[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 11:17 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
to z tego, ze nie chce miec czegos na srodku ekranu w pregame, a juz na pewno nie na warmupie. na gorze ekranu w zupelnosci wystarczy ;)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 22:22 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'n')ajlepiej by sie przydala wyswietlona informacja na srodku ekranu gracza ze nie jest 'ready' i informacja by znikala po wpisaniu tej komendy :)

imo chodzi o gracza ktory nie dal ready? tylko on by widzial taka opcje, wiec Nev jesli dales ready bys jej nie widzial? :) a jak nie dales, to powinienes ;p
_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 cze 2010, o 22:24 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
indeed


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 13 lip 2010, o 08:58 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
czy bylaby mozliwosc dodania komendy do tdm "telemode nofreeze"? taka komenda jest supportowana w otdm. a moze juz jest? :P

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 lip 2010, o 12:44 
Slaby koles

Dołączył(a): 10 lip 2010, o 19:08
Posty: 10
Karma: 1
nie widzialem jej w naszym tdmie a przydalaby sie chociazby na rdm1 i rdm7 wiec dolaczam sie do pytania..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 lip 2010, o 10:23 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
Nie wiedziałem gdzie napisać wiec pisze tutaj, czy NF będzie wprowadzony na asterach, jeśli tak to kiedy ? Najwięcej i najczęściej wszyscy tam grają z tego co obserwuje serwery chytry


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 lip 2010, o 10:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
jest caly dzial o NF :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 22 sie 2010, o 16:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
Czolem!
Czy czy mozna to tdma dodac vote randomizacji pikapow ?
Czesto jest tak ze wchodze na serwer i widze np:
-team a (pimp,david,kolt,hav itp.)
-team b (strog,davek,cooler i inne siuraki)
Jeszcze przed startem sie odechciewa :?

_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 22 sie 2010, o 17:17 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ee tam. jak wiesz, ze jestes w gorszym teamie to nawet nie staraj sie trzymac rooma. probuj kampic na lifcie ew. wynosic rg. kazdy frag sprawia duza frajde, a jak uda sie miec net na + to juz w ogole ;).

TRY HARD OR DIE TRYING

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 22 sie 2010, o 17:28 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
nie idz na latwizne strog :). grac w slabszym teamie to dobra nauka przecierz. przyda sie gdy trafisz w lidze na lepsza druzyne.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 13:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
http://quakeworld.pl/index.php/nowoci/1 ... -rewolucja a moze takie cos w q2? :) mi to tam i tak nie robi roznicy ale wielu mogloby pomoc ;]

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 13:18 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 'h')ttp://quakeworld.pl/index.php/nowoci/1 ... -rewolucja a moze takie cos w q2? :) mi to tam i tak nie robi roznicy ale wielu mogloby pomoc ;]


Sam pomysł nie jest zły, ale to zostało zrobione pod QW ktoś ogarniety by musiał sprawdzić działanie tego a potem zrobić wersje beta pod Q2. Ciekawe komu sie będzie chciało ? Harven ? :mrgreen:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 13:48 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
po pierwsze quake2 ma duzo lepszy net protocol niz quake
po drugie byl juz kiedys taki pomysl i nie jest on generalnie dobrze przyjmowany przez scene (chyba w ql jest cos takiego), a dlaczego? ano dlatego, ze jezeli masz 20pinga i skaczesz z windy na kladke do gornego rocketa, biegniesz i jestes juz przy cellsach, a na arene z roomu wyskakuje koles z pingiem 300, to dla niego jestes jeszcze w trakcie skoku. jezeli serwer uzna ze zostales trafiony to dostajesz rg mimo, ze jestes juz na cellsach. pewnie dochodzi do tego pytanie "wtf just happened?". antilag happened! jak dla mnie to zabiloby to q2...

edit:
a juz w ogole straszna jest opcja ze antilag dzialalby tylko na bronie instanthitem. w zaleznosci od tego jaka masz bron i jaki ping musialbys strzelac odpowiednio przed (np. HB, RL), ale majac juz cg czy rg walisz jak na lanie :D. albo wszystkie bronie, albo zadna (ciekawe swoja droga jak taka lecaca rakieta wystrzelona przez kolesia z p300 wygladalaby dla goscia z pingiem 20; pewnie lecialaby lukiem :D)..

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 14:39 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', ' ')(ciekawe swoja droga jak taka lecaca rakieta wystrzelona przez kolesia z p300 wygladalaby dla goscia z pingiem 20; pewnie lecialaby lukiem :D)..

Pewnie jak samonaprowadzająca w chaosie :D


Sądze tak samo jak neveride, antilag zabiłby q2.
_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 14:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
ja tam nie wiem, nie znam sie ;) aczkolwiek podales bardzo przegiety przyklad z p300 . Raczej moznaby zrobic ogranicznik do p70, wtedy byloby to naprawde ciekawe (zwlaszcza w przypadku rury czy cg) - nie popadajmy w skrajnosci z tym przykladem :P

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 15:01 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
wiesz, ping 300 to skrajnosc, ale przy grach topplayerow (choc faktycznie mozna by to wtedy wylaczac, zreszta tez pewnie graliby na podobnych pingach) nawet 20ms robi roznice. doddy chyba cos wspominal kiedys na ten temat, choc nie jestem pewien (ze czesc ludzie grajacych w ql narzeka na to). doddy jest cos takiego w ql? to ty mi o tym mowiles? anyway, narzekaja ze zostaja zabici jak juz sie schowaja za sciane, tylko dlatego ze serwer ustali HIT. i oczywiscie dla poczatkujacych to nie ma znaczenia, bo im sie gra lepiej a jak gina to i tak pewnie nie wiedza skad, ale dla tych co ogarniaja jest to uciazliwe...

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 16:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
nie sadze by przy pingu 50 czy nawet 70 zabijalbys kogos kto bylby juz za sciana - moim zdaniem troche przesadzasz, no ale to tylko luzny pomysl ;)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 19:38 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
bezsensu pomysł, jeden ma laga drugi nie ma to trudno się mówi, to tak samo jakby w piłce nożnej na błąd sędziego reagować rzutem karnym dla przeciwnej drużyny.

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 paź 2010, o 16:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Nie wiem jak to rozwiązali w q3, ale było takie polecenie, które delikatnie redukowało laga...
Pamiętam to, że gdy gracz zlagowany strzelał (np. opoznienie 100ms) i miał tą opcje ustawioną na -100 to rakieta nie zaczynała lecieć od gracza ale z miejsca w którym defacto miała się znaleźć za 100 ms. Oczywiście po stronie przeciwnika enemy widać na dobrym miejscu i rakieta też jest na miejscu (widać, że wylatuje od gracza).
Co do tego antilaga, myślę, że pomysł jest fajny, przecież można wygrać mecz używając ssg/sg/mg/cfg/rg które ląduje bezpośrednio na enemy, nie? :)

$this->bbcode_second_pass_quote('Pio', '
')Sądze tak samo jak neveride, antilag zabiłby q2.

Jak chcesz zabić trupa? ;-)
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 paź 2010, o 18:59 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
skoro trup to wątroba od świni i trzustka od Leszka mu nie pomogą...

nie za bardzo chcemy ingerować w gre która akurat taką MA SPECYFIKĘ i dzięki jej odrębności nadal fascynuje?

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza