kamery, sledzenie gracza z quadem.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_configs" okreslajaca ktore konfigi mozna zaglosowac.
+ Wprowadzone wczesniej zmienne "instagib_cfg" i "tp_cfg" zostaly usuniete ze wzgledu na dodanie zmiennej "sv_configs".
+ Do vote dodana nowa opcja: "config". Pozwala na zaglosowanie na wybrany konfig wpisany w zminnej "sv_configs". Mozna glosowac zarowno przez polecenie "vote" jak i z menu.
+ Nowa komenda "configlist" wyswitlajaca dostepne konfigi serwera.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_adminlist_filename" za pomoca ktorej mozna ustawic nazwe pliku z adminami z ktorego maja byc wczytywane hasla. Domyslnie hasla wczytywane sa z pliku admin_port_.lst (gdzie _port_ jest liczba okreslajaca na ktorym porcie stoi serwer).
+ Nowe zmienne serwerowe: allow_vote_dmf, allow_vote_tl, allow_vote_bfg, allow_vote_powerups, allow_vote_map, allow_vote_config, allow_vote_kick, allow_vote_fastweapons. Pozwalaja na zablokowanie glosowania danej opcji.
+ Nowe komendy "vlock" i "vunlock" pozwalajace adminowi na blokowanie lub odblokowanie glosowania danej opcji.
+ Domyslnie allow_vote_dmf jest ustawione na "0" co oznacza ze nie mozna glosowac dmflags.
+ Do vote dodana nowa opcja: "cancel". Gracz, ktory rozpoczal glosowanie moze je anulowac. Admin moze anulowac kazde glosowanie, nie tylko rozpoczete przez siebie.
+ Nowa komenda dla admina: "hold" dziala tak samo jak "time 0", czyli zatrzymuje mecz na nieokreslony czas.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawnrandom". Domyslnie "0", jesli zostanie ustawiona na "1" gracze beda sie pojawiali w zupelnie przypadkowych miejscach na mapie.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawnrandom_numtries". Domyslnie "0", okresla ile tdm moze wykonac prob znalezienia przypadkowego miejsca na respawn. "0" oznacza, ze bedzie szukal az znajdzie. Na wolniejszych komputerach (np. 486 33Mhz ;)), mozna ustawic wartosc 1000 zeby za bardzo nie obciazac serwera. Jesli wtedy po 1000 prob miejsce do pojawienia gracza nie zostanie znalezione, gracz pojawi sie na jednym z oryginalnych spawnow mapy.
+ Przy "sv_spawnrandom" "1" poczas respawu gracz stoi tylem do najblizszej sciany.
+ Gdy jest sie spectatorm i nikogo sie nie sledzi to nacisniecie +moveup powoduje przemieszczenie sie do gory a nie przelaczenie sie do trybu sledzenia.
+ Zmienna "sv_maplist" pozwala na ustawienie nazwy pliku z lista map, dzieki temu rozne konfigi moga uzywac roznych list.
+ Gdy jest sie spectatorem i nikogo sie nie sledzi, nacisniecie "+attack" spowoduje wlaczenie menu a ponowne nacisniecie wybranie tego co znajduje sie pod kursorem.
+ Nowa zmienna serverowa "sv_displaynamechange", domyslnie "1" ustala czy tdm ma wyswietlac zmiany name gracza. W wiekszosci modow zajmuje sie tym q2admin ale jesli istnieje taka mozliwosc, lepiej jest wylaczyc ta opcje w q2adminie a wlaczyc w TDM.
+ Nowa komenda "players" ktora dziala tak samo jak "playerlist".
+ Nowa komenda "chase" pozwalajaca spectatorowi przelaczyc sie do trybu sledzenie a nastepnie do zmiany sledzonego gracza.
+ Oldscore nie resetuje sie po 60 sek. po zmianie mapy lecz dopiero przy rozpoczeciu meczu. Po 60 sek. jednak nie jest juz dostepne przez komende "score", tylko poprzez "oldscore".
+ Przy wlaczonym menu mozna uzywac "weapnext" i "weapprev" do zmiany pozycji kursora, a w przypadku sledzenia gracza mozna uzywac tych komend do wyboru innego gracza (nastepnego badz poprzedniego).
+ Nowa zmienna "sv_obsmode" okreslajaca czy spectatorzy moga rozmawiac z graczami podczas meczu: "0" - moga, "1" - moga rozmawiac tylko z innymi spectatorami, "2" - nie moga wogole rozmawiac.
+ Nowa komenda dla adminow: "obsmode". Ustawia "sv_obsmode na odpowiednia wartosc: "speak" = "0", "whisper" = "1", "shutup" = "2".
+ Nowe zmienne serwerowe "sv_log_connect", "sv_log_admin", "sv_log_votes", "sv_log_change" ktorych wartosc okresla do jakich plikow beda logowane poszczegolne akcje.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawn_invincible" okresla przez jaki czas gracz po respawnie bedzie mial invulnera. Domyslnie "0" - wylaczone. "1" = 0.1 sek, "10" = 1 sek, itd. Jesli gracz wystrzeli z broni to invulner zostaje wylaczony przed czasem.
+ Nowa komenda "highlight". W punktacji domyslnie innym kolorem oznaczeni sie kapitanowie druzyn. Po wpisaniu tej komendy innym kolorem bedzie oznaczony gracz, po ponownym pisaniu nikt. I tak w kolko ;).
+ Spectatorowie nie moga rozpoczynac glosowania podczas trwania meczu.
+ Do vote dodana nowa opcja: "tp". Mozna glosowac 4 rozne tryby tp (domyslnia wartosc to "2"):
- "1" - gracze nie zadaja obrazen sobie ani graczom ze swoich druzyn.
- "2" - gracze moga zabic siebie oraz graczy ze swoich druzyn.
- "3" - gracze moga zadac obrazenia sobie oraz zbroi graczy ze swoich druzyn ale nie ich hp.
- "4" - gracze moga zadac obrazenia sobie ale nie graczom ze swoich druzyn.
+ Nowa komenda "tp" pozwalajaca adminom zmienic tryb TP a pozostalym graczom dowiedziec sie jaki jest aktualnie.
+ Do score dodane obrazki modeli druzynowych.
+ Przy "sv_spawnrandom" ustawionym na "1" mozna definiowac przestrzenie z ktorych bedzie losowane miejsce respawnow graczy. Ladowane sa one z pliku tdm\spawns\nazwa_mapy.ran, czyli np. tdm\spawns\q2dm1.ran. Jesli TDM nie znajdzie pliku to spawny losowane sa z przestrzeni calej mapy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2005, o 21:38 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
A teraz najnowsza wersja v0.9.1 zawierajaca pare poprawek do wersji v0.9 oraz pare innych zmian:

+ Poprawiony bug ktory powodowal pojawianie sie na raz bfg i railguna na q2dm2.
+ Do old score dodane obrazki modeli druzynowych.
+ Do "sets" dodane info o trybie TP.
+ Dzwiek podczas oddawania glosu.
+ Pare poprawek w menu.
+ Podczas pauzy w hudzie w miejscu stanu meczu jest info w formie: "MM:SS (ss)", gdzie MM i SS to czas pozostaly do konca meczu a ss to ilosc sekund pozostala do konca pauzy.
+ W scorze na koncu meczu dodane troche przydatnych informacji.
+ "allow_gibs" domyslnie ustawione na "1".
+ Spectatorzy moga uzywac skrotow %w/%W %h/%H %n/%N %l/%L %a/%A.
+ Jak jest admin to druzyna moze uzyc 1 time na mecz, a jak nie ma to 3.
+ Zmieniona kolejnosc w komendzie "hud". Pierwsze uzycie wlacza liste a drugie wlacza migajace ikony.
+ Dodane dzwieki przy timein i timeout.
+ Naprawione chasecamy.
+ Kod vote napisany od nowa, mozliwosc glosowania paru rzeczy na raz - tylko z vote menu.
+ Deathsy nie dodaja sie tylko jak gracza zabije gracz z jego druzyny.
+ Do vote dodana opcja "hud".
+ Nowa zmienna serwerowa "allow_vote_hud" okreslajaca czy mozna glosowac "hud".
+ Nowa zmienna serwerowa "allow_hud" okreslajaca czy mozna wlaczyc liste broni w hudzie.
+ Gracz moze zmienic vote tylko 3 razy.
+ Nowa komenda dla adminow: "config" pozwalajaca na execowanie wybranego konfiga serwera.
+ "allow_vote_config" ustawione domyslnie na "0".
+ Nowa komenda "commands" wyswietlajaca liste wszystkich komend tdm.
+ Naprawiony bug ktory powodowal ze czasami na rozpoczecie meczu gracz mogl pojawic sie w scianie.

Przydatne (lub nie) linki:
Wersja Windowsowa
Wersja Linuksowa
Wszystkie wersje
Strona domowa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: v0.9.2
PostNapisane: 31 gru 2008, o 17:12 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Skonczylismy prace nad nowa wersja naszego moda: v0.9.2. Pelna lista zmian:

+ Wpisanie "name [admin]" nie powoduje ustawienia pustego name.
+ Poprawiony blad w kickban (banowanie IP + port).
+ Na pauzie score odswieza sie co 0.5 sek.
+ Obserwator nie moze zrobic "kill".
+ Poprawiony blad nie pokazujacego sie accuracy gdy w nazwie gracza znajdowaly sie spacje.
+ Banowane adresy nie duplikuja sie.
+ Gdy mecz zostanie przerwany z powodu braku graczy w jednej z druzyn, graczom zostaje wyswietlone ich "accuracy".
+ Zmiany kosmetyczne w menu vote.
+ Informacja o dodaniu bana.
+ Nowa komenda "tell" - odpowiednik "talk".
+ W maplist dodana kolumna z numerem mapy.
+ Mozliwosc glosowania map wedlug kolejnego numeru na liscie (np. "vote map #1").
+ Poprawione parsowanie plikow tekstowych.
+ Mozliwosc wstawiania komentarzy na listach map itp.
+ Zmienna "spectator" w konfigu u klienta pozwala zachowac niektore ustawienia tdm (nie trzeba ich ustawiac za kazdym razem po polaczeniu na serwer):
    - 2 - ID wlaczone (moze zostac w przyszlosci zastapiane poniewaz ID jest zawsze domyslnie wlaczone),
    - 4 - lista broni w hudzie wlaczona,
    - 8 - mozna wyrzucic aktualnie uzywana bron (nawet jak zostanie ostatnia),
    - 16 - auto record,
    - 32 - auto screenshot,
    - 64 - auto screenshot jpeg.
    Aby ustawic wiecej niz jedna opcje nalezy zsumowac odpowiednie wartosci.
+ Nowe komendy w konsoli serwera: sv banlist, sv ban, sv unban.
+ Komenda "ban" oraz "kickban" mozna banowac gracza na okreslony czas (np. "ban 123.123.123.123 12m").
+ Nowa komenda "refcode" pozwalajaca ustawic haslo dla sedziow.
+ Nowa komenda "refflags" pozwalajaca ustawic uprawnienia sedziow (zmienna "sv_referee_flags" - wartosci takie jak dla adminow).
+ Nowa komenda "reftag" pozwalajaca ustawic tag jaki bedzie pojawial sie przed nickiem sedziego (zmienna "sv_referee_tag").
+ Sedzia moze uzywac tylko "kickban" z komend banujacych (ban jest ustawiany na tyle czasu ile wynosi timelimit).
+ Zbanowanemu graczowi pojawia sie w konsoli komunikat "You are Banned".
+ Podczas meczu moga glosowac tylko gracze, natomiast podczas innych trybow kazdy.
+ Druzyny nie otwieraja sie po zmianie mapy.
+ Kapitan nie zmienia sie po zmianie mapy.
+ Aliasy dla polecenia pickplayer - pick, pickp, p.
+ Aliasy dla polecenia kickplayer - kickp, k.
+ Poprawione wyswietlanie dlugich list.
+ Zniesiony limit ilosci zabanowanych adresow IP.
+ Nowe polecenie "isbaned" sprawdzajace, czy podany adres IP ma bana.
+ Do komendy "banlist" moza podac jako parametr adres IP lub jego czesc.
+ Gdy kapitan ktory opuscil druzyne zatrzymal wczesniej gre, nastepny kapitan moze ja wznowic.
+ 3 tryby odradzania:
    - najdalszy spawnpoint od przeciwnikow (dmflags = 512),
    - losowo z rozkladem normalnym (domyslnie),
    - medota ruletki - wieksze prawdopodobienstwo pojawienia sie na spocie w poblizu graczy ze swojej druzyny niz z przeciwnej (dmflags = 64).
+ Poprawione wyswietlanie ID (ulepszony algorytm zapobiega "widzeniu przez sciany").
+ Strzelanie ze srodka celownika domyslnie wylaczone (hand 3 - zmienna: allow_hand3).
+ Mozliwosc glosowania hand3 (domyslnie wylaczona - zmienna: allow_vote_hand3).
+ Poprawiony blad windy wyjezdzajacej poza swoja trase.
+ Poprawiony blad wywalajacy serwer przy "vote tp".
+ Nowe polecenie dla admina: "silence" - powoduje, ze gracz nie moze pisac do wszystkich, tylko do graczy ze swojej druzyny.

Pliki do sciagniecia znajduja sie tutaj: ftp://gingers.rulez.pl/tdm


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 31 gru 2008, o 17:41 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
gg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 31 gru 2008, o 19:58 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2004, o 11:17
Posty: 392
Lokalizacja: New Port, Oregon
Karma: 38
Harven miazdzysz suty odkąd napisałeś tego moda. DLL'e i inne zabawki pozostawiam w Twoich rękach. Jesteś dobry w tym co robisz i to świeci się w oczy tym co wiedzią OCB. Reszte pomocników również pozdrawiam... Najleszego.

_________________
Twój komentarz oczekuje na moderację.

halopinopopo - FAIL


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 1 sty 2009, o 12:40 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
brawo, dziekujemy za wspanialy noworoczny prezent. pzdr!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza