[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 15:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sty 2010, o 19:14 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004, o 10:34
Posty: 305
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 5
speedmeter tak pomoże w dopracowaniu movementu jak pingmeter w zmniejszaniu pingu ; s


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sty 2010, o 20:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
tez mam takie wrazenie ale skoro to nie bedzie problem to zawsze jeden bajer wiecej chcesz dopracowac movement proponuje pograc na jumpie zobacz jak ads sobie ladnie radzi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sty 2010, o 22:31 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
i tu jest pewien klopot, bo nie ma dobrego serwera do jumpow niestety (mi sie wireplay bardzo nie podoba i nie lubie tam grac) niby ma byc od lutego ale sie zobaczy jaki bedzie :) i czy w ogole bedzie. I np zamiast cwiczyc mapy tdmowe cwiczy sie inne (fakt skoki lepiej wychodza ale :) trzeba poswiecic takze chwilke na tdmowych mapach)

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 sty 2010, o 13:01 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
szkoda ze trzeba wyjasniac tak oczywiste rzeczy...

-dla poczatkujacych graczy (ktorych o dziwo pojawia sie coraz wiecej) taki speedmeter bedzie mega przydatny gdyz cwiczac multijumpy jak i circlejumpy speedmeter = punkt odniesienia O_o

-dla tdmowcow/duelowcow bedzie to owocowac w analizowaniu speedowania po mapie (co jak gdzie i kiedy) bedzie mozna znajdywac sobie optymalne drogi...

darus vyniu quib niektorzy siadaja przed q2 wylaczajac swoje szare komorki i nie widza sensu w takiej komendzie graja by grac i nie rozumieja dlaczego utrzymuja taki sam poziom od x lat;]

speedmeter na pewno wplynie na poprawienie wynikow graczy ktorzy choc troche czasu poswieca na dopracowanie movmentu...

@edit
vyniu
braknie logiki w tym co napisales :bij:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 sty 2010, o 14:44 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004, o 10:34
Posty: 305
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 5
$this->bbcode_second_pass_quote('GandalF', 'd')arus vyniu quib niektorzy siadaja przed q2 wylaczajac swoje szare komorki i nie widza sensu w takiej komendzie graja by grac i nie rozumieja dlaczego utrzymuja taki sam poziom od x lat;]

spoko, ja gram dla relaxu, a nie żeby wysilać mózgownice i być TOP 1
jak chcę pogłówkować to odpalam takie gry jak braid ; d

a naprawdę dobrzy gracze poradzą sobie bez tego i nie mówię teraz, że jestem przeciwko temu bo mnie to wszystko jedno, dopóki harven nie ma nic lepszego do roboty z tdm to czemu nie?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 11:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
czy jest możliwość aby na WARUP było widać TEAM KILL ? bo sa takie sytuacje że 5 minut człowiek strzela do wszystkich na warupie poźniej wszyscy dają ready i nagle człowiek się zastanawia do kogo strzelać lub już jest na minusie :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 12:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
poki nie bedzie tego zrobionego w tdm to zrob sobie w cfg trigger, ktory bedzie reagowal na "locked teams" i ktory w zaleznosci od modelu bedzie ci odtwarzal jakis dzwiek. Jak chcesz mozesz sobie nawet nagrac "Strzelasz do male", "strzelasz do female" ;)))

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 14:28 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
mysle ze w obecnej chwili najpotrzebniejszymi fixami/update'ami jakie tdm potrzebuje to:
-Antyfake
whois - laczone z baza ip
(badz usprawniona wersja bazujaca na unikatowym id komputera generowanym z podzespolow w pc i do tego ip)
im mniejsza anonimowosc w necie tym wieksza kultura osobista
-algorytm do spawnow w tdmie jest dosc z dupy... (jesli harven bedzie na tyle mily i sie nim podzieli bede bardzo wdzieczny)
zanim kotkolwiek odpisze na pkt 2 niech zagra pare dueli na tdmie i potem pojdzie pograc na otdm!
-enemyskin/teamskin dla tych co nie ogarniaja switchy
-speedmeter

@darus
nie prosciej bylo by zrobic sobie switcha modeli? 2min roboty?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 14:44 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
O respach juz pisalem wczesniej ale przeszlo bez echa. Grajac duele czesto zdarza sie np na dm1 ze przy wodzie kogos ubijesz i potem on ma 4-5 resow kolo ciebie. Na otdm tego nie ma bo jest cos jakby "avoid spawn nearest bug" czy jakos tak.

Kiedys byl pomysl zeby zrobic ze 2-3 serwery (te najlepsze) na identa. Czy to jest w ogole wykonalne? Kazdy kto chcialby tam pograc musialby zalozyc sobie konto.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 14:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
idee moga powstac w waszych glowach, bo idee latwo powstaja. Gorzej z ich realizacja, bo kazdy patrzy po sobie.

chociaz i tak taka idea mi sie podoba :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 20:17 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
nie tylko na dm1 jest ten problem...

@edit
co do ident hm pewnie jest wykonalne ale nieliczni by tam grali...

fejkowanie zbyt mocno weszlo w krew co jest oczywiscie zasluga chujowej mentalnosci graczy na scenie...

imo force jakiegos rodzaju antyfake

a jak ktos chce popyskowac to sio na czata


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lut 2010, o 20:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
antyfake jak zawsze vote yes!

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 lut 2010, o 00:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Popieram antyfejk jak wiadomo od zawsze! A piszę to po to, żeby ktoś później nie wypominał, iż nikt nie popiera pomysłu !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 lut 2010, o 21:09 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
moze tak:
Coś na zasadzie irca: robisz autoryzacje i wiadomo kim jestes, nawet jak masz inny nick. Czyli masz swoje konto. Serwery podpięte pod ten system.

Korzyści z autoryzacji:
Możesz mieć cpt'a
Jestes uwzgledniany w liczbie osób w wotowaniu i mozesz głosować.
Możesz wejść do teamu tylko przez piknięcie, lub do pustego teamu.

Konkluzja - chcesz być fejkiem - miej te same prawa co poczatkujacy.
Jestes poczatkujacym - zaloz konto aby miec wieksze prawa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 lut 2010, o 21:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
wszystko pieknie, ale kto napsize taki system?

takich pomysłów było już dużo.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 lut 2010, o 21:37 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
nie widzialem tego jeszcze.
Ktoś wejdzie tu i zobaczy i powie - dobre - robię to.
Nie wiadomo jakie możliwości są dostępne. Czy takie coś jest możliwe. Jaka jest struktura i zależnosci między serwerami i jakie są możliwości settingowe okołoserwerowe. Dobrze że powstają inicjatywy np qwesa który postawił serwer GSG9. Zbyt dużo serwerów leży w rękach zbyt małej ilości osób. Za mała dywersyfikacja.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 lut 2010, o 20:24 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
fajnie by było, gdyby po meczu, w statystykach pokazywało się info o:
1) największym killing spree jakie uzyskało się podczas danego meczu, oraz największe killing spree uzyskane w danym meczu spośród wszystkich graczy
2) najdłuższy okres czasu, liczony od momentu 'urodzin' do 'śmierci' dla nas i to samo dla grających w meczu
3) największe badluck spree - czyli to samo co w 1) tyle, że rozpatrywane pod kątem deathsów

taka ciekawostka ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 lut 2010, o 21:44 
Slaby koles

Dołączył(a): 18 lis 2009, o 18:50
Posty: 23
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 1
http://www.youtube.com/watch?v=orRkmJHf ... re=related

od 8:30 polecam ogladnac
moze jednak to wszystko jest fart? moze na prawde respy sa losowe a to tylko autosugestia, ze respy sa zjebane? :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 13 lut 2010, o 19:32 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'f')ajnie by było, gdyby po meczu, w statystykach pokazywało się info o:
1) największym killing spree jakie uzyskało się podczas danego meczu, oraz największe killing spree uzyskane w danym meczu spośród wszystkich graczy
2) najdłuższy okres czasu, liczony od momentu 'urodzin' do 'śmierci' dla nas i to samo dla grających w meczu
3) największe badluck spree - czyli to samo co w 1) tyle, że rozpatrywane pod kątem deathsów

taka ciekawostka ;)


dobre :!:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 lut 2010, o 12:29 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ten speedometer w tdm to calkiem fajna opcja by byla!

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza