[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2004, o 18:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, o 16:47
Posty: 2019
Lokalizacja: Cz
Karma: 2
No ja ostatnio też grałem na tdm i w 2v2 3x miałem respa w tym samym czasie co przeciwnik (tj. ja miałem -1 bo stałem tam gdzie się urodził ktoś inny).
Dziwna sprawa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2004, o 14:06 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie rozumiem czemu uwazacie, ze jak pojawicie sie pare razy pod rzad w tym samum miejscu to jest cos nie tak. Jesli myslicie ze TDM kantuje respy to zrobcie sobie taki eksperyment: wezcie np. 10 kul (10 spawnow na dm1), takich zeby kazda byla inna, wsadzcie je do pudla, wymieszajcie i losujcie za kazdym razem zapisujac jaka wylosowaliscie i nastepnie wkladajac spowrotem do pudla. Moze to was przekona ze instnieje mozliwosc wylosowania pare razy pod rzad tego samego spawna. Mozecie tez zrobic ten eksperyment z kolegami (kazdy musi miec osobe pudlo i 10 kul) zeby zobaczyc czy mozliwe jest zeby dwie czy nawet trzy osoby wylosowaly ta sama kule w jednym momencie.

Jesli w battle nie zdazaja sie takie sytuacje, oznacza to, ze tam respy nie sa losowe tylko w jakis sposob ustawiane dla ulatwienia gry.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2004, o 20:25 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
Nie wiem czy to bug czy zamierzenie ale:
W trybie instagib nie powinno byc zadnych armorow i mh. Rowniez jak gralem ig zauwazylem ze gdy wezme jakas bron moge pozniej jej uzyc =/. I ostatnia sprawa - przydaloby sie unlimited ammo :)

_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2004, o 10:00 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
To nie jest bug tylko brak odpowiedniego configa na serwerze. Zeby insta dobrze dzialalo trzeba zmienic dmflags na 11307 na zwyklem teamDM sa 1072. Jak chcesz przelaczyc instagib na serwerze na ktorym nie ma konfiga to za pomoca komendy "vote dmf" i "dmf" musisz samodzielnie ustawic odpowiednie flagi. Pod "dmf" jest opis co ktora flaga robi. Oto ktore flagi powinny byc aktywne:
DF_NO_HEALTH 1 - aktywna
DF_NO_ITEMS 2 - aktywna
DF_WEAPONS_STAY 4
DF_NO_FALLING 8 - aktywna
DF_INSTANT_ITEMS 16
DF_SAME_LEVEL 32 - aktywna
DF_SKINTEAMS 64
DF_MODELTEAMS 128
DF_NO_FRIENDLY_FIRE 256
DF_SPAWN_FARTHEST 512
DF_FORCE_RESPAWN 1024 - aktywna
DF_NO_ARMOR 2048 - aktywna
DF_ALLOW_EXIT 4096
DF_INFINITE_AMMO 8192 - aktywna
DF_QUAD_DROP 16384
DF_FIXED_FOV 32768
-----------------------------
suma: 11307

edit:
Przydaloby sie tez zrestartowac mape po ustanieniu flag.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2004, o 18:13 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jak w tdm sie zmienia obsmode albo overtime? Czy sa wogole takie komendy dla adminow czy jakos inaczej to rozwiazano.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2004, o 21:31 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Overtime jest staly, 5 min. Obsmode nie ma. Na czym to polega?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2004, o 22:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
a saden det?

obsmode - tryb wypowiedzi observera :D
obsmode asd
gdzie asd:
speak - moze mowic se
whisper - moze talkowac
shutup - moze se pogmerac

zwykle na meczach lucasa z purrim sie daje obsmode whisper jak siedzi sto obsow i mowia JEDZ PURRIEGO
LUCAS GO GO
POLSKA BIALO CZERWONI


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2004, o 00:27 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
AHA!
W takim razie w tdm jest obsmode ustawione na shutup :D. Jak cos to moge zrobic zeby mozna bylo ustawic inaczej.

sadam det jest po 5 minutowym rover tajmie pod warunkiem ze nadal jest remis.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2004, o 00:03 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 23 wrz 2002, o 12:35
Posty: 401
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Harven, jest bug w Twoim modzie. Kiedy gralem z majkelem 1/1 po odliczaniu 10...9..8 itd. zrespowalo mnie normalnie. potem strzelilem z blasta i nagle przenioslo mnie w tryb observera, w oczy majkela. wtf? majkel odrazu myslal, ze wyszedlem, bo nie podobal mi sie resp. juz 2 raz to mialem.

_________________
= GG = 344779 =
http://www.quake2.hk.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2004, o 10:52 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Masz moze demko?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2004, o 12:06 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 23 wrz 2002, o 12:35
Posty: 401
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Harven, nie mam demka. mam jakies przeblyski ze to sie stalo po tym, jak w czasie warmupa wyszedlem ze 2 razy z tima, wszedlem, countdown, znowu wyszedlem a potem juz normalny countdown a po nim ta dziwna akcja, ze samo mnie przenioslo:)

_________________
= GG = 344779 =
http://www.quake2.hk.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2004, o 04:11 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
uehueuhehuue: Nie wiem... :D To jakis bak do naprawy :D
http://karabasow.fm.interia.pl/quake004.jpg

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2004, o 04:23 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
8O winda do nieba


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2004, o 09:46 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
$this->bbcode_second_pass_quote('KarabasoW', 'u')ehueuhehuue: Nie wiem... :D To jakis bak do naprawy :D
http://karabasow.fm.interia.pl/quake004.jpg
czesto tak sie dzieje, czasem winda tez sie zapada pod ziemie :)

Zaraz (chyba) ktos madry powie ze trzeba mape zresetowac :D
_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2004, o 12:55 

Karma: 0
ja powiem tylko tyle, ze na wlasne oczy widzialem ten przypadek grajac klanowke na jakims zagranicznym servie. Smiesznie bylo :)


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 gru 2004, o 02:24 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Standardowy bug q2 ktory nie daje mi spokoju. Dzieje sie tak jak jedna mapa jest wlaczona przez dluzszy czas. Juz doszedlem do tego ze potrafie go zasymulowac lecz wciaz nie moge dojsc do jego zrodla :P. W koncu go jednak dopadne i naprawie.

btw. trzeba mape zresetowac :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 gru 2004, o 03:35 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
moze po prostu dac auto-reaload mapy gdy wszyscy opuszcza serwer... :?

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2004, o 12:17 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Auto-reload juz od dawna jest. Problem jest tylko taki ze r1q2 na niektorych serwerach nie pozwala na to.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 19:41 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Wczoraj bylem na sQ TDM, z tego co widze to chyba jest najnowsza wersja moda tam, i nie da sie zavotowac kickuser. Tzn da sie, jest vote, ludzie daja yes, pisze ze vote passed ale kolesia nie wykopuje z serwa...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 20:18 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
OK, dzieki za cynk, juz wiem gdzie blad.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza