[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 17 maja 2024, o 19:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2004, o 18:36 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
kickp id = kickplayer name
pick id = pickplayer name

HUD w??cza huda.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2004, o 23:06 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, o 18:13
Posty: 84
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'k')ickp id = kickplayer name
pick id = pickplayer name

HUD w??cza huda.


idac konsekwentnie
kickp id = kickplayer name
pickp id = pickplayer name
chytry

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2004, o 02:38 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
fakt

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2004, o 01:28 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('blues', 'i')dac konsekwentnie
kickp id = kickplayer name
pickp id = pickplayer name
chytry

No i tak jest, a co? : P

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2004, o 22:23 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
Czemu nigdzie nie ma downloadu =/ :?

_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2004, o 23:11 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, o 18:13
Posty: 84
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', '')$this->bbcode_second_pass_quote('blues', 'i')dac konsekwentnie
kickp id = kickplayer name
pickp id = pickplayer name
chytry

No i tak jest, a co? : P

a to :D na telebanku stoi insta i dziwne respawny pod tdm
czy one takie musza byc :(

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2004, o 19:55 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
W trybie chase w prawym gornym rogu jest ilosc fragow śledzonego(śledziem) gracza. Tylko, ze zawsze dla kazdego wartosc ich wynosi '0'

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2004, o 20:00 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Jest to ustwaione po to aby w programach typu qview, all seeing eye obsy miał po 0 fragów, a nie liczbe oglądanego gracza. Wartość fragów gracza jest na dole w formacie: różnica (ilość fragów gracza) ilość fragów drużyny obserwowanego gracza: ilość fragów przeciwnej drużyny, przykładowo

+30 (20)90:60

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2004, o 22:13 

Karma: 0
sprytnie pomyslane...gdyby jeszcze score bylo czytelne <marzy>


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2004, o 22:13 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
o co Ci chodzi :/ score jest czytelny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2004, o 22:26 

Karma: 0
wiesz...kwestia gustu, jak dla mnie score w tdm sux...ale mod jako mod jest ok [;


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2004, o 11:11 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Nie wiem, nie sprawdzalem, byc moze jest takie polecenie jak HELP (commands) zawierajace spis, liste wszystkich polecen z opisami. Na poczatku powinno pojawic sie haslo "type commands for HELP" ale to tylko moja sugestia.

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2004, o 11:59 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Na razie nie ma tego polecenia (command) ale bedzie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2005, o 17:23 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
Jak gram czasem na jakimś serverze na TDM i chce wziąć 'time' to się nie da, wyskakuje jakiś komunikat w stylu 'Time is only allowed in clanwars'. Moim zdaniem fajnie byłoby zrobić tak, że nawet jeśli nie jest grana klanówka, można brać time, załóżmy 1 lub 2 x 60s, bo przecież każdemu może zawdzwonić telefon lub coś podobnego :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2005, o 18:56 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Time dziala na takich zasadach, ze jak mecz jest krotszy niz 15 minut to time moze dac tylko admin. W przeciwnym razie jesli tl > 15 i nie ma admina to kazda druzyna ma 3 timy do wykorzystania ale uzyc komendy "time" moze tylko kapitan. Jesli jest admin to druzyny moga uzyc jednego tima.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2005, o 19:33 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
Rozumiem, ale sądzę, że jeśli mecz jest krótszy niż 15 minut, to time może użyć każdy zawodnik i drużyna ma np. 2 time'y.

Innym rozwiązaniem jest to, że zatrzymać grę może tylko kapitan, a gdy inny zawodnik wpisze 'time', u kapitana pojawi się jakiś widoczny, ale nie utrudniający gry komunikat w stylu 'XYZ asks for time.' I wtedy kapitan wie ocb, a zawodnik nie musi floodować, żeby cpt zobaczył jego prośbę :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 16:09 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
W sumie niezgorszy pomysl z tym powiadomieniem ze ktos chce dac tajm.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 17:14 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
Cieszę się :) bo do dupy jest jeśli grając sobie na serwerze nie da się przerwać gry czy to z powodu laga, telefonu lub palącego się ciasta w piekarniku ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 18:15 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
ja np jak gram na tdmie, a lubie grac na tdmie :] to zawsze mój młody pies albo wyciaga cos z kosza na smieci albo obgryza buty i wtedy pisze w konsoli 'eeeeeeee chwilaaaaa' i lece dac mu w dupe wiec pomysł z tym działajacym zawsze 'time' to good idea
:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2005, o 19:59 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Problem jest taki, ze 'time' nie moze byc przez caly czas dostepny dla graczy, kiedys tak bylo i byly z tego powodu afery (moze nie bezposrednio z tego powodu, ale gdyby nie byl dostepny dla wszystkich graczy to pewnie by sie to nie stalo) http://q2pl.org/plq2/index.php?op=com&id=69.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza