[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 mar 2010, o 15:12 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2004, o 22:53
Posty: 57
Lokalizacja: Radom
Karma: 6
Wiem, że to pewnie nie realne, ale całkowita miazgą i możliwością powiększenia sceny była by www ze statystykami coś w stylu ESL lub QL.

No co? Wolno pomarzyć :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 mar 2010, o 15:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
mysle ze problem lezy przedewszystkim w czasie jaki trzeba przeznaczyc na zbudowanie systemu statystyk, no i w serverze ktory by takie statystyki przechowywal - przestrzen poswiecona na baze. Takie statystyki maja to do siebie, ze trzeba je przechowywac od poczatku powstania, a po pol roku rozmiar bazy bylby juz zapewne ogromny.

Pomysl bardzo fajny, ale mamy tylko jednego Harvena. I tu lezy problem.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 mar 2010, o 18:36 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('svaalbard', 'h')ttp://www.youtube.com/watch?v=orRkmJHf ... re=related

od 8:30 polecam ogladnac
moze jednak to wszystko jest fart? moze na prawde respy sa losowe a to tylko autosugestia, ze respy sa zjebane? :D


http://www.youtube.com/watch?v=hSd8sHVl ... re=related

od 5:10

:D z tym ze to tourney

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 mar 2010, o 23:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '')$this->bbcode_second_pass_quote('svaalbard', 'h')ttp://www.youtube.com/watch?v=orRkmJHf ... re=related

od 8:30 polecam ogladnac
moze jednak to wszystko jest fart? moze na prawde respy sa losowe a to tylko autosugestia, ze respy sa zjebane? :D


http://www.youtube.com/watch?v=hSd8sHVl ... re=related

od 5:10

:D z tym ze to tourney

akcje rg dla mnie mocno podejrzane ; D
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 8 maja 2010, o 11:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
aby hand 2 przy cl_gun 1 pokazywal bron po lewej lub po prawej, tak jak to ma miejsce przy hand3 ;D

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 10:38 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'a')by hand 2 przy cl_gun 1 pokazywal bron po lewej lub po prawej, tak jak to ma miejsce przy hand3 ;D

Nie da rady, to silnik u klienta ukrywa guna przy hand 2.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 10:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', '')$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'a')by hand 2 przy cl_gun 1 pokazywal bron po lewej lub po prawej, tak jak to ma miejsce przy hand3 ;D

Nie da rady, to silnik u klienta ukrywa guna przy hand 2.
a jakby zrobic hand4, ktoro ma wlasciwosci jak hand 2 ? tak chyba zrobiles z hand3 ? :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 18:54 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Tak mozna o ile rzeczywiscie na hand 4 widac guna.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 19:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'T')ak mozna o ile rzeczywiscie na hand 4 widac guna.

??
na hand 3 widac, ale sie nie przyjal bo sie strzela z srodka-srodka ekranu. Jak rozumiem hand 3 to Twoj twór, wiec dlaczego z hand 4 (z kolejnym Twoim mozliwym twoerem) mialoby byc inaczej - w sensie widocznosci przy cl_gun 1?

hand 4 = hand 2 + widok broni przy cl_gun 1
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 22:47 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie wiem dlaczego :) ale nie sprawdzalem (czyli nie wykluczajac takiej mozliwosci stwierdzilem co stwierdzilem)

Po sprawdzeniu moge z cala pewnoscia powiedziec, ze mozna zrobic hand 4 jak hand 2, a to ze sie gun pojawi to juz zasluga silnika.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 26 maja 2010, o 23:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'N')ie wiem dlaczego :) ale nie sprawdzalem (czyli nie wykluczajac takiej mozliwosci stwierdzilem co stwierdzilem)

Po sprawdzeniu moge z cala pewnoscia powiedziec, ze mozna zrobic hand 4 jak hand 2, a to ze sie gun pojawi to juz zasluga silnika.

to moglbys zrobic nowy ticket na svn'ie ? :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 maja 2010, o 00:05 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ticket dodany: http://tdm.quake2.com.pl/trac/ticket/50
Przy okazji: kazdy moze sie zarejestrowac na powyzszej stronce i tam zglaszac tickety (bledy, nowe bajery itp.)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 cze 2010, o 17:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
A mi chodzi po glowie centrum do zarzadzania niektorymi plikami na serverze z modem TDM.

problem: nie mozemy ustawic motd (informacja po wejsciu na server) np. na asterach(...)
rozwiazanie: wdrozenie zdalnego systemu do zarzadzania niektorymi plikami
  • motd
  • admin list (to chyba jest z poziomu NF ?)

i innymi plikami, ktore czasem trzeba zmienic.

Jak to zrobic? No to mysle ze harven rozwieje watpliwosci, bo skoro jest mozliwosc w NF pobieranie uniqueID z zdalnego servera, to dlaczego nie pobierac by zawartosci tych wlasnie plikow ??

Co z tego mamy? Np. to, ze sami mozemy zadecydowac czy pojawia sie jakies ogloszenia (linki do stron, informacje o ligach czy eventach) przy wejsciu na server (motd).

A po co nam motd? np po to: http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 84#p215084

Oni/harven, czekam na feedback.

edit:
a jak nie takie zdalne zarzadzanie, to przynajmniej ustawienie motd z poziomu servera (admin z flaga A)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Ostatnio edytowano 12 cze 2010, o 10:17 przez dem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 12 cze 2010, o 10:29 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
W TDM jeszcze nie ma obslugi motd. Da sie obecnie w ogole ustawic motda na serwerach z tdmem? A jesli tak to jak?

Pomysl jest fajny tylko jest problem z synchronizacja, czyli jak bedziesz chcial tylko cos dopisac do pliku ale nie masz lokalnie jego zawrtosci to najpierw trzeba go pobrac - no i robi sie to juz skomplikowane. Kominikacja serwer q2 - serwer nf jest zawsze inicjowana przez serwer q2 wiec nie da sie latwo zrobic requestu do pobrania pliku z serwera q2 przez serwer nf. W trzech slowach - bardzo duzo roboty.

Z ustawienie motd z poziomu admina (jak juz zrobie obsluge motd) nie powinno byc problemu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 12 cze 2010, o 12:05 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
obecnie poprzez r1q2ded mozna ustawic motd


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 cze 2010, o 18:51 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Dobrym rozwiązaniem byłoby dodanie, w trakcie pregame, komunikatów w konsoli zawierających nicki osób, które są "not ready". Często trafiam na sytuację, gdy ktoś zwraca komuś uwagę typu "reduj śmieciu" ;) Najczęściej sama osoba zainteresowana jest zaskoczona :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 cze 2010, o 18:58 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
najlepiej by sie przydala wyswietlona informacja na srodku ekranu gracza ze nie jest 'ready' i informacja by znikala po wpisaniu tej komendy :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 09:18 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Tak jak mówi sil -komunikat powinien się pojawiać tylko w fazie pregame. Spoko by było, gdyby był wzmocniony jakimś cool soundem z singla. Normana rozwiązanie wydaje się najskuteczniejsze.

popraw linka dem:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'A') po co nam motd? np po to: http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 84#p215084

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 09:27 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'n')ajlepiej by sie przydala wyswietlona informacja na srodku ekranu gracza ze nie jest 'ready' i informacja by znikala po wpisaniu tej komendy :)

Nie na srodku, to byloby denerwujace. Ale echo z nickiem napisanym zielonymi literkami + jakims dzwiekiem co 30s (tylko na pregame) byloby dobre.
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 10:57 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
no ale co z tego ze denerwujaca jak tylko na warmupie/preagame? podczas meczu by znikala wogole.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza