[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 lis 2010, o 13:31 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
pomysl genialny bylem zaskoczony mechanika qla gdzie na 60pingu czulem sie jak bym klikal na lanie niestety q2 to nie ql...

patrzac na mechanike dzialania stanowczo odradzam taki projekt...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 gru 2010, o 23:40 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
co Wy na to zeby po kazdym skonczonej meczu, mapa sie zmieniala. Zawsze mape mozna zmienic na poprzednia, system zmniejszylby "TYLKO DM1" mozna tez ustawic ze zmienia sie jak jest 8 graczy na serwerze powiedzmy minute przed koncem mapy (ze zmienia mapy tylko gdy jest sposobnosc zagrania 4vs4). Oczywiscie takze mozna to wylaczyc. losowane bylby by mapy "dm1, dm2, dm3, dm5,dm6 dm7 dm8 next1"

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 gru 2010, o 23:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
jezeli juz to zmiana na zasadzie vote'a z CS'a
koniec mapy, pojawiaja sie 3 mapy do wyboru np
F1 - q2dm2
F2 - q2dm6
F3 - q2dm3
kazdy wciska i dzida. idzie wiekszoscia glosow, aczkolwiek pewnie nie do zrealizowania bo harven ma lepsze zajecia i nie dziwie mu sie :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 gru 2010, o 23:47 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
oo o to mi chodzilo :D nie gralem tyle w csa ze nie pamietalem czy samo sie zmienialo czy zmiane mozna bylo glosowac :D

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 10 gru 2010, o 23:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
To byłby dobry pomysł kiedy na serwerze jest te 8 osób przynajmniej Exe.

Optowałbym za tym, ale tutaj wychodzi problem tej natury, że po takim votowaniu część nowy graczy, ewentualnie fejków dałaby disca po zmianie mapy na inną niż dm1.

Najgorszym problemem jest głownie balansowanie teamów.

Sądzę jednak, że taki pomysł można by wprowadzić na jakimś serwerze testowym z NF obowiązkowo, żeby wyeliminować ilość fejków (mam namyśli np aster2). Ogólnie inicjatywa jak najbardziej fajna i chętnie zobaczyłbym jak to wyglądałoby w użyciu, ale póki co w bardzo ograniczonym wydaniu (1-2 serwery z nf).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 11 gru 2010, o 12:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
wyjebac dm1 z serwerów :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 11 gru 2010, o 12:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
no w cs'ie tez maja sposoby na balans teamow
przeniesienie goscia czy dwoch z najlepszym eff, do slabszego teamu,a najslabszego/najslabszych do druzyny ktora wczesniej wygrala

wystarczyloby do gry luznej na codzien, do lig config bez tych bajerow i tyle..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 gru 2010, o 16:45 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Niestety nie ma możliwość podbindowania od strony moda tdm żadnych klawiszy. Gdy gracz wciska jakiś z tych przycisków, serwer sie o tym nie dowiaduje, tak działa silnik każdego moda i q2. Bindy natomiast działają w ten sposób, że wysyłają do serwera konkretną komendę, np. score, stąd mylne pojęcie o możliwościach używania klawiszy odgórnie przez wszystkich.
Ewentualnie możnaby skorzystać z instniejących komend, np. na koniec meczu każdy z graczy wpisuje vote map q2dmx, robi się podliczenie i następną mapą jest ta z największą liczbą głosów. Nie ma możliwości pokazywania tego na ekranie, tak jak to jest z hudem, czy informacja o vocie, musiało by to być w konsoli, bo na "ekranie" nie ma już na nic miejsca (ograniczenie q2).
Mimo to, nie mogę zmobilizować harviego do roboty.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 00:25 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
Czesc.
Czy mozna ustawic w tdm votekick dla obsow ?
Tzn. zeby podczas meczu obsy mogli votowac,i zeby vote miau wplyw tylko na obsow :G
http://www.sendspace.com/file/rz461g
Wku*%$a jak sobie czlowiek po ciezkiej pracy siada przed kompem zeby przy piwku jakis meczyk obejrzec...

_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 31 lip 2011, o 14:24 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
strony tdm padly

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 sie 2011, o 20:05 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Zmienil sie ip serwera na ktorym sa strony. Poprosilem v3nona zeby zmienil ip dla tdm.quake2.com.pl. Na razie dostep jest przez http://harven.pl/tdm


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 sie 2011, o 21:52 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Dzięki!

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 sie 2011, o 00:07 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'Z')mienil sie ip serwera na ktorym sa strony. Poprosilem v3nona zeby zmienil ip dla tdm.quake2.com.pl. Na razie dostep jest przez http://harven.pl/tdm


nie zmienil sie ip tylko po prostu domena quake2.com.pl nie zostala przez v3nona oplacona i ktos inny ja przejal

jak chcesz harven moge utworzyc np. subdomene tdm.planetquake.pl i sobie ja podepniesz pod strone, bedzie latwy adres do zapamietania przez ludzi

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sie 2011, o 14:23 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sie 2011, o 14:19
Posty: 2
Lokalizacja: KRK
Karma: 0
Da sie postawić na którymś z serwerów efekt że jak sie wali w swojego to jemu nic nie zabiera hp, tak jak z wybijaniem sie np z rl ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sie 2011, o 14:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
vote tp 4 bodajze...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sie 2011, o 16:45 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sie 2011, o 14:19
Posty: 2
Lokalizacja: KRK
Karma: 0
A jest możliwość zainstalowania na stałe tego modu na ktoryms z publicznych serwerów ? tak bez votowania


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sie 2011, o 17:44 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
masz 100 podpisów?
<joke>

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 8 gru 2011, o 12:34 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
heja

przykład: ktos daje vote na zmiane mapy, tymczasem najwidoczniej wszyscy sie rozmyslili bo kazdy gracz daje ready wiec jazda, gramy bieżącą mape ...
ale nie ... ktos nie dal vote cancel :D zostaje 2s to startu i jeb, zmiana mapy ....
Rozwiazanie? Automatyczne vote cancel (na zmiane mapy) w momencie gdy wszyscy gracze sa ready?
chyba ze to ciezko rozdzielic vote na mape, a np vote na zmiane czasu :(
pozdr :}

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 8 gru 2011, o 14:26 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
A to jest możliwe w ogóle?
Przecież zmiana mapy następuje tylko wtedy, gdy "vote yes" wpisała WIĘKSZOŚĆ graczy. Zatem zmiana mapy następuje automatycznie, gdy liczba votów osiąga > 50 % (a nie po określonym czasie).
Jeśli nie uzyskano > 50 % głosów "za" mapa się nie zmienia.
Czy źle myślę? :P

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 8 gru 2011, o 14:28 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 7 paź 2003, o 17:30
Posty: 614
Karma: -41
Zle myslisz. Jemu chodzi o to ze gdy juz rozpoczyna sie odliczanie i glosów jest 5v5 to nagle ktos z timu 2 s przed rozpoczeciem meczu daje "vote yes " i mapa sie zmienia.

_________________
o kurwa ; o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza