[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 kwi 2024, o 19:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 20:22 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 24 cze 2003, o 17:32
Posty: 358
Lokalizacja: Gdynia
Karma: -10
wiesz wcale nie glupi pomysl ale to tez na vote'a ?:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2004, o 20:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 14:29
Posty: 1671
Lokalizacja: Bstok/Krk
Karma: 11
a co do respów anomala, to może połączyc fb z q2 i kto ma wiecej postów bedzie miał wygodniejszy resp !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, o 00:15 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
licze na promocyjne respy C:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, o 15:18 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
moze komenda ace_railcolors "1" jak w q2ace ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, o 16:02 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('C0MAND0R', 'm')oze komenda ace_railcolors "1" jak w q2ace ?
Nie da rady. To trzeba zmienic w enginie.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 17:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
hm, w ligach zmora sa mecze bez adminow.. moze jakis vote na admina na np 2,3 mapy.. ? w zwyklym meczu byloby to na pewno uciazliwe.. ale cos ala vote league, vote ffa, i potem vote admin X, gdzie x to liczba map ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 18:22 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
exe nie mysl bo sie zmeczysz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2004, o 13:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
jak nie masz nic madrego do napisania to poprostu nie pisz nic?


Ostatnio edytowano 15 kwi 2004, o 15:22 przez eX3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2004, o 14:40 
Cichociemny

Dołączył(a): 6 lip 2003, o 16:11
Posty: 140
Lokalizacja: Wroc
Karma: 1
wlasnie venon jak nie masz nic mOdrego do pisania, to lepiej milcz ;]]]] tastas dzika swinko.

_________________
drugs are bad :(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2004, o 15:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
kolejne skrzywdzone dziecko przez tate.. zrobic literowke rzecz ludzka, ale za zrobienie takiego glaba jak ty to powinni kastrowac.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 13:34 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
1.ten id w tdm jest strasznie chujowy - tzn jego lokalizacja pod celownikiem. w czasie gry zaslania i wkurwia strasznie wiec jego przydatnosc jest zerowa. lepiej zeby zostal tam gdzie byl w battle'u
2. jak kogos wywali przed koncem meczu np. przez overflow to nie widac jego statsow na scorebocie - nawet po zmianie mapy i wladowaniu sie "wynikow poprzedniego meczu"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 13:37 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
tak btw. tych resow - harven ty naprawde ustawiles ze zawsze 1 w roomie i 1 przy wodzie? . gralem dzis z 5 czy 6 dueli i za kazdym razem mialem spawna albo przy wejsciu do wody albo kolo malych zyc i za kazdym razem przegrywalem 1:0 na poczatku bo biegnac do roomu zawsze byl juz tam kolo z cg C:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 15:14 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
ad.1: Mozna zmienic jego lokalizacje poprzez wpisanie "id x y" gdzie x i y to wspolrzedne wzgledem srodka ekranu. A tak btw skoro przydatnosc jest zerowa to po co go wlaczasz :].

ad.2: Nie wiedzialem ze gracze ktorzy wyszli w czasie meczu maja byc na koncu w scorze. Ostatnio przekonalem sie ze tak jest w battle wiec poprawie to.

ad.3: To sie nazywa NIEFART. Generator liczb losowych w TDM jest uzalezniony od czasu, zeby sekwencje liczb nie mialy szansy sie powtarzac. Nie bylo tego w v0.6 a jest w v0.7. Tak poza tym w v0.7 zrezygnowalem ze standardowego algorytmu liczb losowych, ktory dostepny jest w c na rzecz algorytmu Mitchell'a-Moore'a zaczerpnietego z silnika MUDa Smaug 1.4b. Jesli wiec te respy ktore ci sie przytrafily miales na v0.7 to mozna powiedziec ze masz mega niefart, los tak chcial :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 19:58 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
thx. z ta nieprzydatnoscia chodzilo o to ze jest istnieje ona tylko kiedy id jest pod celownikiem, poniewaz zaslania wtedy ofiare i rozprasza.

resy byly na 0.7 C:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 20:08 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', '.').zrezygnowalem ze standardowego algorytmu liczb losowych, ktory dostepny jest w c na rzecz algorytmu Mitchell'a-Moore'a zaczerpnietego z silnika MUDa Smaug 1.4b...


:D miażdzysz kolego :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 20:47 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
raV: o ile sie nie myle, id wlacza sie tylko gdy masz celownik na swoim teammacie, wiec nie rozprasza gdy strzelasz w przeciwnika... chyba ze sie myle

a imho w battle wlasnie jest zjebane to id, nigdy nie patrze tam gdzie to id jest w battle wiec nie przydaje mi sie
w tdm jest fajnie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, o 22:14 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
raV no to naprawde miales niezly niefart :D

No C0MAND0RZE wiec sie mylisz, bo w v0.7 pojawia sie name przeciwnika. W duelu to raczej niepotrzebne.

ven :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2004, o 08:45 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Mam propozycje pozwalajaca na lepsze wykrywanie fejkow. Juz dawno cie prosilem zebys wprowadzil taki parametr meczu okreslajacy go jako "oficjalny". Cel jest taki by umożliwić używanie bardziej restrykcyjnych możliwości na ważne oficjalne mecze ligowe ktore w normalnych grach 4fun tylko drażnią. Mam na mysli:
dla nieoficjalnych meczy:
- obsmode speak, czyli gadanie obsow z graczami podczas meczu

Dla oficjalnych meczow:
- opcja zamykajaca serwer na mecz (by nie mogly wchodzic zadne obsy)
- mozliwość uruchomienia przez admina na serwerze "serverrecord", czyli nagrywania demka z wszystkich pov'ów. Można to odtworzyć w keygripie i wykryc czy ktos cheatował.

Wydaje mi sie że warto jeszcze pogadac z Brycem by dodał opcje pozwalającą wysłać na serwer config gracza i ustawienia (takie jak pov, karta graficzna itp) co umożliwi w znacznym stopniu wykrycie fejków. Takie dane powinien przyjmowac tdm i nagrywac tam gdzie demko serverrecord i logi. Katalog ten można by udostępnic odpowiednim adminom. Uzywanie tego dla nieoficjalnych meczow nie ma wiekszego sensu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2004, o 15:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')...
dla nieoficjalnych meczy:
- obsmode speak, czyli gadanie obsow z graczami podczas meczu
...

tak tak tak !

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')...
Dla oficjalnych meczow:
- opcja zamykajaca serwer na mecz (by nie mogly wchodzic zadne obsy)
...

przeciez jest opcja pozwalajaca adminowi na ustawienie hasla na server na okreslona ilosc meczow
to chyba wystarczy :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2004, o 20:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
mam taki pomysł nie wiem czy się da ;) ale moze da sie sprawic aby granat po strzeleniu nim w teleport sie teleportowal :D było by fajnie :D

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza