[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 26 kwi 2024, o 08:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 25 paź 2009, o 18:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
rotfl .. czego to sie czlowiek dowiaduje po tylu latach gry :D

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 25 paź 2009, o 19:42 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
no pamiętam były już na fb rozkminy dotyczące tego zjawiska
wędrówki zwłok widać dobrze na slowmotion, chyba asbest pokazał to na krótkim avi
a kierunek lotu wskazuje lokalizację respa, na którym się pojawia gracz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Bug z windą... Wczoraj miałem dziwną akcję na dm1! Wydaje mi sie ze to zwiazane jest z tymi znikającymi rakietami... O co cho? Zrzuciłem granat(gl) w dół windy a ten odbił się spowrotem na moją wysokość i miałem self killa? :/

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
mozna cos zrobic z wybuchajacymi zwlokami zeby nagle nie obracaly mnie o 180stopni ? :X

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:22 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:52
Posty: 2684
Lokalizacja: warszawa,s
Karma: 427
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'B')ug z windą... Wczoraj miałem dziwną akcję na dm1! Wydaje mi sie ze to zwiazane jest z tymi znikającymi rakietami... O co cho? Zrzuciłem granat(gl) w dół windy a ten odbił się spowrotem na moją wysokość i miałem self killa? :/

hahaha, rozbawila mnie ta historia :D wyobrazam sobie twoja mine wtedy :D
_________________
sierota po Lost ;) & Q2 сдиелно ж ссср


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Albo jak zwloki sa na windzie to winda czesto sie zacina i nie chce dalej jechac...

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'A')lbo jak zwloki sa na windzie to winda czesto sie zacina i nie chce dalej jechac...

To akuratnie jest fajne, szczegolnie na dm5 jak się odbija kanciapę ;D
Aha i coś jeszcze. Często się zdarza taki SPAWN bug, że jak się "rodzisz" to patrzysz w sufit. Dało by radę coś z tym zrobić?
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 14:58 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
No dla mnie nie jest, jade winda na gore, winda zatrzymuje sie w polowie drogi, wchodzi koles na lifta i mnie zabija... :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 16:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
ale zwloki to zwloki zawsze mozesz je zblastowac to czesc gry


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 17:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
i zmieniac z rury z ostatnim slugiem na blasta w momencie sieczki by zblastowac zwloki :|

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 19:06 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
ej bez kitu, nie rozumiem PO CO ingerowac w fizyke gry, rozumiem poprawic jakies bledy tdm'a ale po chuja zmieniac czy maja granaty zabijac przy kladzie (jak zajebiesz goscia z granatem w rece) czy nie, albo z tymi zwlokami czy rakietami nie trafiajacymi w kolesia jezdzacego winda, czy jak leza jakies zwloki i Ci ubedzie wiecej HP jak przy nich stoisz, ja o tym wiem ze sie tak dzieje i sie z tym licze jak biegam kolo zwlok, a robic z tego problem to bez sensu :/
IMO to czesc gry i kazdy po tylu latach gry powinien sie przyzwyczaic, nie umiecie sie bawic? imo fajnie jak koles jeszcze wybuchnie z granatem, ja np jak trzymam granata to zawsze na to licze ze jeszcze mu pierne w twarz jak mnie jakis zabije :D :) a jak sam tak zgine to wiem ze taka gra i gram dalej?
to czesc gry i po co to zmieniac? wiekszy fun? a Wy kombinujecie i robicie problem jak go nie ma, takie moje zdanie ale i tak juz w chuj sie podzialo w tych kwestiach i pewnie to nieodrwacalne (te wasze naprawianie pseudo bugow)
pozdro.

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 27 paź 2009, o 21:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Qiub', 'e')j bez kitu, nie rozumiem PO CO ingerowac w fizyke gry, rozumiem poprawic jakies bledy tdm'a ale po chuja zmieniac czy maja granaty zabijac przy kladzie (jak zajebiesz goscia z granatem w rece) czy nie, albo z tymi zwlokami czy rakietami nie trafiajacymi w kolesia jezdzacego winda, czy jak leza jakies zwloki i Ci ubedzie wiecej HP jak przy nich stoisz, ja o tym wiem ze sie tak dzieje i sie z tym licze jak biegam kolo zwlok, a robic z tego problem to bez sensu :/
IMO to czesc gry i kazdy po tylu latach gry powinien sie przyzwyczaic, nie umiecie sie bawic? imo fajnie jak koles jeszcze wybuchnie z granatem, ja np jak trzymam granata to zawsze na to licze ze jeszcze mu pierne w twarz jak mnie jakis zabije :D :) a jak sam tak zgine to wiem ze taka gra i gram dalej?
to czesc gry i po co to zmieniac? wiekszy fun? a Wy kombinujecie i robicie problem jak go nie ma, takie moje zdanie ale i tak juz w chuj sie podzialo w tych kwestiach i pewnie to nieodrwacalne (te wasze naprawianie pseudo bugow)
pozdro.


akuratnie noobie problem z windą pojawiał się zajebiście częściej w tdm niż w pure q2 więc stfu :P
pozdro
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 11:05 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
a kiedy ostatnio grales w pure q2, ze taki tego jestes pewny? bo dla mnie pure q2 to deathmatch bez zadnych modow, a dla Ciebie? chyba ze skaczesz z kolegami po lanie na czystym deathmatchu, ale watpie i pewnie raczej grasz na jakims modzie typu Battle.
"noobie" :>
osobiscie w PURE q2 gralem z 10 lat temu i nie pamietam jak czesto rakiety przelatywaly "przez" winde, ale moze Ty masz lepsza pamiec :}
Pozdro.

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 15:16 
Cukierkowy

Dołączył(a): 13 sty 2008, o 19:10
Posty: 201
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Karma: 7
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'B')ug z windą... Wczoraj miałem dziwną akcję na dm1! Wydaje mi sie ze to zwiazane jest z tymi znikającymi rakietami... O co cho? Zrzuciłem granat(gl) w dół windy a ten odbił się spowrotem na moją wysokość i miałem self killa? :/

;o tego jeszcze nie widziałem, ale często znikają granaty/rakiety ;x

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 15:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Qiub', 'a') kiedy ostatnio grales w pure q2, ze taki tego jestes pewny? bo dla mnie pure q2 to deathmatch bez zadnych modow, a dla Ciebie? chyba ze skaczesz z kolegami po lanie na czystym deathmatchu, ale watpie i pewnie raczej grasz na jakims modzie typu Battle.
"noobie" :>
osobiscie w PURE q2 gralem z 10 lat temu i nie pamietam jak czesto rakiety przelatywaly "przez" winde, ale moze Ty masz lepsza pamiec :}
Pozdro.


Na pure q2 to sprawdzalem. Dokladnie rel 3.20 na dm2 z ziomem FFA (set game ""; set deathmatch 1; set dmflags 16; map q2dm2)! noobztah :*
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 15:56 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
a na ile prób ile bylo pozytywnych na pure q2 i na TDM? ;)
Zartuje, wierze Ci ze solidnie sie przylozyles do sprawy i jest jak mowisz ;)
Tak czy siak, moje zdanie jest takie ze nie ma co ingerowac w fizyke gry bo w tym jest cala zabawa, a bez tych "bugow" to imo nie bedzie q2.
Jesli na TDM wystepuje jakis efekt czesciej, znaczy ze bylo cos kombinowane w fizyce gry i tez jestem na nie co do takich wyczynow :P :)
z tym ze to tylko moje zdanie, mowie w swoim imieniu a nie ogółu, kazdy moze miec swoje podejscie do w/w rzeczy.
hejo.
PS / nuda w pracy ;]

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 19:17 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
ale bug z winda jest w battle tak samo, to nie problem tdma tylko.

np akcja w pff1 'wtf?' chyba ze to bylo demko z czystego q2 3.20 w co watpie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 28 paź 2009, o 23:48 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Dla mnie ten bug z niewybuchajacymi rakietami w winde nie jest zadna fizyka gry. Kiedys tego nie bylo a jak bylo to rzadko. Troche slaby argument ze "dzieki temu jest wieksza zabawa jak rakieta w winde bedzie niewypalem" bo idac tym tokiem rozumowania dojdziemy do tego ze co druga rakieta bedzie pusta(tylko komu to potrzebne).
Nie raz zdarzalo sie tak ze stoje na windzie wjezdza gosc - strzelam mu 2 rakiety a on sobie wjezdza jakby nigdy nic i odbija mape(nie dzieki swojej dobrej grze ani mojemu bledowi ale dzieki bledowi gry).
Jesli o mnie chodzi to jestem za tym zeby to naprawic.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 29 paź 2009, o 00:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Kolt no goat pokazał demko jak 5 rakiet puścił na RA Lifcie na dm2 i morf będąc w środku odbił reda :D
Sorry ale takich kwiatków to nie było :D
http://www.speedyshare.com/531232521.html
Qiub zrób tak na vanilla q2 i masz beczke piwa ode mnie :D

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - BUGI
PostNapisane: 29 paź 2009, o 00:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
smieszne jest to, ze mieliscie inne zdania np w sprawie `granatu i quada`, `granatu w trakcie smierci`.

np tu viewtopic.php?f=28&t=2917&start=0&st=0&sk=t&sd=a

jest to poprawione juz, wiec ocb? skonczcie dyskusje

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza